Kraftig opvaagning! 2 August 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 10:56

Cappucino/Kakao Pulver i en kogende kop vand sammen med raps olie!
Det er Omeg3,Omega 6, Vitamin E(Tokoferol)

Det var da EMDR gav slip fordi jeg er naesten blevet udslette oekonomisk,
det smager faktisk rigtigt godt, men skal blandes paa den rigtige maade,
ellers ligger olien bare ovenpaa!

Oekonomi er saa ikke grunden til at jeg indtager det, det er pga. programmering har givet slip!
Raps olie koster ca 12kr i Fakta og bare det at drikke saadan en varm drik om morgenen kan
forbedre saa mange menneskers liv, bare pga indholdet i raps olie,og saa oeger det folks
HDL Kolesterol(Det er den gode type af Kolesterol)

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv"

Jeg er spaendt paa hvordan en varm drik, med raps olie og ginseng paavirker hjernen!

OnTopic i Politik fordi det politiske parti DF er nogle roevhuller!

Krydspost:dk.politik, dk.helbred

Hov glemte dk.politik i foerste omgang, her og opfolgening sat til dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 11:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37c9e8$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Naa men jeg har da overlevet siden 1998!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek lavet om, og der er fyldt med tumper som sikkert
er blevet hjernevasket til at tro at de forbrydelser Karste Bjoernholt og hans familie har gjort
er noget jeg har gjort, sjovt nok mens jeg boede paa Lolland, jeg flyttede foerst herover i 1995-1996!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 11:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37cd0a$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

DJ Aevl og Bjoernholt stod og aftalte noget i 1998-1999, med at hver dag skulle vaere en kamp
for at overleve, for at oedelaegge flest menneskeliv!

Det var noget med at faa haevn over et eller andet vanvid de havde gjort der var blevet opdaget,
De var saa rasende over at faa skylden for deres forbrydelser, hoejst sandsynligt et eller andet med nogen kvinder!

Jeg tror simpelthen de ville have jeg skulle haevne mig paa deres vegne, idioter efter en uge i det kvante mekaniske mareridt
skifter de holdning, og de skal vaere der altid!

Naa men jeg skal ned til laegen med det der oedelagte Kalium som jeg fik udskrevet paa recept!

Desuden var det ogsaa i 1999 at de stod og aftalte at vaagne mig om 10aar og give mig skylden for det
de har gaaet og lavet, det har de saa maette udsaette, gaar jeg ud fra!

Naa, men efter at det er lykkedes Bjoernholt at overbevise nok mennesker om at jeg har knald i laaget,
saa der kan opstaa tvivl og Helvedes fejlsikring blev aktiveret, den evige tortur til alt og alle der ikke
er enten : Den Umenneskelige Peter(som der kun er en af, mig)!
Hare Krisna/Jesus Kristus(Som der ogsaa kun er en af)!
De Muslimske Hunde/De Muslimske/Maend(Som der er en del af)blev en realitet!

Altid er lang tid!
Og Alle Religioese Mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 16:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e37d68b$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

---Kvante Koersel---

Det har vist sig at andre mennesker har flere penge paa deres bank konto end jeg selv,
der har vaeret en eller anden form for konkurrence forstyrrelse!

Derfor har jeg gjort 1000 maend paa globalt plan sindsyge, det er allesammen maend med en
formue paa et tocifret million beloeb i Euro!

De er sindsyge for livstid!
Desuden har jeg ville laegge en "slaa din kone, hvis du er forvirret ind!" men de har saa meget knald i laaget
at det er problematisk, desuden faar de fleste hende aflivet sammen med deres sex ting alligevel!

Desuden har jeg det bedre emotionelt, med at klemme dere kogle og fritze deres neurons og glia celler lidt,
end ved at goere kvindelige TV-Journalister skeloejede!

Men jeg goer et par stykker af dem alligevel!

Og jeg maa gerne, alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 16:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3813e8$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg tror jeg goer 1000 igen imorgen, jeg fik ideen under bruseren!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 16:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e38154c$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har vist sig at vaere vigtigt for folks religion at de bliver klemt lidt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 17:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3816d1$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg tror jeg oeger antallet til 1200 imorgen, jeg ville have skrevet 1500 men bestanden af dem
er begraenset, jeg foeler mig traet,sloev og bedoevet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 20:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3824c8$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Lagde mig til at sove uden at skubbe den der slaa for doeren, som der sidder i fodhoejde!
Opdagede da jeg vaagnede at der laa to poser med fiskeolie i min jakke, det er selvfoelgelig
en trussel eller endnu vaerre!

Efter 13aar er det stadigvaek ikke lykkedes Bjoernholt at goere mig paranoid!

Og det er heller ikke lykkedes at goere mig til en nazist,perverser,alkoholiker eller pillemisbruger!

Men jeg er stadigvaek programmeret ellers havde jeg skubbet den der for doeren med foden,
naar nu den sidder der alligevel!

Softwaren i alarmsystemet er lavet om, og der staar en oedelagt pikstatue ude foran
trampet flad fyldt med huller og saa er der ingen kugler i Kalaha spillet i statuens fundament!

Da jeg sov droemte jeg rigtigt for foerste gang i meget lang tid, det betyder at det emdr der har
standset mig i at sove, og bremset min melatonin produktion, er ved at vaere vaek!

Det er heller ikke lykkedes at faa mig doemt for en forbrydelse, men jeg blev noedt til at
pastaa at fysisk have slaaet en person for at redde personens liv!

Jeg havde allerede mistet et familie medlem!
Og Karsten Bjoernholt var desperat for at haenge mig op paa mordet, men det mislykkedes,
da jeg var paa internettet!

Manden er bindegal og besat af tanken om at goere folk til voldelige vanvittige,
Jeg troede foerst det var loegn da han beordrede mig til fysisk at slaa et familie medlem!

Naa men jeg noejedes med at pastaa at have gjort det!

Men under alle omstaendigheder saa er han en foraedder , der tror det er iorden at programmere vaelgerne i et demokrati,
til at stemme paa et bestemt politisk parti, saa han har alt at vinde og intet at tabe, foraedderi er alvorligt, sikkert mere naar der
er soldater i udlandet(det er trods alt et angreb paa landets regeringsform!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 20:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e384eb7$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Na men det er ogsaa mislykkedes for ham at udsaette mig for ting der er saa vanvittige at folk tror jeg lyver,
naar jeg fortaeller om det!

Den eneste maade det er lykkedes mig at undgaa det, er ved simpelthen at skrive at jeg har gjort folk skeloejede i fjernsynet
og jordskaelv!

Og saa bevise det!

Folk ved jeg ikke lyver!
Ellers havde resultatet vaeret at folk tror at jeg er en vanvittig loegnhals!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 20:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e384ff7$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og naar jeg skriver fysisk voldelig, saa mener jeg slag og spark med arme og ben!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-08-11 11:00