Inteligent minimalsmertejustering mod aut~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-11 07:00

Inteligent minimalsmertejustering mod autonome - Det er svært at
peberspraye uden SELV at irriteres
Nogles øjne er meget sensitive for irriterende gasser (bl.a. mine)
Selvom en let gasmaske påtages af betjenten, vil det længe gøre ondt i
hans egne øjne.
Jeg tror at Skårup(DF) skal bruge mindre krudt på denne nødløsning og
i højere grad foreslå elekriske strømstød med kvægstav

i fængsler bør problemfanger få halsbånd-med-batteri og forstærker på,
så man pr remote control kan tazer-passivisere dem - det styrker
systemet, at en svag pige kan klare en slagsbror, og at Rambo-betjente
er forældet. Lyt ikke til betjente der ønsker fysisk macho bevaret .

"Man is not weak - knowledge is more than equivalent to force.The
master of mechanics laughs at strength" .Samuel Johnson

På denne britiske oplysningsfilosofs tid havde slavehandlerne en
mekanisk dims der sattes i munden på farlige voldsmænd og ved at dreje
en skrue med to finger ku ejeren påføre ufarlig smerte som afskrækkede
i lang tid - langt elegantere end pisk som gav VARIGT men.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 01-08-11 22:28

> Inteligent minimalsmertejustering mod autonome - Det er svært at
> peberspraye uden SELV at irriteres
> Nogles øjne er meget sensitive for irriterende gasser (bl.a. mine)

Du har selv valgt at flytte ind på Nørrebro de autonomes højborg så klag ej
over autonom hærværk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-11 22:36

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
j175pi$4sl$1@speranza.aioe.org:

> Du har selv valgt at flytte ind på Nørrebro de autonomes højborg så
> klag ej over autonom hærværk.

Skal vi gætte på, Bo Warming flyttede ind på Nørrebro længe inden, der var
tænkt på autonome, Flemse? Eller er det for vanskeligt for dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-11 04:25

On Mon, 1 Aug 2011 23:36:13 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
>j175pi$4sl$1@speranza.aioe.org:

>Skal vi gætte på, Bo Warming flyttede ind på Nørrebro længe inden, der var
>tænkt på autonome, Flemse?

Ja, jeg fødtes her i 1946 og flyttede fra uland hertil i 1976

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-11 15:17

"Bo Warming"
> Ja, jeg fødtes her i 1946 og flyttede fra uland hertil i 1976

Og dengang hed vi "Slumstormere" og var antivoldelige!
"Hvorfor sparke en fordør ind, når man kan gå ind af en åben bagdør"!!!

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-11 18:09

On Tue, 2 Aug 2011 16:16:51 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Bo Warming"
>
>Og dengang hed vi "Slumstormere" og var antivoldelige!
>"Hvorfor sparke en fordør ind, når man kan gå ind af en åben bagdør"!!!

De autonome på min vej har været sadistiske censur-liderlige voldsmænd
og kom til bydelen fra Rungsted længe efter jeg havde købt mig ind på
Bjelkes Alle 46, og mit håb om at opdrage politiet til at mindske vold
er blevet skuffet - så jeg jubler over at have opdraget dem til at
trække en blottersag, som de sagtens havde kunne fabrikere
justitsmord-nr-2 ud af.

Antivoldelige autonome optræder i mediernes ønsketænkning kun
De er destruktive hærværksfolk, alle

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 01-08-11 22:39

On Mon, 1 Aug 2011 23:28:20 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Du har selv valgt at flytte ind på Nørrebro de autonomes højborg så klag ej
> over autonom hærværk.

Sikke dog en MEGA idiotisk kommentar.

Den ligner: Pigerne har selv valgt at gå uden burka, så klag ej over at
blive voldtaget.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-11 04:23

<la45@get2net.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Du har selv valgt at flytte ind på Nørrebro de autonomes højborg så klag ej
>over autonom hærværk.

Jeg er født her og har aldrig haft råd til at bo andetsteds og hærværk
er som mord og bør stoppes af politi

Ingen har ret til at brænde plankeværker

Ingen har ret til at begå mordforsøg med mig og lædere knæ med
baseballkølle