Tabu-brud-strategi, udviklet improviserend~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-11 03:25

Tabu-brud-strategi, udviklet improviserende
Et er at få køber, at modarbejdelse af falsk forargelse over tabubrud
er folkeoplysende og frihedsskabende
Et andet er, at jeg har brugt overdrevne rygter som redskab, til at få
politiet til at gå i en fælde, og det lyder jo uetisk, men er det? Jeg
har aldrig løjet i sagen.
Min start som fortovs-provokatør ku aldrig have fået politiet op af
stolen, for den var fjernt fra ulovlighed og bestod i, at jeg
1982-2004 slæbte en stol med mig til fortovet ved sydhjørnet af
børnehavens legeplads som dengang var omgivet af tæt plankeværk
i normale shorts satte jeg mig med en eller flere aviser eller bog
eller prints og læste i solen kl 8-10 indtil solen kom ind i min
egen have.
Nogle få børnehavebørns forældre fandt det sært og i 2002 blev jeg
smidt ud af Fremskridtspartiet , ifølge EB pga kropslugt, og næste år
var rygter i kvarteret herom gået, så et barn, der kravlede op til
plankeværkets top indefra, råbte ned til mig og kollegabørn inde på
legepladsen "Min far siger han lugter, det har stået i avisen".
Næste år valgte kommunens arkitekter at erstatte plankeværk med
trådnet og nu ku børnene i højere grad komme i snak med mig, idet de
råbte "Hvad hedder du" og "Hvorfor har du ikke sko på"(Siden jeg
arbejdede i ulandene, har jeg næsten altid gået barfodet).
2007 har børnehave forældre langt pres på ledelsen, at politi sku
stoppe min minimale konversation med børn, der legede bag min ryg inde
på legepladsen. Jeg fik sidenhen at se brev til politiet om, at jeg
sku have læst avis udenbukser på, hvilket var usandt. Men rygterne var
opstået af, at jeg i min egen genbo-have ofte er nøgen. Men af løgn
opstod behov hos forældre for aktion, så snart kom politi mundligt
ved min entredør og løj, at hvis jeg fortsatte at læse avis der,
ville jeg få tilhold imod det.
I 3 år droppede jeg vanen, men klagede og klagede skriftligt for det
er ulovligt for politiet at blande sig i brug afoffentligt fortov på
den måde.
Efter de 3 år ringedes jeg op af kommunen, at børnehaven havde fået ny
chef og jeg ku frit bruge fortovet som tidligere, hvad jeg straks
gjorde.
2009 byggede børnehaven inde bag trådnettet et par m2 plankeværk, så
børn ikke kunne se ud på mig netop, hvor jeg oftest sad. Havde jeg
ønsket kontakt med børnene ku jeg have rykkket 1 m nordpå men det
gjorde jeg ikke
Solen var mit mål, ikke provokation.
Næste år var jeg blevet et jobskabelsesprojekt for politiet og 9
gange på en sommer lod de sig tilkalde af falskanmeldere idet jeg nu
sad i nederdel som børnehave forældre tolkede som ulovlig.
Hver gang skældte jeg politiet ud og de gik med uforettet sag. 3.12
2010 anmeldte to håndværkere for at børn inde i børnehaven ku ha set
min bukseløshed og penis , gennem vinduerne - og jeg fik bødeforlæg(
kr 3000) som man frafaldt efter fotoseance 23.3.11 i min have, hvor to
kvindelige betjente skaffede bevis på penisusynlighed.
Uden uetisk adfærd fra min side har jeg skabt rygter, så politi
troede, at nederdel ikke var dækkende, og at en sag ku holde ved
byretten. Men de kom til fornuft og trak sagen.
Jmin direkte genbo , syd for børnehaven , fjernede sidste år havegærde
om sin miniplæne som sås på BoMMs foto i går og der læser jeg nu avis,
fjernt fra børnehaven.
Et korrekt rygte er skabt, at jeg har opdraget politiet til sandhed ,
så de har måtte kovende og frafalde tiltale, og der er respekt i
kvarteret om min komiske klædedragt, fordi man jo kan se, at jeg er
ufarlig og har opdraget et inkompetent politi til kompetence.