Noget Politik 6 August 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 09:47

Vaagnede op i morges, var ved at lave kaffe, sad og indsaa
hvor fint jeg havde det, foeltes helt rart!

10 sekunder senere blev jeg kvaestet fuldstaendig af af

Min Brainstem og Underbevidsthed svarede igen ved at aflive
30 psykopat og sadist boern fordelt paa hele planeten,
inden de begynder at tortere dyr for alvor!

Og jeg sad og begyndte at huske K.Bjoernholt forklare havor vigtigt det
var, at jeg foerst vaagner naar folk ligesom syntes at jeg er den onde,forbrydere,
den der har gjort noget forkert!

Og at han fremstaar som den gode og ligesom en del af samfundet, og mig der er
den forkerte,onde og samtidig en bindegal sindsyg derer fuld af loegn!

Hele situationen hvor jeg gaar med til at proeve noget emdr i 1998 for
at se om det kan hjaelpe paa en depression, bliver udsat for den mest modbydelige
forbrydelse et menneske nogensinde er blevet udsat for!

Vaagner op og sidder her og er den onde, og den der har gjort noget forkert.

Jeg syntes sku ikke jeg gider!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 09:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3cffc2$0$306$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Quantum Entangelment, skeloejede mennesker, jordskaelv osv...

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 09:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d0004$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ved at finde et sted jeg kan have min olie flaske naar jeg er nede og handle,
Uden at fok tror jeg har stjaalet den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 10:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d0109$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Uden at folk tror jeg har stjaalet den!

Sane Peter

Stadig den med stavning desuden ogsaa bruget af udtrykket "sku"
(stavemaade og ordbrug er den bedste og eneste maade at faa folk til at fremstaa som
idioter paa skrift)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 10:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d0386$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var Dj Aevl der lavede den(Torben/Preben kaldte han sig)
bare en af Bjoernholts Psykopater/Psykopater/Sadister!

Han brugte til at tortere mig i Humlehaven 27!

Ikke en person af vaerdi eller noget bare saadan en som Bjoernholt,
som menneskeheden ville vaere bedre af hvis de aldrig var blevet foedt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 10:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d06a4$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

"Hvis du har det bedre skal du have det vaerre"
"Hvis du har det godt skal du have det daarligt"

og en del andre variationer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 11:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d074e$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

I er egentlig bare nogle sindsyge allesammen!

Lige fra den vanvittige kaelling med en programmeret aegtemand,
som hun har sat til at myrde en han luder og mislykkedes hver gang,
saadan hun kan bilde sig selv og andre ind at han lider af jalousi, og det vel og maerke efter
at hun selv har soerget for ikke at huske hvad hun har gjort ved aegtemanden(ogsaa hypnose)

Sane Peter