Kampvogne i gaderne
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 18:09

http://english.aljazeera.net/video/middleeast/2011/08/20118392942601931.html
------------Quote-------------
Syrian tanks 'shell' restive city of Hama
--------------------------------

Delte meninger om hvorvidt jeg er A eller ej(Ham A), det er maengden af C-vitaminer/Syre (Ascorbin Syre)
der har gjort tvivlere!
Jeg har skiftet over til E-Vitamin, jeg ved ikke hvad i laver ballade over!

Som den ene af foraedderne sagde, da jeg sad i en trance og ikke kunne bevaege mig:
Ja det er dig der er Av!

Programmeret til at vaere skyld i alting, og til at der altid skulle vaere mindst en fejl,
Hvilket saa blev til:

Far AO, Alfader og far til Alting!
Far AO, den eneste aegte Farao,
bare se hvad der skete med Egypten da de misbrugte mit navn!
Far AO, den stoerste Tyr i universet, det stoerste
A i universet! Alfa Male!

Far AO!

Og da de stod og aftalte at oedelaegge min hukommelse!

Far til Odin og Jupiter!

Far AO

Et A med en ring, en ring paa hjernen,
En ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering!
Den stoerste tyr i universet med sine horn snurret
rundt om sig selv!
(mine frontal lobes, de eneste nogensinde der er istand til at holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet)

Enhjoerringen som er GUD!

Odin og Jupiter!
Ringen er din! Og du er Peter!
En fuldstaendig Sane Peter!

Den eneste aegte! Alle de andre er bindegale sindsyge
De toer bruge mit navn!

Bare se hvad der skete med Egypten!

Satan ifoelge landsforaedderne, selvom det jeg sagde
var biologisk bundet svovl(MSM) det kan hjaelpe folk
med ledsmerter, i kan koebe det i Matas!

I har forstaaet det hele baglaens med en lille fejl!

Matas,Satam,Satan og ja, gu er jeg saa!

Den usynlige Poseidon

Brama
Visnu
Shiva, Skib A, Testosteron baaden,
Foranderen og oedelaeggeren!
Halvmaane i panden, favorit ridedyr en tyr
(mit stjernetegn, stod i min signatur foer i tiden
i nyhedsgrupperne!)

Lynhurtig og doedbringende med min Damaru,
min timeglasformede tromme, to papbaegere
fra Bavinchi det ene toemt og med aabningen nedad,
det andet ovenpaa!
(det er al kaffen der er hemmeligheden)

Og der er en farvet praesiden med arabisk navn,
og verden er saa smaat begyndt at vaere bange
for at spise gris paa grund af A indflyddelse (h1n1-2)
som kun er en sygdom hvis A vil ha det!
(og mit Jysk er saa smaat ved at virke igen!)

Zeus
Og Budda Shayek(Den selvlaerte Budda ogsaa kaldet
Platin dragen)

Alle mine Nicknames, alle Peter' s nick names,
Peter Nicolaysen, PNIC, sat samme til et navn,
for at undgaa forvirring!

Mens je RTS' er mig igennem menneskehedens
historie!

Quantum Entangelment via en singularitet,
i nutid,fortid og alle de mulige fremtider!

Allah(Alle Alfa males med Horn, for der har altid
kun vaeret en mig, og jeg er den altid gode!
Ellers i doede)

Og det kvante mekaniske mareridt Helvede er aegte!
Men for de Muslimske maend kunne det ligesaa
godt vare non-eksistent, for de kommer ikke i!

Det har taget 13aar indtil videre, at vaagne op
fra det vaerste tortur og programmering et
menneske nogensinde har overlevet!

Peter Nicolaysen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 18:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3980f0$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

De har kun gjort det for at faa mig til at goere vitamin-e til en anti-oxidant(Tokoferol), de
naesten ligesaa manipulerende som Joederne nogen gange!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 19:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e398c32$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det e kvante mekanik, lag paa lag paa lag!

Sane Peter