Hvis jeg boede i Tinghøj og så mange skyde~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 15:11

Hvis jeg boede i Tinghøj og så mange skyde ud af vinduet og jeg satte
fotoautomatik på at optage det og mailede synderne at jeg skal have X
kr for ikke at anmelde til politiet, ku jeg blive rig
Og snart ville jeg have terroriseret gun-men til passivitet og bydelen
ku hylde mig som dygtigere pacifist end Gandhi
MEN jeg ville blive ruineret af bøder for pengeafpresning så lad os
afskaffe forbud mod visse typer pengeafpresning, fx hvor politiet ikke
kan stoppe lovbrud men hvor pengeafpressere bevisligt kan
Yfringsfrihed er at måtte true - betal billigt til mig eller betal
dyrt til politiet
Det skal aldrig være lovligt at true med vold. Men at true med
politianmeldelse er da en god ide
Politiet hader sund konkurrence - er det problemet?