Mousakkaen der blev smidt ud!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 16:29

Trist men aergeligt!

Koebte den i formiddags, i SuperBrugsen tilbud 40kr egentlig 39,95,
Smed den i fryseren overste skuffe!

Var nede i Fakta lidt senere, kom hjem, blandede noget ekstra E-vitamin
i noget raps olie, jeg lige havde koebt i Fakta!

Tog Mousakkaen ud af fryseren for at haelde olien paa, men desvaerre
plastik folien var lige kraenget af i den ene side,det var den saa ikke da jeg koebte den!

Det ville ellers have sundt med nogen kartofler til en forandring,
spoergsmaalet er Kartofler paa bordet eller politi paa gaden!

De bliver slagtet saa hurtigt af goer det der err bedst for Karsten Bjoernholt!

Jeg ved ikke med jer, men hvem gider hjemmevaernsfolk paa gadehjoerner overalt,
saa er det jo ligesom ligemeget, hvorfor saa overhovedet gide holde jer i live i de naeste fem aar!

Saa jeg noejedes med en af de der sunde olie pizzaer fra fakta til 10kr,
og drikker noget raps olie og oeger mit niveau af E-Vitaminer og HDL-Kolesterol!(HDL er den gode slags)

Saa kan i sidde og drikke svinefedt og spise bacon imens, selv om jeg egentlig syntes i burde lade vaere,
Og se paa de skeloejede jeg goer i Fjernsynet mens jeg sidder og keder mig!

Og indse hvor daarlig en ide det er, at accelerere tempoet i kommer i det kvante mekaniske mareridt i!

Jeg vil simpelthen ikke risikere at mist den resterende halvdel af min IK,
og staa og bloede ud af munden igen!

Jeg gider simpelthen ikke melde mine naboer til politiet eller Bjoernholt nu bruger, bare for at se dem falde
om som de er besvimede, stendoede!

Og maette soerge for de aldrig har vaeret for at undgaa boevl,
eller staa og vaere til grin mens de opfoere sig som om at jeg er en loegnagtig vanvittig!
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Jeg gaar ned med det "Grimme Kalium" jeg fik paa recept til min laege en af dagene, han kan bedre
holde til det!

Nu maa vi se, han har ogsaa vaeret doed et par gange!

Alle Religioese Mirakler er kvante mekanik!

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" laver kalkpropper i blodaarene i hjernen,
det gaar saa staerkt de aldrig opdager det alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 16:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e396986$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg er spaendt paa hvad for en vrangforestilling, Bjoernholt har lagt ind i hovedet paa dem han bruger,
Ikke hvem det er, det egentlig ligegyldigt, da der altid er ny dagen efter!

Men der plejer altid at vaere en grund, og jeg altid spaendt paa hvilken grund der er i de sindsyges hoveder,
Jeg elsker at modbevise den for dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 16:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e396f79$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kunne selvfoelgelig aflive dem allesammen, men der er altid nogen andre,
det end 5 minutter at goere en sindsyg morder for Bjoernholt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 17:43

[...]

Nej,selvfoelgelig er det ikke et mordforsoeg, snarer et sindsyggoerelses forsoeg,
Med det foremaal at give mig knald i laaget, og skrive ting der giver det indtryk at jeg er sindsyg!

Hvis det er saa er det acetone, ellers er der bare rodet lidt rundt, med fuldt overlaeg,
Jeg mener hvem udover BW skriver om Mousakka paa den maade paa internettet!

Ikke desto mindre saa er jeg en myndig person i et Demokrati!
Hver eneste dag og sekund der gaar, hvor at DF og Karsten Bjoernholt ikke
sagsoeger mig for injuirier, saa ved i at det er en indroemmelse af at vaere
impliceret og skyldige i foraedderi og mord!

Sane Peter