Borgmester blæser til kamp mod rockere
Fra : NoTrabajo

Dato : 03-08-11 12:45

Borgmester blæser til kamp mod rockere

Onsdag, d. 3. august 2011, kl. 13:09
af: Jannik Stamm Mikkelsen

Holbæk-borgmesteren vil tage alle midler i brug for at holde byens
nytilflyttede Bandidos-rockere i ørene.

http://www.tv2east.dk/artikler/borgmester-blaeser-til-kamp-mod-rockere

Hvorfor er der aldrig nogen politikere der vil holde muhamedanerne i ørerne.
De er da et endnu større problem end rockerne?
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-08-11 14:00

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor er der aldrig nogen politikere der vil holde muhamedanerne i
> ørerne. De er da et endnu større problem end rockerne?

Nå du mener de kører rundt på larmende motorcykler med rygmærke-veste som
virker truende i sig selv, sælger narko og uddeler dummebøder på 1000-vis af
kroner til folk som blot har gjort det mindste forkert i deres verden ? Jeg
ved godt hvilke af de to grupper, kriminelle rockere kontra muslimer, som
jeg mindst ønsker at bo i nærheden af. Af to onder vælger jeg muslimerne.
Jeg ønsker for alt i verden ikke at bo i nærheden af en rygmærke-rocker.

Borgmesteren har min fulde støtte.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 14:21

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen news:MDb_p.54308$T85.23340@newsfe19.ams2...
> [...]
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander

Ja, deres ikke helt hat, falder af naar de rocker,
de maa binde den fast med en snor elle noget!

Det er mig de rokere og det er dem der rocker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-08-11 14:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e394b62$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> E-mail: kl2607@gmail.com

Ja, deres ikke helt hat, falder af naar de rocker,
de maa binde den fast med en snor elle noget!

Det er mig der rokere og det er dem der rocker!

(Bogstavs mangel pga. emdr)

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-11 21:29

On Wed, 3 Aug 2011 13:45:16 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

> [...]
>

>Hvorfor er der aldrig nogen politikere der vil holde muhamedanerne i ørerne.
>De er da et endnu større problem end rockerne?

Politikerne har ikke nok mod til at gå imod Islam

Lighed for loven er ikke perfekt