Pia Kærsgårds mening om Breivik
Fra : Vidal

Dato : 06-08-11 12:11

På DR1 ca. 8:40 i dag 06-08-2011 - Samtale med Pia Kærsgård:

PK:

- Åh Breivik, det forfærdelige menneske, han er jo langt
til højre for Hitler. -

Citeret efter hukommelsen, jeg hørte det i bilen. Desværre
sidder jeg med en langsom forbindelse til internettet, så
jeg kan ikke lige tjekke efter. Så nogen må gerne korrigere,
så det bliver mere nøjagtigt.

Det er jo en temmeligt forbløffende udtalelse, hendes vurdering
af ABBs politiske ståsted, alene af den grund, han var pro-
zionistisk og han var efter eget udsagn inspireret af DFs
antimuslimske retorik.

Der er jo da vist nogle i denne gruppe, der har udvist stor
forståelse for Breiviks retorik og basale synspunkter (*),
vil Pia Kærsgård mon også kategorisere dem, som "langt
til højre for Hitler"?

Hvad siger I, der forstår Breiviks ideologiske grundlag(*),
men selvfølgeligt ikke hans handling? Synes I selv, at I
ligger til højre for Hitler, eller tager DF helt fejl?

(*) Europa er besat af muslimer og der ligger en stor
konspiration bag. Derfor skal EU opløses og det multikulturelle
samfund afskaffes sammen med de nødvendige skridt for at bevare
nationalstaten.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Mendoza

Dato : 06-08-11 12:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> konspiration bag. Derfor skal EU opløses og det multikulturelle
> samfund afskaffes sammen med de nødvendige skridt for at bevare

Synes du der er problemer med muslimer i vesteuropæiske lande? Synes du der
er problemer med andre grupper?
Ikke alle muslimer skaber problemer, men langt størstedelen af dem der
skaber problemer er muslimer. Spørg redningstjenester, politi, sociale
myndigheder osv....
Du kan jo også vælge at ignorere problemerne og håbe at det går over af sig
selv, som du plejer.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 13:11

"Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i en meddelelse

> Synes du der er problemer med muslimer i vesteuropæiske lande?

Nej for kriminelle indvandrere er sjældent religiøse.

Synes du der
> er problemer med andre grupper?

Ja der er mange kristne unge der begår kriminalitet. især i provinsen.

> Ikke alle muslimer skaber problemer, men langt størstedelen af dem der
> skaber problemer er muslimer. Spørg redningstjenester, politi, sociale
> myndigheder osv....

Jamen der er også kristne der skaber problemer, måske vi skulle have en
stramning af racisme paragrafferne, måske sdet kunne løse "problemerne"
..
> Du kan jo også vælge at ignorere problemerne og håbe at det går over af
> sig
> selv, som du plejer.

Ja det kan jo være at din hjemmehjælper når den tid kommer vil være en
muslim.

Fuck alle jer kristne!!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 13:22

On Sat, 6 Aug 2011 14:11:00 +0200, P.N. wrote:

> Nej for kriminelle indvandrere er sjældent religiøse.

At du benægter fakta, ændrer intet.

Fakta er at der OVERALT i Europa, er problemer med muslimer.

> Synes du der
>
> Ja der er mange kristne unge der begår kriminalitet. især i provinsen.

Problemerne med muslimer er LANGT større.

> Jamen der er også kristne der skaber problemer,

For hver "kristne" der skaber problemer, er der mindst 10 "muslimer" der
gør det samme.

> måske vi skulle have en
> stramning af racisme paragrafferne, måske sdet kunne løse "problemerne"

Hvad skulle det hjælpe, når loven ikke bliver brugt mod de værste racister
(uintegrerbare muslimer).

> Ja det kan jo være at din hjemmehjælper når den tid kommer vil være en
> muslim.

Det vil da i det mindste være en muslim, der ikke er bange for at lave
noget.

> Fuck alle jer kristne!!

Knyt sylten, din skide racist.

Du er så snotdum, at du ikke kan se at du er den største racist herinde.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 13:34

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Problemerne med muslimer er LANGT større.

> For hver "kristne" der skaber problemer, er der mindst 10 "muslimer" der

Altså med Brevik er det nok 77-12 Og jeg vil råde PET hvis de ellers læser
denne gruppe, at holde skarpt øje med SA manden han er en vaskeægte
højreekstremist.

..

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 14:15

On Sat, 6 Aug 2011 14:33:33 +0200, P.N. wrote:

> [...]
>
> Altså med Brevik er det nok 77-12 Og jeg vil råde PET hvis de ellers læser
> denne gruppe, at holde skarpt øje med SA manden han er en vaskeægte

Som jeg skrev: Du er simpelthen for snotdum til at fatte, at du er den
værste racist/ekstremist herinde.

Fra : Ivannof

Dato : 06-08-11 16:36

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

> [...]

> Fuck alle jer kristne!!

Knyt sylten, din skide racist.

Du er så snotdum, at du ikke kan se at du er den største racist herinde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Amen!

Hilsen Ivan

Fra : E.Dalgas

Dato : 06-08-11 13:31

On Sat, 6 Aug 2011 14:11:00 +0200, P.N. wrote:

> "Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i en meddelelse

> Nej for kriminelle indvandrere er sjældent religiøse.

Det tror jeg er en væsentlig pointe. Man kunne vel sige tværtimod !

> Ja der er mange kristne unge der begår kriminalitet. især i provinsen.

Men unge kriminelle danskere er naturligvis religiøse (kristne).

Dobbeltmoral P.N

> Jamen der er også kristne der skaber problemer, måske vi skulle have en
> stramning af racisme paragrafferne, måske sdet kunne løse "problemerne"

Måske, men sålænge DF har magt til at føre kulturkamp imod islam, sker der
nok ikke det store på den front.
.

Er du muslim P.N ?

--

E.D

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-11 13:34

"E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> Er du muslim P.N ?

Nej han er bare en hjernedød troll. Glem ham.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 14:31

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:axa%p.155252$fQ4.77438@newsfe16.ams2...
> "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> Nej han er bare en hjernedød troll. Glem ham.

Jamen var det ikke dig Kim larsen der i tråden "Re: Billeder fra Bo
Warmings univers med illustrationer til div debatter" skriver

<citat>"Jeg er ret sikker på at de fleste i det her forum synes du er en
klam
skiderik som misbruger en gammel og ikke alt for mental frisk mand til at
lave sådan noget svineri med. Måske det burde havne langt uden for Usenets
rækker her på Internettet, så du kan få "kærligheden" at føle, dit møgdyr.
Du er et klamt svin, Bo Mogensen !"<citat slut/>

Jeg mener at ovenstående citat siger alt om Kim Larsen og hans hjernedøde
trollerier. Manden er psykopat på et eller andet plan.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 14:39

On Sat, 6 Aug 2011 15:30:40 +0200, P.N. wrote:

> [...]
>
> Jeg mener at ovenstående citat siger alt om Kim Larsen og hans hjernedøde
> trollerier. Manden er psykopat på et eller andet plan.

Det har intet med trollerier at gøre, spade.

Det er forargelse. Om det er malplaceret eller ej, er irrelevant.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 15:21

> Det har intet med trollerier at gøre, spade.
>
> Det er forargelse. Om det er malplaceret eller ej, er irrelevant.

Jamen det skriver du jo kun fordi du selv befinder på samme psykopatiske
niveau som Kim Larsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 16:20

On Sat, 6 Aug 2011 16:20:44 +0200, P.N. wrote:

> Jamen det skriver du jo kun fordi du selv befinder på samme psykopatiske
> niveau som Kim Larsen.

Den eneste psykopat af de 3 nævnte personer, er DIG.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 16:29

> Den eneste psykopat af de 3 nævnte personer, er DIG.

Ja plus at du er islamfob og indvandrerhader fordi du ikke kan tåle at de 2
indvandrere der uheldigvis kører forbi dit nabolag ovre i Jylland. Du påstår
jo også selv at du er tolerant Bwahahaha. Ja det skal jeg fandme love for.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 17:22

On Sat, 6 Aug 2011 17:29:04 +0200, P.N. wrote:

> Ja plus at du er islamfob og indvandrerhader

Hvorfor føler du det nødvendigt at lyve hele tiden.?

Jeg er hverken islamfob eller indvandrerhader.

> fordi du ikke kan tåle at de 2
> indvandrere der uheldigvis kører forbi dit nabolag ovre i Jylland.

Du er godt nok syg i bøtten.

For øvrigt bor jeg ikke i Jylland.

> Du påstår
> jo også selv at du er tolerant Bwahahaha. Ja det skal jeg fandme love for.

Du er så hjernedød, at du får Laudahn og Wilstrup til at ligne små søde
spejderdrenge, og SÅ er det fandeme slemt.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 18:29

> On Sat, 6 Aug 2011 17:29:04 +0200, P.N. wrote:
>>
> For øvrigt bor jeg ikke i Jylland.

Nåja så Fyn.

> Du er så hjernedød, at du får Laudahn og Wilstrup til at ligne små søde
> spejderdrenge, og SÅ er det fandeme slemt.

En ting ved SA manden der overasker mig igen og igen og det er at
pillevraget tror på sit eget pis. Jeg kommer til at tænke på Steen A.
Thomsen da jeg læste det her citat om sidney Lee "

"Jeg tror, han har løjet hele sit liv. Jeg tror nogle gange, at han lever
sig så meget ind i løgnen, at han selv tror på det. Han kan ikke selv
fornemme, om det er løgn eller virkelighed, ".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 18:50

On Sat, 6 Aug 2011 19:28:32 +0200, P.N. wrote:

> En ting ved SA manden der overasker mig igen og igen og det er at
> pillevraget tror på sit eget pis.

Hvordan kan jeg være "pillevrag" når jeg ikke spiser piller.?

Dy lyver jo så konsekvent, at du selv tror på dine løgne.

> Jeg kommer til at tænke på Steen A.
> Thomsen da jeg læste det her citat om sidney Lee "

LOL. Sidney Lee er et geni sammenlignet med dig. )))

> "Jeg tror, han har løjet hele sit liv. Jeg tror nogle gange, at han lever
> sig så meget ind i løgnen, at han selv tror på det. Han kan ikke selv
> fornemme, om det er løgn eller virkelighed, ".

Dine tvangstanker må du selv søge professionel hjælp for.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-08-11 18:58

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
8fk05ylry6nk.oml337ak6ioq$.dlg@40tude.net:

> Hvordan kan jeg være "pillevrag" når jeg ikke spiser piller.?
>
> Dy lyver jo så konsekvent, at du selv tror på dine løgne.

Så du har lagt dine Dolol på hylden?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 21:13

On Sat, 6 Aug 2011 19:58:02 +0200, Jens Bruun wrote:

> Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> 8fk05ylry6nk.oml337ak6ioq$.dlg@40tude.net:

> Så du har lagt dine Dolol på hylden?

Jeps. Det er næsten 1 år siden.

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 19:08

> Hvordan kan jeg være "pillevrag" når jeg ikke spiser piller.?
>
> Dy lyver jo så konsekvent, at du selv tror på dine løgne.

Ja det er sandt du benægter dvs lyver om dit pillemisbrug og du bruger
nyhedsgruppen her, men ikke til at debatere politik, men for at få afløb for
divs aggressioner. Jeg ved at alle der har kendt en narkoman kender den
mentale negativitet der følger med sådanne udskud. Du kan ikke lyve dig fra
virkeligheden SA mand, du er pillemisbruger. Du har smerter i ryggen og du
skal have dine daglige morfin tabletter ellers bliver du ædene gnaven, det
er jo sådan vi kender Steen Thomsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-08-11 21:19

On Sat, 6 Aug 2011 20:07:55 +0200, P.N. wrote:

> Ja det er sandt du benægter dvs lyver om dit pillemisbrug

HVORDAN kan nogen der IKKE spiser piller, have et "pillemisbrug".???

> og du bruger
> nyhedsgruppen her, men ikke til at debatere politik, men for at få afløb for
> divs aggressioner.

LOL. Dine evner som "spå-kone" er ikke-eksisterende.

> Jeg ved at alle der har kendt en narkoman kender den
> mentale negativitet der følger med sådanne udskud.

Har du da været narkoman.?

> Du kan ikke lyve dig fra
> virkeligheden SA mand, du er pillemisbruger.

Du bliver sgu dummere og dummere. Da jeg IKKE spiser piller, kan jeg pr.
definition IKKE være "pillemisbruger".

> Du har smerter i ryggen og du
> skal have dine daglige morfin tabletter ellers bliver du ædene gnaven, det
> er jo sådan vi kender Steen Thomsen.

Søg hjælp, for du lider tydeligvis sygelige tvangstanker, der kræver
professionel behandling.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-11 19:03

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det har intet med trollerier at gøre, spade.
>
> Det er forargelse. Om det er malplaceret eller ej, er irrelevant.

Præcis.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-08-11 13:12

On 06/08/11 13:10, Vidal wrote:

> Europa er besat af muslimer og der ligger en stor
> konspiration bag. Derfor skal EU opløses og det multikulturelle
> samfund afskaffes sammen med de nødvendige skridt for at bevare
> nationalstaten.

Her siger du noget rigtigt. Men men jeg tror ikke at andre end jer ville
kalde det konspiration eller besættelse at I har inviteret jeres venner
ind i DK. Man konstaterer, hvad de røde og velmenerne rent faktisk har
gjort. Det ligger helt åbent.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-11 13:33

> [...]
> jeres venner ind i DK. Man konstaterer, hvad de røde og velmenerne
> rent faktisk har gjort. Det ligger helt åbent.

Borgerlige politikere lukkede i massevis af indvandrere ind i Danmark i
1960'erne og 1970'erne, glem endelig ikke det. De er også skyld i
problemerne. Det er alt for let at skyde skylden udelukkende på
venstrefløjen, højrefløjen i folketinget fra dengang har så sandelig også
deres meget store andel i skylden.

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-11 16:13

"Kim Larsen
> [...]
> problemerne. Det er alt for let at skyde skylden udelukkende på
> venstrefløjen, højrefløjen i folketinget fra dengang har så sandelig også

Wauw, så flyttede du dig endelig, hva'? Nu indrømmer du, bare at
det ikke kun er venstrefløjen man skal bebrejde.
Fantastisk, jeg troede du ville være ligeså stædig som Stalinisten,
men der synes at være grøde på vej m.h.t. Kim Larsen.
Må jeg anbefale dig at tage det store sping og indrømme; "ja, det
er muligt jeg var naiv dengang, men det var der altså mange andre,
der osse var".
Og rigtigt Kim, utrolig mange så ikke problemet før det var forsent.
MEN det er ingen skam at skifte standpunkt - bedre sent end aldrig.
Jeg ville da også helst hvis alle muslimer var søde rare og kærlige
næste-borgere, men opdagede i 1996 at det IKKE var tilfældet.

Mvh Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-11 00:04

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ville da også helst hvis alle muslimer var søde rare og kærlige
> næste-borgere, men opdagede i 1996 at det IKKE var tilfældet.

Er alle danskere (det som DF-fjolser kalder for "folke-danskere") søde, rare
og kærlige næste-borgere ? Venter i spænding på dit svar !

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-11 00:53

"Kim Larsen
> Er alle danskere (det som DF-fjolser kalder for "folke-danskere") søde,
> rare og kærlige næste-borgere? Venter i spænding på dit svar !

Mit helt uvidenskabelige - men dog kvalificerede - gæt er;
under 2% af etniske danskere har fascistoide holdninger
(og langt over halvdelen af dem er fra den ekstreme venstrefløj)
over 20% af muslimerne deler fascistoide holdninger med Hamas,
Hisp-ut-tahrir, bin Laden etc.

Er du tilfreds?

Mvh Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-11 18:43

> "Kim Larsen
>
> Mit helt uvidenskabelige - men dog kvalificerede - gæt er;
> under 2% af etniske danskere har fascistoide holdninger
> (og langt over halvdelen af dem er fra den ekstreme venstrefløj)

Jamen jeg taler ikke om fascistoide holdninger. Jeg taler om næstekærlige
mennesker, og ikke for eksempel det sammenrend af folk på den alleryderste
højrefløj som hærger dk.politik. Jeg tror at der er lige så mange
næstekærlige mennesker hos de fremmedetniske som hos dansk-etniske. Jeg tror
dog også at årevis af fattigdom har skabt en underklasse hos de
fremmedetniske som hader alt hvad Danmark står for og som ikke kan
integreres og slet ikke assimiliseres i det danske samfund. Jeg mener at
danskerne har behandlet de fremmedetniske snot-racistisk i masser af år og
nu høster vi så frugten i form af racisme og intolerance vendt imod os
danskere fra de fremmedetniskes side. Det er en tragisk situation.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-11 22:43

"Kim Larsen
> Jamen jeg taler ikke om fascistoide holdninger.

Men det gør jeg!

> Jeg taler om næstekærlige mennesker, og ikke for eksempel det sammenrend
> af folk på den alleryderste højrefløj som hærger dk.politik.

Medmindre du kalder tilhængere af DF for "den alleryderste højrefløj"
så har jeg ikke lagt mærke til nogen ekstremistiske højrefolk.
F.eks mener jeg ikke at have set nogen nynazister eller andre højre-
fascistoide. Men du er velkommen til at korrigere mig.
Men jeg har derimod haft den ære at debattere med venstreekstremister
der har gjort en dyd ud af at støtte de naziheilende facsistoide
organisationer såsom Hamas, Hispolla m.fl.
En af de mere kuriøse er AHW der er kommet med helt uhyrlige
udsagn om Stalin, Pol Pot, Østtyskland osv.
Jeg forbigår de latterlige anonyme trolle i tavshed

> Jeg tror at der er lige så mange næstekærlige mennesker hos de
> fremmedetniske som hos dansk-etniske.

Muligvis!
Men dem der ikke er særligt venligt stemt overfor danskere
og dansk kultur synes bare at klumpe sig sammen i visse områder.
Jeg taler af egen erfaring, og vil anbefale dig her ved midnatstid at
slentre en tur ned af Blågårdsgade over Blågårds Plads igennem
boligkomplekset og ud i Korsgade hvor du fortsætter hen til
Gartnergade og spadserer ned til Rantzausgade som du fortsætter
op ad.
Hvis du synes at det er "piece of cake" så tag en tur gennem
Mjølnerparken eller Tingbjerg.
Jeg kan fortælle dig at nævnte områder er no-no go for unge
uledsagede piger/kvinder. Også min kammerat der er skaldet og
pænt stor tør ikke gå der af angst for at blive forvekslet!
Selv jeg, der har boet i kvarteret i årtier, ville være yderst
påpasselig med hvilken mundering jeg ville vælge, og hvordan jeg
kunne undgå at provokere. F.eks kan man ikke gå med en synlig
ølflaske, men der 1000 andre forholdsregler at tage!

> Jeg tror dog også at årevis af fattigdom har skabt en underklasse hos de
> fremmedetniske som hader alt hvad Danmark står for og som ikke kan
> integreres og slet ikke assimiliseres i det danske samfund.

Muligvis, men ingen af alle de Thaier, Filippinere, Kinesere osv.
hader Dk eller danskere - TVÆRTIMOD!
Samtlige - 100% - har ALDRIG mødt racisme eller det der ligner
fra etniske danskere!!!

> [...]
> masser af år og nu høster vi så frugten i form af racisme og intolerance
> vendt imod os danskere fra de fremmedetniskes side. Det er en tragisk

Nej nej og atter nej. Danmark er et af verdens mindst racistiske
lande og behandler sine indvandrere mange gange bedre end
andre lande. Måske Finland, Sverige og Norge kan konkurere
med Danmark om 1.pladsen, men helt sikkert ligger vi HELT
oppe i toppen af 1. division.
Prøv at læse lidt om hvad der sker i Tyskland, England,
Frankrig, Italien, Østrig, Spanien osv.
(For slet ikke at tale om Rusland og de andre østeuropæiske lande)
Igen af egen erfaring kan jeg holde lange taler om, hvad ikke-
muslimske indvandrere har at fortælle om den sag.
Hvis vi høster frugten af dårlig behandling, hvorfor høster alle
andre lande, så langt mere storm end vi - fra islamister og kriminelle
2.g'ere?

Mvh Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-08-11 22:46

On 08/08/11 19:42, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> danskerne har behandlet de fremmedetniske snot-racistisk i masser af år og
> nu høster vi så frugten i form af racisme og intolerance vendt imod os
> danskere fra de fremmedetniskes side. Det er en tragisk situation.

Og det gælder osse de snotracistiske svenskere fx, mener du vel..

Fra : DADK

Dato : 08-08-11 22:58

On 08-08-2011 23:46, Martin Larsen wrote:

> Og det gælder osse de snotracistiske svenskere fx, mener du vel..

Breavik er vel også et offer

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 08:03

> Og det gælder osse de snotracistiske svenskere fx, mener du vel..

Når man holder en stor befolkningsgruppe i fattigdom så høster man af og til
frugterne deraf. Der gør svenskerne også. Det briterne også i øjeblikket med
den ballade som er derovre. Ballade er det man får ud af et samfund med
ulighed. Jo større ulighed des mere ballade, At holde mange fremmedetniske
uden for arbejdsmarkedet og dermed i fattigdom er også en form for racisme,
måske i virkeligheden den mest modbydelige af den. Der er utrolig meget
hykleri i al den diskussion om integration og assimilation som kommer fra
borgerlig side. I årevis har borgerlige og socialdemokratiske regeringer
ladet stå til og nu har vi så de alvorlige problemer. Tidligere ville man
blæse integration en lang march, nu hvor det reelt set nok er for sent er
der ikke den politiker som har en mening om hvor meget at alle disse
udlændinge skal integreres. Ingen tager i betragtning at disse uintegrerede
udlændinge er sociale tabere som ikke kan integreres. At det er gået så galt
som det er skyldes tidligere politikeres forsømmelser, borgerlige som
socialdemokratiske regeringers forsømmelser på udlændinge-området.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-08-11 10:54

On Wed, 10 Aug 2011 09:02:46 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Når man holder en stor befolkningsgruppe i fattigdom så høster man af og til
> frugterne deraf. Der gør svenskerne også.

HVEM holder dem i fattigdom.?

> [...]
> uden for arbejdsmarkedet og dermed i fattigdom er også en form for racisme,
> måske i virkeligheden den mest modbydelige af den.

HVEM holder dem ude af arbejdsmarkedet.?

Er forklaringen ikke nærmere at mange (specielt fra mellemøsten) ikke vil
"nedværdige" sig til manuelt arbejde, og derfor er selvforskyldt fattige.?

Prøv at se på folk fra Asien generelt. De er ikke bange for at bestille
noget, og dem er der ikke problemer med (faktisk mindre problemer med med
de "indfødte").

Din indgangsvinkel er som altid forkert. Du mener at hvis der er et
problem, så er det ALTID de andres skyld (de riges skyld). Sandheden er
dog, at det ganske ofte er personens egen skyld. Hvis du sviner din chef
til, så er det sgu din egen skyld at du bliver fyret.

> Der er utrolig meget
> hykleri i al den diskussion om integration og assimilation som kommer fra
> borgerlig side.

Det værste kykleri kommer du selv med. Du fritager automatisk folk for
ansvaret for egne handlinger.

> I årevis har borgerlige og socialdemokratiske regeringer
> ladet stå til og nu har vi så de alvorlige problemer.

Mener du: Importeret folk som vi ikke har brug for på arbejdsmarkedet.?

> Tidligere ville man
> blæse integration en lang march, nu hvor det reelt set nok er for sent er
> der ikke den politiker som har en mening om hvor meget at alle disse
> udlændinge skal integreres.

Det er jo vælgere som DIG, der ikke ville høre efter advarslerne i tide.

> Ingen tager i betragtning at disse uintegrerede
> udlændinge er sociale tabere som ikke kan integreres.

Dem der ikke VIL integreres, burde sendes retur på en enkeltbillet.

> At det er gået så galt
> som det er skyldes tidligere politikeres forsømmelser, borgerlige som
> socialdemokratiske regeringers forsømmelser på udlændinge-området.

Jeg vil ikke fritage borgerlige politikere helt for ansvar, men
hovedansvaret ligger hos den socialistiske fløj, der ALTID har benægtet at
have ansvar for noget som helst.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-08-11 11:43

On 10/08/11 09:02, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]
> som det er skyldes tidligere politikeres forsømmelser, borgerlige som
> socialdemokratiske regeringers forsømmelser på udlændinge-området.

Det er nok rigtigt at de ikke kan integreres, men at det skulle være
specielt for DK er forkert.
Vi har som bivirkning fået et skolesystem som er ved at bryde sammen.
Lærerne udsættes for vold og bliver "traumatiserede" og ender på
pension, læste jeg i Inf - og så må det jo være sandt. Samtidig
eksploderer udgifter til "specialundervisning" - så lyst ser det bestemt
ikke ud.

Mvh
Martin

Fra : E.Dalgas

Dato : 10-08-11 22:30

On Wed, 10 Aug 2011 12:42:34 +0200, Martin Larsen wrote:

> Det er nok rigtigt at de ikke kan integreres, men at det skulle være
> specielt for DK er forkert.

Altså "vi opgiver" mentaliteten.

Når du taler om integration, hvad mener du så med dette begreb ?

Skal fremmede lære at leve som os, eller lære at leve iblandt os ?

Mener du det første forstår jeg din opgivenhed, men mener du det sidste er
der begrundet håb forude, hvis Danmark ellers får lavet nogle officielle
retningslinier for integration, som både er anstændige og retfærdige.

> [...]
> pension, læste jeg i Inf - og så må det jo være sandt. Samtidig
> eksploderer udgifter til "specialundervisning" - så lyst ser det bestemt

Retningslinierne for integration skal naturligvis indeholde en reform af
den danske folkeskole, som i en række af initiativer også genopretter ro og
orden. For du har ganske ret i at udviklingen er tæt på noget som minder om
en katastrofe for det danske samfund.

--

E.D

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-08-11 23:13

On 10/08/11 23:29, E.Dalgas wrote:

> Altså "vi opgiver" mentaliteten.

Øh ja. Det burde vel egentlig være de politikere som har skabt
problemerne og som stadig har svært ved at se at der er problemer, som
melder ud med et prospekt som vi kan kommentere.

> Når du taler om integration, hvad mener du så med dette begreb ?

Jeg har aldrig ønsket et så vildt stort antal kulturfremmede i DK og er
nærmest målløs over at nogle kan mene at det er en vidunderlig ting.
Men de kinesere vi har i landet kunne være en model for hvordan det kan
foregå nogenlunde uproblematisk (selvom min interesse for kinesisk mad
er minimal - soyasovs undtaget)

Fra : Ivannof

Dato : 10-08-11 23:23

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> [...]

Men de kinesere vi har i landet kunne være en model for hvordan det kan
foregå nogenlunde uproblematisk (selvom min interesse for kinesisk mad

Har du egentligt tænkt over at kineserne også er meget kulturfremmede? De
grillbarer, de har og som jeg iøvrigt elsker er bestykket med mennesker, der
ikke kan dansk og som jeg i øvrigt ikke ser i andre sammenhænge i samfundet.
De virker som om de ligesom muslimerne har eget parallelsamfund, hvor vi
ikke kan være med på grund af manglende kundskaber i kinesisk sprog og
kultur.

Men kineserne elsker vi. Dem har vi ingen problemer med.

Altså - på trods af de store ligheder med muslimerne - hvad er grunden til
den store forskel på vores forhold til dem??

Hilsen Ivan

Fra : E.Dalgas

Dato : 11-08-11 00:00

On Thu, 11 Aug 2011 00:23:08 +0200, Ivannof wrote:

> [...]
>
> Altså - på trods af de store ligheder med muslimerne - hvad er grunden til
> den store forskel på vores forhold til dem??

Kinesere tilpasser sig, indordner sig og behøver ikke hjælp fra de
offentlige kasser. Desuden er antallet af kinesere i forhold til muslimer
minimalt i Danmark.

Men deres gode omdømme kan måske ændre sig ?

Kinesiske pirater angriber i Danmark

Onsdag den 1. juni 2011, 06:23

Spioner er i færd med at stjæle dansk erhvervslivs mest kostbare
hemmeligheder.

Kreativiteten er enorm. Folk udklædt som skadedyrsbekæmpere møder uanmeldt
op og får uden videre adgang til danske fabrikker i Kina, hvorfra
oplysningerne vælter ud,« siger Henrik G. Jacobsen, der er jurist og
forhenværende efterretningsofficer i Hæren, til MetroXpress.

Der er også set eksempler på, at kinesiske kriminelle under dække som
eksempelvis udvekslingsstuderende forsøger at stjæle fortrolige data fra
virksomheder på dansk grund, og piraterne er blevet så aktive og
udspekulerede, at Patent- og varemærkestyrelsen kommer erhvervslivet til
undsætning. Det sker ved at tilbyde landets virksomheder et værktøj; en
såkaldt IPR-pakke, der giver overblik over, hvordan de i tide sikrer sig
rettigheder til egne produkter, services og varemærker.

Beskyt jer mod den ildsprudlende kinesiske drage. Besøger en kineser din
virksomhed, så forbyd ham at medbringe en kameratelefon i
udviklingsafdelingen eller i fabrikken, og lad ham aldrig uden opsyn
forlade en forsamling for at gå på toilettet, advarede Thomas Pattloch.

Vær skeptiske og kritiske. Ellers udnytter kineserne jeres beskedenhed og
åbenhed, konstaterede han og beskrev et snart sagt uudtømmeligt
rædselskabinet af tilfælde med udspekuleret kinesisk bedrag, plagiat og
tyveri begået mod europæiske opfindere og virksomhedsejere.

Hele artiklen her :
http://www.business.dk/industri/kinesiske-pirater-angriber-i-danmark

--

E.D

Fra : @

Dato : 11-08-11 20:05

On Thu, 11 Aug 2011 00:23:08 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Men kineserne elsker vi. Dem har vi ingen problemer med.
>
>Altså - på trods af de store ligheder med muslimerne - hvad er grunden til
>den store forskel på vores forhold til dem??
>
>Hilsen Ivan

herboende kinesere begynder ikke at true med vold på grund af et par
tegninger i en avis

herboende kinesere kræver ikke særlige spiseregler i institutioner

herboende kinesere skilter ikke offentligt med at de er tilhængere at
en kvindeundertrykkende voldsideologi

herboende kinesere er hårdt arbejdende - og AFAIK ikke regelmæssige
kunder i butikken for sosciale ydelser

herboende kinesere kalder ikke danskere for svin og danske kvinder for
ludere

herboende kineseres åndelige ledere opfordrer ikke til hellig krig mod
alle vantro hver evig eneste fredag

osv.

det kunne andre tilrejsende lære af - men vil de?

Fra : E.Dalgas

Dato : 10-08-11 23:32

On Thu, 11 Aug 2011 00:12:51 +0200, Martin Larsen wrote:

> Øh ja. Det burde vel egentlig være de politikere som har skabt
> problemerne og som stadig har svært ved at se at der er problemer, som
> melder ud med et prospekt som vi kan kommentere.

Enig, men der findes masser af udmeldinger på området. Vi har enda en
integrations lov her i landet. Problemet er bare at der åbenbart hersker
uenighed om hvad integration i Danmark egentlig er.

> [...]
> Men de kinesere vi har i landet kunne være en model for hvordan det kan
> foregå nogenlunde uproblematisk (selvom min interesse for kinesisk mad

Jeg tror først og fremmest at det er kinesernes egen fortjeneste at de har
klaret integrationen så godt som de har. Tilpasnings evne uden de store
forbehold og økonomisk uafhængighed igennem hårdt arbejde er vel
nøgleordene for denne gruppe og så læste jeg et sted at i Kina er "intet
nyt godt nyt" måske derfor vi ikke høre så meget om kinesere i Danmark.

Fra : DADK

Dato : 11-08-11 12:59

On 10-08-2011 12:42, Martin Larsen wrote:

> [...]
> pension, læste jeg i Inf - og så må det jo være sandt. Samtidig
> eksploderer udgifter til "specialundervisning" - så lyst ser det bestemt

Ja, det er jo det sidste der gør den danske folkeskole til verdens
dyreste. Bestemt ikke lærerlønningerne eller kvaliteten af bøger og
toiletter.

Derudover er hele skolevæsenets infrastruktuir bygget forkert op. F.eks
at skolerne er selvejende, og selv skal betale lønninger og husleje er
dybt godnat, især når de samtidig "afregnes" ift hvilke elever de har.
Indskolingselever giver f.eks ikke mange penge ift overbygningselever,
så en lilleskole der kun går til 7 kl og har mange ældre lærere der skal
have overlærerløn er der ingen penge tilbage til eleverne. Dybt godnat.
Og så alligevel kan sådan en skole tvinges til at tage en 8-10 stærkt
adfærdsvanskelige elever der skal have 2-3 lærere omkring sig til
specialundervisning i døgndrift - de får ikke ekstra penge, men takker
de nej trækkes de i afregningen. Ergo tager de specialtplacerede
adfærdsvanskelige elever så bare den sidste rest af de måske 50 kr (!!!)
man på en sådan skole kan afsætte per elev om året til f.eks sociale
aktiviteter.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-11 22:07

"Kim Larsen
> Når man holder en stor befolkningsgruppe i fattigdom ................

Kære Kim Larsen
Vi har forstået, at du synes at Danmark som helhed og de fleste
danskere er de værste racister der kan drives op af jorden.
Må jeg ikke godt en gang for alle få at vide, hvilke lande du
mener har gjort det bedre.
Hvor på jorden synes du muslimske kulturer har indrettet sig
på¨en måde der kalder på din anerkendelse, hvor?
Prøv at fortælle os hvor vi skal kikke hen for at blive klogere!!!
Mvh Eyvind

Fra : DADK

Dato : 08-08-11 22:57

On 08-08-2011 19:42, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)

Det er altid danskernes skyld

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 16:02

On Sat, 06 Aug 2011 14:11:52 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>kalde det konspiration eller besættelse at I har inviteret jeres venner
>ind i DK. Man konstaterer, hvad de røde og velmenerne rent faktisk har

De røde har hjernevasket sig selv til at tro at besætterne er
kulturberigere og kun svære at integrere hvis de mobbes af danske
racister

'selvfølgelig er det en konspiration

Jeg stemte pro-EU i 1972 og kan ikke få frihandel nok
Men især efter Nice og Østudvidelse savner jeg MortenKorck staten og
indser at vi er blevet narret

Så det er første og sidste gang jeg o 2000 har stemt pro-Euro

Alle bremseklodser bør nu bruges

Fra : Ivannof

Dato : 06-08-11 16:53

"Vidal" skrev i meddelelsen

[...]

Hvis verden udelukkende skulle deles i venstre og højre, ville det være nemt
at danne sig en korrekt mening. Men der er også op og ned og frem og tilbage
og 27 andre parametre.

Faktisk er jeg fuldstændig ligeglad med hans "ideologiske grundlag". Man
kunne også forestille sig at en mand, som i sit politiske grundlag ønsker
salt tilsalt al mælk i alle kølediske til sidst er så træt af at blive sagt
i mod eller blive ignoreret at han bomber Christiansborg for at få ørenlyd
og gennemført sit skøre projekt.

Breivik ville bruge vold og diktatur for at få presset sine idéer igennem.

Så hans ideolgiske grundlag er irelevant. Det relevante spørgsmål er om han
er tilhænger af den demokratiske process eller ej! Så på den måde kan man
sætte ham i bås med Cæsar, Pol Pot, Stalin, Franco, Ghadaffi, Assad,
Saudifamilien osv, osv. Breivik er tilhænger af diktatur!

Pia Kjærsgård er med i den demokratiske familie, ikk'?

Hilsen Ivan

Fra : P.N.

Dato : 06-08-11 16:59

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Saudifamilien osv, osv. Breivik er tilhænger af diktatur!
>
> Pia Kjærsgård er med i den demokratiske familie, ikk'?

Om Pia Kjærsgård er med i den demokratiske familie *LOL* hun er topmålet af
topstyring dvs politisk enehersker. Kan du huske dengang hun ville være
"Kulturminister" vi slog alle korset tegn og frygtede det værste, men der
skal da nok være nogle der giver dig ret, i´sær de der stemmer på DF. De tør
ikke andet af frygt for at miste partibogen.

Fra : Ivannof

Dato : 08-08-11 09:45

"P.N." skrev i meddelelsen news:j1joc4$lrk$1@speranza.aioe.org...

> [...]

skal da nok være nogle der giver dig ret, i´sær de der stemmer på DF. De tør
ikke andet af frygt for at miste partibogen.

Kom nu tilbage til den virkelige verden. Jeg kan godt se det ærgrer dig at
folk frivilligt og demokratisk har gjort hendes parti til det tredje
største. Noget som enhedslisten og hisbutttapir aldrig ville blive. De HAR i
øvrigt begge rod i diktaturet.

Hilsen Ivan

Fra : DADK

Dato : 06-08-11 17:19

On 06-08-2011 17:53, Ivannof wrote:

(...)
> [...]
> at få ørenlyd og gennemført sit skøre projekt.
>
> Breivik ville bruge vold og diktatur for at få presset sine idéer igennem.

Ja, netop.

Fra : DADK

Dato : 06-08-11 17:18

On 06-08-2011 13:10, Vidal wrote:

> [...]
> af ABBs politiske ståsted, alene af den grund, han var pro-
> zionistisk og han var efter eget udsagn inspireret af DFs

Det er svært at stille alle tilfreds. Pia K og DF sammenlignes ofte med
Hitler og nazister, så det er jo klart at Breivik også i dit univers og
i øjnene hos andre kritikere af DF samt dem der som dig kæder DF og
deres proselytter sammen med Breiviks terror her har en fælles platform.

At du morer dig over Pia K's sammenkædning af Breivik, Hitler og
højreekstremisme burde således være en øjenåbner for specielt sådan én
som dig.

> Der er jo da vist nogle i denne gruppe, der har udvist stor
> forståelse for Breiviks retorik og basale synspunkter (*),
> vil Pia Kærsgård mon også kategorisere dem, som "langt
> til højre for Hitler"?

Det kunne tænkes det er gerningen hun har i tankerne, at hun ikke tænker
specifikt isoleret på den lille del af Breiviks mange, mange holdninger
der fokuserer på islam? Som du åbenbart gør? Det kan være Pia K tænker
på noget helt tredje. F.eks hqar Hitler og Breivik forestillingen om en
slags historisk nødvendighed tilfælles.

> Hvad siger I, der forstår Breiviks ideologiske grundlag(*),
> men selvfølgeligt ikke hans handling? Synes I selv, at I
> ligger til højre for Hitler, eller tager DF helt fejl?

Som flere på forskellige måder har været inde på, så tåger du rundt i en
2-dimensionel "blind" tilstand, hvor du søger at placere politik og
begivenheder på en simpel højre-venstre akse. Men virkeligheden er
4-dimensionel, den politiske virkelighed har endnu flere dimensioner,
det giver ingen mening at sige, at nogen er "mere højreorienteret end
Hitler". Det er rent våseri.

> (*) Europa er besat af muslimer og der ligger en stor
> konspiration bag.

Næh! Der ligger ikke nødvendigvis en konspiration bag. Der ligger et
svigt bag.

Derfor skal EU opløses og det multikulturelle
> samfund afskaffes sammen med de nødvendige skridt for at bevare
> nationalstaten.

EU skal ikke oplyøses, EU skal bare være EU og ikke forcere behov for
integration der ikke er behov for.