Syntes ikke rigtig jeg gider skrive herind~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 13:33

Det kunne vaere jeg skulle skrive en bog!

Om hvad jeg har vaeret udsat for, men der bliver jeg ogsaa laast i hjernen,
Det bliver paa engelsk, hvis det er!

Saelger den paa nettet, til 50 cents eller noget, de foerste 1000stk
Derefter stigende pris!

Saa kan jeg bruge et par aar paa det!

Det er det tungeste tortur et menneske nogensinde har overlevet,
der er kommet en masse skeloejede og et par jordskaelv ud af det!

Jeg tror bare jeg kalder den "det kunne have vaeret sjovt, nu slaar jeg jer ihjel, jeg har faktisk allerede gjort det!"

Saa kan jeg bruge penge pa et nyt fjernsyn, og see mordet paa menneskeheden der!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 13:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d34a9$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det jeg har lagt maerke til med de skeloejede, er at de hader mig og vil have mig myrdet!
Mens personen der har torteret og programmeret mig til at goere det, foraedderen det sadistiske
moegsvin der paas en god dag aldrig er kommet i naerheden af mere end halvdelen af min egen IK!
Er de egentlige ligeglad med!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 15:06

[...]

Naar ja jeg glemte, at markere nr. 100.000 tortursdoedsfald i verden, den gang hvor det blev gjot lovligt
at overfalde folk og programmere og tortere dem til at goere ting for en selv, forudsat de samtidig faar besked
paa ikke at kommuniker til andre hvad de har vaeret udsat for, og ikke aendre opfoersel over for andre mennesker!

den gang for en del aar siden!
(naar jeg siger for en del aar siden, sa mener jeg siden den gang hvor jeg blev
sat til at goere det socialt acceptabelt af Dj Aevl og Karsten Bjoernholt)

Jeg har mest saadan bare myrdet dem der har gjort det!

Quantum Entangelment

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 15:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d4acf$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Quantum Entangelment, det er hele tiden det samme , jeg troede i starten det var sadister,
men det er det ikke, det er bare folk der sidder og vil finde ud af om de kan tortere andre kvante mekanisk
aktive og faa dem til at goere ting for sig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 15:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d4b74$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa ja jeg glemte, at markere nr. 100.000 tortursdoedsfald i verden, den gang hvor det blev gjot lovligt

Igen stavefejl, takket vaere emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 16:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d4e59$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Koere stadigvaek en del "odelaeg dig selv"

Opdagede lige at jeg tog en t-shirt paa som jeg lige havde pudset naese i, grik 10 minutter foer
jeg opdagede det(ren programmerimg)

Sane Peter