Skyld-legen
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-07-11 13:42

Spindoktorer har nu travlt med at finde de *egentlig skyldige* "bagmænd"
bag Breivik, og da Glick fra JPost selv er blandt de "medskyldige"
(sammen med Anders Fogh og DF etc) har hun skrevet en glimrende
"forsvarstale" som jeg lige vil gøre opmærksom på:
http://www.jpost.com/Opinion/Columnists/Article.aspx?id=231490

Mvh
Martin

Fra : E.Dalgas

Dato : 30-07-11 14:03

On Sat, 30 Jul 2011 14:42:24 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> (sammen med Anders Fogh og DF etc) har hun skrevet en glimrende
> "forsvarstale" som jeg lige vil g¸re opm¿rksom på:

"The Leftÿs attempts to link conservative writers, politicians and
philosophers with Breivik are nothing new. The same thing happened in 1995,
when the Left tried to blame rabbis and politicians for the sociopathic
Yigal Amirÿs assassination of then-prime minister Yitzhak Rabin. The same
thing happened in the US last summer with the Leftÿs insistent attempts to
link the psychotic Jared Loughner, who shot Congresswoman Gabrielle
Giffords and her constituents, with Gov. Sarah Palin and the Tea Party."

Underforstået, Breivik er mentalt syg og det siger alt om den politiske
debat at en gal mands v¿rk skal bruges til at d¿monisere og kriminalisere
en politisk modpart.

"And it is this tendency that most endangers the future of liberal
democracies. If the Left is ever successful in their bid to criminalize
ideological opponents and justify acts of terrorism against its opponents,
their victory will destroy the liberal democratic foundations of Western
civilization."

Beskylder hun så lige venstrefl¸jen for at have et ¸nske om at afmontere
demokratiet ?

Mon det er korrekt ?

Jeg tror det ikke, så galt står det ikke til, endnu.

--

E.D

Fra : \(?`·.? P.N. ?.·??\)

Dato : 30-07-11 14:27

"E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Underforstået, Breivik er mentalt syg og det siger alt om den politiske
> debat at en gal mands v¿rk skal bruges til at d¿monisere og kriminalisere

Det ved vi ikke endnu f¸rend der at der foreligger en mental erkl¿ring. Det
vi til geng¿ld ved er at Breivik var medlem af SIOE og at han ¸nskede at
starte en Norsk udgave af EDL (English defence league). Vi ved at også at en
del af de h¸jreorientede skribenter i denne gruppe har v¿ret med i SIAD og
at bla SA manden ivrigt har forsvaret SIAD. Det er ikke usandsynligt at der
er skribenter i denne gruppe der har m¸dt uhyret in-persona.

http://www.indymedia.org.uk/en/2011/07/482586.html?c=on

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 14:40

On Sat, 30 Jul 2011 15:27:07 +0200, (?`·.? P.N. ?.·??) wrote:

> Vi ved at også at en
> del af de h¸jreorientede skribenter i denne gruppe har v¿ret med i SIAD

Hvem.?

> og
> at bla SA manden ivrigt har forsvaret SIAD.

Hvorfor lyver du hele tiden.?

Jeg har ALDRIG forsvaret SIAD, men derimod har jeg forsvaret
ytringsfriheden for alle, selv de hjernedøde idioter i SIAD.

> Det er ikke usandsynligt at der
> er skribenter i denne gruppe der har m¸dt uhyret in-persona.

Tag dine piller mod din gallopperende paranoia.

Fra : Ivannof

Dato : 31-07-11 10:37

"(?`·.? P.N. ?.·??)" skrev i meddelelsen

> [...]

at bla SA manden ivrigt har forsvaret SIAD. Det er ikke usandsynligt at der
er skribenter i denne gruppe der har m¸dt uhyret in-persona.

Åh, jeg ved sgu ikke. Der findes så mange skøre idéer.

Faktisk er alle, der ikke mener det samme som jeg lidt mindre fornuftige end
jeg er. Og mon ikke det er sådan de fleste tænker i deres stille sind.

I sidste ende er det sådan at lige meget hvem, der har hvilken mening - hvem
er så villig til at bakken sin idé op med vold, legemsbeskadigelse og drab.

Mht. SIAD, så har de mig bekendt aldrig været voldelige, men er flere gange
blevet slået til lirekassemænd m/k, selv ældre kvinder. Hvad er der galt med
at prøve at undgå en islamisering af vores samfund? Jeg ville da selv være
med i en gruppe, hvis man ville til at "kristnificere" samfundet. Jeg ville
være meget imod at den lokale præst skulle udstede moralske domme eller
skulle dømme i nabostridigheder eller andre ting, som vi har retsvæsenet
til.

Lad folk være religiøse i det omfang de har lyst - men hvorfor skal det gå
ud over os andre?

Hilsen Ivan

Fra : E.Dalgas

Dato : 31-07-11 22:48

> [...]

> at bla SA manden ivrigt har forsvaret SIAD. Det er ikke usandsynligt at der
> er skribenter i denne gruppe der har m¸dt uhyret in-persona.

EDL kender jeg mest fra undersøgende TV udsendelser som linker dem til
hooligans. De er ultra racister og bruger gerne vold.

SIAD og SIOE kender jeg ikke.

Hvis nogen tror at svaret på islams ødelæggende effekt på multikulturen, er
had og vold, tager de efter min mening alvorligt fejl. Dette avler kun
samme totalitære ideoligi som netop bekæmpes i kampen imod
fundamentalistiske muslimer.

Ekstrem nationalisme burde ikke være vestens svar, derimod bør der søges
bred folkelig opbakning til en klar defination af multikultur og de
udfordringer denne repræsentere, hvorefter en effektiv lovgivning kan
sættes ind imod samfundsfjendtlige ellementer.

Men helt ærligt, så virker det som om dette er opgivet forlængst.

--

E.D

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 14:06

Den 30/07/11 14.42, Martin Larsen skrev:
> [...]
> (sammen med Anders Fogh og DF etc) har hun skrevet en glimrende
> "forsvarstale" som jeg lige vil gøre opmærksom på:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Og den afskyelige socialdemokrat Sass Larsen, regeringsskifte-dræberen,
har leget med ordene om at forbyde ytringsfrihed for ikke at inspirere
en "Anders Breivik"

Men støderen taber på alle fronter, (og river socialdemokratiet med sig
i faldet), for FN har lige vedtaget at den største, ypperste menneskeret
er ytringsfrihed!

Dette bremser islamiske/socialdemokratiske tiltag gående ud på at det
skulle være forbudt at kritisere religion!

FN understreger at det er tilladt at kritisere alle systemer, politiske
som religiøse.

Endnu engang saver Sass larsen den gren over, han og socialdemokratiet
sidder på!

MvH
Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 14:08

On Sat, 30 Jul 2011 15:05:36 +0200, Jens Erik Bech wrote:

> [...]
> som religiøse.
>
> Endnu engang saver Sass larsen den gren over, han og socialdemokratiet

Det var kun et spørgsmål om tid, før Sass Larsen ikke kunne holde sin kæft
med hans inderste fascistiske tanker.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 14:18

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det var kun et spørgsmål om tid, før Sass Larsen ikke kunne holde sin kæft
> med hans inderste fascistiske tanker.

Læg ligr mærke til at det var en af jeres højreorientrrede åndsfæller der
dræbte Sass Larsens socialdemokratiske venner på Utøya.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 14:31

On Sat, 30 Jul 2011 15:17:52 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Læg ligr mærke til at det var en af jeres højreorientrrede åndsfæller der
> dræbte Sass Larsens socialdemokratiske venner på Utøya.

Kan du ikke klare dig uden at digte stråmænd.?

Den hjernedøde psykopat terrorist fra Norge, er ikke "åndsfælle" med andre
end måske de mest rabiate hooligans.

FAKTUM er at Sass Larsen går ind for at afskaffe ytringsheden, for dem han
ikke kan lide.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 14:37

> Den hjernedøde psykopat terrorist fra Norge, er ikke "åndsfælle" med andre
> end måske de mest rabiate hooligans.

Breivik har venner i denne gruppe, prøv foreks at se hvormange der forsøger
at tørre den kendsgerning af på venstrefløjen fordi i ikke vil stå ved at
Breivik var med på jeres fløj højrefløjen.

> FAKTUM er at Sass Larsen går ind for at afskaffe ytringsheden, for dem han
> ikke kan lide.

Det er din påstand som du kun deler med en lille gruppe højreekstremister.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 14:41

Den 30/07/11 15.36, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

> Det er din påstand som du kun deler med en lille gruppe højreekstremister.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Næh det er ej! Jeg hørte journalisterne på P1 snakke om at deres
kolleger legede med tankerne om at censurere ytringsfriheden.(Og
Politiken er deres profet)
Men at FN var kommet dem på tværs i mellemtiden!

MvH
Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 14:51

On Sat, 30 Jul 2011 15:41:13 +0200, Jens Erik Bech wrote:

> [...]
> Politiken er deres profet)
> Men at FN var kommet dem på tværs i mellemtiden!

Det er første gang i lang tid, hvor FN er kommet med noget fornuftigt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 14:50

On Sat, 30 Jul 2011 15:36:41 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]

> at tørre den kendsgerning af på venstrefløjen fordi i ikke vil stå ved at
> Breivik var med på jeres fløj højrefløjen.

Breivik tilhører ikke højrefløjen, end Andreas Baader og Ulrike Meinhof
tilhørte Socialdemokratiet.

> Det er din påstand som du kun deler med en lille gruppe højreekstremister.

Du er blind.

Først kom forslaget om at fjerne støtten til de medier der ikke støtter rød
stue.

http://www.b.dk/politiko/per-stig-sass-vil-ensrette-danskerne-som-i-sovjet

Derefter kom hans forslag om at kriminalisere "hadefulde" ytringer (hvad
"hadefulde" så end dækker over).

http://www.information.dk/telegram/274416

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 15:15

> Hvem.?

Alle de der forsvarer hans synspunkter i denne gruppe er hans åndsfæller.

> Breivik tilhører ikke højrefløjen, end Andreas Baader og Ulrike Meinhof
> tilhørte Socialdemokratiet.

Nogle gange har jeg den oplevelse at du lever i din helt egen lille verden,
hvor kun dine egne indbildte normer gælder. Skulle du ikke tage og skrue
lidt ned for de der piller du går rundt og tager.

> Du er blind.

Sagen er den du er indædt modstander imod et evt forbud imod hatespeech
fordi det ville betyde at du og dine ekstreme ultrahøjreorienterede venner
ville komme i konflikt med loven.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 15:36

On Sat, 30 Jul 2011 16:14:33 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Alle de der forsvarer hans synspunkter i denne gruppe er hans åndsfæller.

HVEM forsvarer hans synspunkter.?

> Nogle gange har jeg den oplevelse at du lever i din helt egen lille verden,

Den hedder VIRKELIGHEDEN.

> hvor kun dine egne indbildte normer gælder. Skulle du ikke tage og skrue
> lidt ned for de der piller du går rundt og tager.

Hvilke piller.?

> Sagen er den du er indædt modstander imod et evt forbud imod hatespeech
> fordi det ville betyde at du og dine ekstreme ultrahøjreorienterede venner
> ville komme i konflikt med loven.

LOL. Jeg kender ikke engang nogen der er "ekstremt ultrahøjreorienterede".

Du er ikke andet en ynkelig lille troll, der ikke kan klare sig i en
diskussion, uden at lyve og digte stråmænd hele tiden.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 16:08

> LOL. Jeg kender ikke engang nogen der er "ekstremt ultrahøjreorienterede".

Hvad med dig selv, du hævder at de muslimer der hylder Norge som et godt
land er voldtægtsmænd.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 16:16

On Sat, 30 Jul 2011 17:07:33 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med dig selv, du hævder at de muslimer der hylder Norge som et godt
> land er voldtægtsmænd.

Dine læseevner er nærmest ikke-eksisterende.

Jeg har IKKE sagt at "de muslimer der hylder Norge som et godt land er
voldtægtsmænd". Det er DIN formulering.

Din "alternative" fortolkning svarer til: "Kommunister kan godt lide at
køre i røde biler", som du får til "ALLE kommunister kører i røde biler".

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 17:42

> Dine læseevner er nærmest ikke-eksisterende.
>
> Jeg har IKKE sagt at "de muslimer der hylder Norge som et godt land er
> voldtægtsmænd". Det er DIN formulering.

Nej du har aldrig sagt at der er ikke-kriminelle muslimer, du skriver endda
selv
<citat>"Selvfølgelig. Der kan de jo voldtage de "indfødte", uden der sker
en skid."<citat slut/>

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 18:00

On Sat, 30 Jul 2011 18:42:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> selv
> <citat>"Selvfølgelig. Der kan de jo voldtage de "indfødte", uden der sker

Det er IKKE det samme som at "de muslimer der hylder Norge som et godt land
er voldtægtsmænd", din spade.

Kom igen når du har lært at læse.

Fra : Ivannof

Dato : 31-07-11 10:48

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvem.?

Alle de der forsvarer hans synspunkter i denne gruppe er hans åndsfæller.

Alt dette handler IKKE om synspunkter. Det handler om hvilke metoder du vil
bruge for at opnå dit mål.

Det handler om vold eller ikke-vold.

F.eks. er det da meget sympatisk at nogle vil være veganere (altså rabiate
vegetarer). Men når de systematisk smadrer alle pelsforretninger har de
overtrådt.

Breivik har sympatier for Naser Khader. Det har jeg også. Det gør mig ikke
til Breiviks "åndsfælle". Han er en Åndsbolle!

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-11 20:19

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvem.?

Nogle gange virker du mindst 80 % dummere end vådt bølgepap.

> Breivik tilhører ikke højrefløjen, end Andreas Baader og Ulrike
> Meinhof tilhørte Socialdemokratiet.

De virker da ellers svært godt tilfreds med ham i visse højrerabiate kredse.
Jeg er ret sikker på at han har flere beundrere ovre i din lejr end du
bryder dig om at tænke på.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 20:51

On Sat, 30 Jul 2011 21:18:49 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nogle gange virker du mindst 80 % dummere end vådt bølgepap.

DU kan altså HELLER IKKE svare på det.

> De virker da ellers svært godt tilfreds med ham i visse højrerabiate kredse.

Det var de også i de venstrerabiate kredse med Bader Meinhof gruppen.

> Jeg er ret sikker på at han har flere beundrere ovre i din lejr end du
> bryder dig om at tænke på.

"MIN" lejr.?

Jeg er ret sikker på at der ikke er EN ENESTE beundrer af Breivik, i "min"
lejr.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-11 20:53

> [...]
>
> "MIN" lejr.?
>
> Jeg er ret sikker på at der ikke er EN ENESTE beundrer af Breivik, i

Det er jeg ellers ret sikker på at der er.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 20:58

Som sædvanlig tager du fejl.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 20:56

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 30 Jul 2011 21:18:49 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
> Datemas.de) wrote:
..

> "MIN" lejr.?
>
> Jeg er ret sikker på at der ikke er EN ENESTE beundrer af Breivik, i "min"
> lejr.

Okay så Bo Warming er ikke med i din lejr, de danske nazister er ikke med i
din lejr, divs højre nationalister der hylder Breivik er heller ikke med i
din lejr. Der er godt mange der ikke længere er med.
..

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 21:00

On Sat, 30 Jul 2011 21:55:45 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> din lejr, divs højre nationalister der hylder Breivik er heller ikke med i

Det kan jeg garantere for de ikke er.

> Der er godt mange der ikke længere er med.

De hjernedøde tosser har sgu aldrig været i "min" lejr. DU er heller ikke.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 21:20

> Det kan jeg garantere for de ikke er.

> De hjernedøde tosser har sgu aldrig været i "min" lejr. DU er heller ikke.

Jeg tror at de førnævnte ER højrefløjen og DU er tossen i det her.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 21:36

On Sat, 30 Jul 2011 22:19:33 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jeg tror at de førnævnte ER højrefløjen og DU er tossen i det her.

Lær for helvede at læse, din spade.

Vi snakkede om MIN lejr og der er ikke rabiate tosser i MIN lejr (der er
sikkert rabiate tosser til højre for MIN lejr).

At pådutte hele højrefløjen Breivik's holdninger, er det samme nonsens, som
at pådutte hele venstrefløjen, Bader Meinhof bandens holdninger.

Du er et typisk "sort/hvid"-fjols, der mener at alting er "det samme",
enten sort eller hvidt.

Du mener at hvis man stemmer borgerligt, så er det "det samme", som at man
støtter hver eneste "nut-case", der selv mener at tilhøre højrefløjen.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-11 20:17

<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>som religiøse.
>
>Endnu engang saver Sass larsen den gren over, han og socialdemokratiet

De sidder på den gren som det er, at S er *tradition* for godhed og
fagforeninger der skabte velfærdsstat.
Hvordan saver han i det?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-11 20:12

> [...]
> "medskyldige" (sammen med Anders Fogh og DF etc) har hun skrevet en
> glimrende "forsvarstale" som jeg lige vil gøre opmærksom på:

Du virker meget optaget af det her, Martinse-basse-manse. Er det fordi at
terroren i Oslo kommer fra samme politiske side som dig selv ? At ABB er et
lille højrerabiat røvhul som dig selv ? Er det dét som piner og plager dig
så meget ? I så fald, det er da en ærlig sag men kan du så ikke bare lige
så godt indrømme det i stedet for alt tuderiet.

Fra : kk

Dato : 31-07-11 08:58

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede
spørgsmålet:
> [...]
> så meget ? I så fald, det er da en ærlig sag men kan du så ikke bare lige så
> godt indrømme det i stedet for alt tuderiet.

Hvad med at forestille sig at ABB er "skabsmuslim", og har udføre sin
grusomme gerning, fordi profeten (må han rådne op i helvede!) har
befalet at vantro skal dræbes!
Det lyder da mindst ligeså åndsvagt som resten af det vås som er udgydt
i denne tråd.
God søndag.
mvh
kk l-)

Fra : \(¯`·.? P.N. ?.·?¯\)

Dato : 31-07-11 09:43

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at vantro skal dræbes!
> Det lyder da mindst ligeså åndsvagt som resten af det vås som er udgydt i

Jamen vi behøver ikke at forestille os noget som helst *Vi ved* fra ham selv
hvilken fløj han hører hjemme på. Det står i hans manifest.

Fra : Ivannof

Dato : 31-07-11 10:58

"(¯`·.? P.N. ?.·?¯)" skrev i meddelelsen

> [...]

Jamen vi behøver ikke at forestille os noget som helst *Vi ved* fra ham selv
hvilken fløj han hører hjemme på. Det står i hans manifest.
Hvilken fløj han selv mener han hører til!

Gad vide hvilken fløj der vil have ham, hvis han havde sagt hvilke midler
han ville bruge for at gennemtvinge sine synspunkter.

Gad vide hvem, der ikke omgående ville smide ham ud? Det er som sagt ikke
hans synspunkter, det drejer sig om, for hvis han ikke havde dræbt 77
mennesker og lavet regeringsbygninger om til skrot, så var hans synspunkter
blevet ignoreret.

Han er ligesom enhver anden skide terrorist - til besvær. Og hans
synspunkter ligegyldige fordi han har brudt reglerne.

HIlsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-07-11 11:26

On 31/07/11 11:58, Ivannof wrote:

> [...]
> ---------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Hvilken fløj han selv mener han hører til!

Troll-PN'en har humor her. PN har selv propaganderet for nazisme,
jihadisme og marxisme

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-11 11:51

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e352da2$0$309$14726298@news.sunsite.dk:

> Troll-PN'en har humor her. PN har selv propaganderet for nazisme,
> jihadisme og marxisme

Glem ikke Sai Baba-isme.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 31-07-11 12:23

> Glem ikke Sai Baba-isme.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
´
Ja og lad os ikke glemme at Jens Bruun gerne truer pæne og anstændige
borgere med døden hvis de siger ham imod. Jeg gruer for den dag Jens finder
min adresse.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-11 13:55

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la45@get2net.dk> skrev i meddelelsen
j13dud$i56$1@speranza.aioe.org:

> Ja og lad os ikke glemme at Jens Bruun gerne truer pæne og anstændige
> borgere med døden hvis de siger ham imod. Jeg gruer for den dag Jens
> finder min adresse.

Hahahaha. Du kan være helt tryg, Flemse. Du er jo min allerbedste
usenet-ven.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : kk

Dato : 31-07-11 12:08

(¯`·.? P.N. ?.·?¯) har bragt dette til os:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen vi behøver ikke at forestille os noget som helst *Vi ved* fra ham selv
> hvilken fløj han hører hjemme på. Det står i hans manifest.

passer fint, for muslimer lyver overfor vantro, og det må de godt.
kk