En anden side om det Warmings univers
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-11 19:29

http://magasinetcitat.dk/portraet/warming.html
--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 04-08-11 19:35

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> http://magasinetcitat.dk/portraet/warming.html

Sikke du udbreder dig om Bo Warming
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.
E. Dalgas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-08-11 20:42

Den 04-08-2011 20:35, Jesper Ørsted skrev:

> Sikke du udbreder dig om Bo Warming

der var en der havde smidt den på min FB så jeg tænkte i forlængelse af
det andet -

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-11 20:43

On Thu, 4 Aug 2011 20:35:23 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

>Sikke du udbreder dig om Bo Warming

Det er en usikker pressefotografstuderende Århusianer der har
forfattet den meget dækkende portrætartikel om mig og den kommer meget
godt rundt.
Han var hos mig to fulde døgn op optog diktafonbånd på diktafonbånd af
vor snak, hvis mange gentagelsr han redigerede væk

Nyt for mig er at han fotograferede en arkitekt fra Jehovas Vidner som
dukkede op imens , interessantere var at mine to kommunale
hjemmehjælpere dukkede op og kom på fotografens linse, og tog på vej
og cheferne ringede og brokkede sig - som om de var afsløret i
svindel!
Der var ingen afsløring af dem, men de er paranoide og har ikke rent
mel i posen.
Så de ville have garantier mod foto og det ku jeg ikke gi og så var de
ligeglade....

Fra : J. Nielsen

Dato : 04-08-11 22:59

On Thu, 04 Aug 2011 21:42:46 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der var ingen afsløring af dem, men de er paranoide og har ikke rent
>mel i posen.

"rent mel i posen" - er det talemåden du sigter til, Bo?
--

-JN-

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 22:00

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:1k5ht5p.1r74ijl11knlirN%shefan@hotmail.com...

> Sikke du udbreder dig om Bo Warming
> --
> Jesper
> Hvad udad tabes skal indad vindes.
> E. Dalgas

Han proever at faa mig til at myrde ham for Blasfemi!

Sane Peter(Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 22:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b0877$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Hvad udad tabes skal indad vindes.
> E. Dalgas

Han proever at faa mig til at myrde ham for Blasfemi!

Men det er saadan jeg har taenkt mig at goere ved Karsten Bjoernholt, DJ Aevl og all medlemmer
af det Danske EMDR forbund og alle i deres familie, de kommer til at sidde og savle og sige pubae,
og rende rundt med lort i et glas!!!

Jeg vil have at de ser paa deres boern mens jeg oedelasegger deres hjerne og goer dem til savlende idioter!

Og jeg maa gerne!
Quantum Entangelment, manipulation af individuelle idoters atomer i deres hoved!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 22:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b0dcd$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Quantum Entangelment, manipulation af individuelle idoters atomer i deres hoved!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Og saa slaar jeg verden ihjel hvis den ikke skriger af grin og syntes det er sjovt!
(Jeg goer det ogsaa alligevel, jeg har allerede soerget for det, men i maa ikke sige det til nogen! Det oedelaegger det hele)

Og saa begynder altid Torturen i det Kvante Mekaniske Mareridt!

Helvede!

For jer der ikke er:
Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend

Hvem er de rigtige til straffen evig tortur?
"Du maa ikke haevne dig paa de rigtige"

Udover maaske den der er villig til at goere det ved andre, og allerede er igang!

En ring pa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste Tyr i universet med sine horn snurret rundt om sig selv!

Sane Peter(Allah 25 April 1973 Tyrens Stjernetegn)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-08-11 22:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b112d$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Den stoerste Tyr i universet med sine horn snurret rundt om sig selv!

Sane Peter(Allah 25 April 1973 Tyrens Stjernetegn)

Se paa de skeloejede i fjernsynet!
Det var mig dder skulle have haft et godt liv!
Det er mit Univers!
Unified law of everything ud i begyndelsen i ingentig, og saa var der lys!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Tidsparadoks
i forstaer det baglaens

Skod A R A
Ps. dit

Sane Peter(Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-08-11 00:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3b1255$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Unified law of everything ud i begyndelsen i ingentig, og saa var der lys!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Det er 13 aar siden, at aben roerte ved GUD og derfor myrdede jeg jer!
Jeg sad i en trance og kunne ikke bevaege mig, Karsten Bjoernholt har vitterlig
formaaet at faa mig til aflive jer!

De fleste af jer ved det bare ikke endnu!

Helvede er aegte!
Det Kvante Mekaniske Mareridt er ikke en loegn, jeg har selv bygget det!
Det var eller´s meningen ifoelge Bjoernholts vanvid, at jeg skulle vaere en religioes idiot
og tro paa Helvedes eksistens og derfor ikke haevne mig paa ham!

Jeg tror kun paa det eksistere, hvis jeg selv har bygget det!

Jeg har endda advaret om det i forvejen!

Altid er lang tid!

Sane Peter

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-08-11 00:10

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sikke du udbreder dig om Bo Warming

Ja det virker sygeligt.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-08-11 23:16

Den 05-08-2011 01:09, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Ja det virker sygeligt.

du mener man skal bare være som dig så er man helt rask ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-11 08:33

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> du mener man skal bare være som dig så er man helt rask ?

Man skal i hvert fald ikke være en klam frastødende stodder som dig for at
være rask. At du tager sådan nogle ulækre billeder af en gammel forvirret
mand og offentliggører dem forekommer mig direkte sygeligt og perverst. Føj
for satan.

Fra : kk

Dato : 06-08-11 09:11

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) sendte dette med sin
computer:
> [...]
> mand og offentliggører dem forekommer mig direkte sygeligt og perverst. Føj

Tilsyneladende, er BW ikke spor fornærmet over de nævnte billeder, men
jeg synes også at offentliggørelsen af dem er upassende og må give dig
ret.
P.S. En del af denne tråd er forsvundet hos mig, hvor mon den er blevet
af??
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-08-11 10:30

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) sendte dette med sin
> computer:

> Tilsyneladende, er BW ikke spor fornærmet over de nævnte billeder,

Nej men det kender vi begge årsagen til uden at behøve at gå detaljer.

> men
> jeg synes også at offentliggørelsen af dem er upassende og må give dig
> ret.

Ja det er utroligt klamt. Gad vide hvad hans næste fotoprojekt kunne være...
Jeg kunne forestille mig noget upassende i en helt anden alders-kategori
(uden at gå alt for meget i detaljer). Når Bo M. Mogensen kan finde på at
tage billeder af sådan noget, så tvivler jeg alvorligt på hans grænser, de
grænser som synes naturligt for os andre. Jeg kan ikke fordrage Bo Warming
(hvilket vist ingen er í tvivl om), så ingen kan påstå at jeg forsvarer ham
og hans væsen med min afstandstagen til Bo M. Mogensens svinerier, jeg synes
blot ikke man kan tillade sig at misbruge en gammel forvirret mand til sådan
noget.

> P.S. En del af denne tråd er forsvundet hos mig, hvor mon den er
> blevet af??
> mvh
> kk

Måske jeg skulle få Bo M. Mogensen til helt at forsvinde fra min newsreader
ligesom Bo Warming.

Fra : kk

Dato : 06-08-11 11:12

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med denne ide:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej men det kender vi begge årsagen til uden at behøve at gå detaljer.

klip..
> jeg synes
> blot ikke man kan tillade sig at misbruge en gammel forvirret mand til sådan
> noget.

Enig!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 15:46

On Sat, 06 Aug 2011 12:11:44 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) kom med denne ide:

>klip..
>>
>Enig!
>mvh
>kk

Og hvorfor skulle åndsfriske 65 årige kemifysik gymnasielærer der
stadig kan al mit pensum være "forvirret " ? ? ?

Jeg er ikke senil - ikke dement - ikke syg - god hørelse kun styrke+3
briller nærsynethed - blottelse skyldes ikke forglemmelse men ønske
om at flytte lovgivningens grænser.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-11 19:08

Den 06-08-2011 16:46, Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Jeg er ikke senil - ikke dement - ikke syg - god hørelse kun styrke+3
> briller nærsynethed - blottelse skyldes ikke forglemmelse men ønske

skide være med det hvis det eneste man kan komme op med når man ikke kan
argumentere er at det man ikke forstår og er imod er sindssygt - det er
jo ikke et argument - bare en erkendelse af man ikke kan sætte ord på
hvad man mener ...hvorfor det forsøges at ringeagte den man er uenig med
, det er børnehave strategi

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-11 18:57

Den 06-08-2011 12:11, kk skrev:
> [...]

BW er om muligt excentriske anderledes osv - og hwa så det går ham sgu
da ikke til en forvirret og små sindssyg mand at han gør tingene
anderledes ind Hr & Fru Danmark - jeg synes det er usmageligt at
afskrive en mand som sindssyg fordi han eller hun for den sags skyld gør
tingene på en anden måde ind man selv vil bryde sig om - det stinker
lidt af man på en fredelig måde føre fascismen ind af bagdøren
Det kommunistiske Rusland smed også deres system kritiker på sindssyge
hospitaler - det er nøjagtigt det samme , at man ikke kan rumme at nogen
er anderledes ind man selv begriber så er det en gang mere komfortabelt
at beslutte sig for at det man ikke forstår er sygt sindssygt - ind
komme frem til den mindre bekvemte konklusion at gud ikke har gavet en
med en forstand der evner at forstå det og at man ikke har særligt højt
til loftet ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-11 19:05

Den 06-08-2011 11:30, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Nej men det kender vi begge årsagen til uden at behøve at gå detaljer.

ingen er forpligtiget over evne - men man kan da stadigt forsøge ..

> [...]
> (uden at gå alt for meget i detaljer). Når Bo M. Mogensen kan finde på at
> tage billeder af sådan noget, så tvivler jeg alvorligt på hans grænser,

Nu har gud jo som bekendt udstyret dig med en beskeden forstand - men
billederne er taget efter aftale med BW om man kan lide resultatet eller
ej er så ens egen sag , men der er ikke nogen offer - BW er tilfreds og
det er jeg sådan set også og efter som det var et fælles projekt imellem
ham og mig så er det som det skal være.

> de
> grænser som synes naturligt for os andre.

Kim når du taler om "os" andre - så gør du regning uden vært - det er
tåbeligt at du taler om dig selv i flertalt ..

> [...]
> blot ikke man kan tillade sig at misbruge en gammel forvirret mand til sådan

Kim du aner ikke en fis om hvordan BW er skruet sammen i hovedet -
bevares han eksperimentere med nogen besynderlige holdninger nogen gang
som jeg heller ikke er enige i - men jeg tror ikke det er nogens plan at
vi alle sammen skal være lige enige hele tiden - og selvf skal BW have
lov til at skrive hvad han har lyst til - så kan man augmentere for imod
eller ignorere det ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-08-11 19:15

> Kim du aner ikke en fis om hvordan BW er skruet sammen i hovedet -

Jeg ved hvordan DU er skruet sammen i hovedet og dit hoved er fandme ikke
noget at prale med.

Det er noget forbandet svineri som du har lavet og så er den ikke længere.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-08-11 23:11

Den 08-08-2011 20:15, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved hvordan DU er skruet sammen i hovedet

Nu var det jo BW du skrev noget om og ikke mig - jeg ved det kan være
hårdt at holde sig til sagen og ingen er jo som bekendt forpligtiget
over evne men det er dog et forsøg værd ..

> og dit hoved er fandme ikke
> noget at prale med.

eksempel ?

> Det er noget forbandet svineri som du har lavet og så er den ikke længere.

du bliver stødt moralsk over at BW og jeg laver noget som vi begge synes
er en go ide og ingen af os lider under det .. dvs det er en episode ude
offerer ... at du så bliver moralsk stødt over det er jo hvad der kan
ske - mit bedste bud er at du næppe tager så meget på vej over en side 9
pige - hvad sådan set er det samme da nøgenhed må være nøgenhed .. man
kan ikke som sådan lave en facit liste over at den ene måde er mere
korrekt ind en anden ... men stadigt mener du det er noget svineri i så
fald skulle det være BW der var udsat for noget svineri - har du indtryk
af at han oplever det som sådan ? og hvis han ikke gør (hvad han ikke
gør) - hvor ligger så problemet ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g
Charles Bukowski

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-08-11 11:28

> du bliver stødt moralsk over at BW og jeg laver noget som vi begge
> synes er en go ide og ingen af os lider under det .. -

Du har misbrugt en gammel forvirret mand til noget som DU burde være for
klog til. Men du er et dumt svin som skider på enhver form for anstændighed,
og så er den ikke længere.

Jeg synes din handlemåde er dybt forkastelig.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 14:40

On Tue, 09 Aug 2011 00:11:29 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
INGEN af os forstår hvordan andre er skruet sammen

VIGTIGT er ingen risiko for vold, tyveri, svindel fra mig

EET synsindtryk kan jeg huske jeg hadede - en Salvador Dali films
sekvens hvor kniv halverer øjeæble på levende smuk pige og geleen
flyder ud
Men jeg var glad for at have oplevet mavefornemmelsen af væmmelse og
den gik jo hurtigt over

Kan jeg give væmmelse?

Mon ikke folk tænker "Godt jeg er kønnere" og er _glade__!

Forbrydelser uden offer er altid OK, ikke ?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 15:01

Jeg tror at Lyrik troede han forstod mig , men nej
"Man lever ikke forgæves, hvis der findes nogen i denne verden, der
virkelig forstår en". Chang-Chao
Når jeg har været i kæresteforhold har det været skønt - og praktisk -
at ku li samme mad og musik.
Men det er da OK at debatører er et mysterium man IKKE forstår
Vil man bekræftes er det rart at den der roser er en man sætter højt

Men i Bold ej mand debat synes jeg ikke vi skal foregive at være mere
ens end vi er, bare for at være accepterret. Ærlighed varer længst
Nedenfor i indlægget af mig selv, som jeg svarer på, står om et
ubehagelig synsindtryk - hvor ubehaget gik hurtigt over - så mon ikke
der gror græs på at jeg kom til at såre Lyrik. Det håber jeg for han
hjalp mig enormt med computer engang og det er rart at have lidt
venskab "i banken".Lad os holde sammen på dk.politik, trods uenigheder
- der især er konstuktive;
"A man never tells you anything until you contradict him.'George
Bernard Shaw (1856-1950)

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 15:09

BW-LYRIKOn Tue, 09 Aug 2011 16:01:00 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk>

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 15:42

On Sat, 06 Aug 2011 10:11:04 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>ret.
>P.S. En del af denne tråd er forsvundet hos mig, hvor mon den er blevet

Hvis BoMM bragte fotos uden svar mulighed for mig, kunne måske et
uheldigt omdømme om mig skabes.
Men jeg er lovet at hvert billede kan få mine ord tilføjet, pø om pø,
så jeg er helt tryg og - hvordan skulle noget være upassende - for mig
er fotos kun upassende hvis de kan mistolkes som at jeg er voldelig
og kriminel
Man skal altid stå ved sandheden og inde i min egen have kan selv de
mestprovokerende sandheder ikke gøre skade.