Halver sosuløn fordi koper bedst
Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 21:00

Snerperi hindrer folk på denne ng at tage stilling tilmin pointe om at
hundredtusind sosu-bleskiftere bør fyres som skadelige

Min anti-bleforkning er politisk vigtig når der skal spares og den er
gavnlig fordi

"Når menneskeheden er ufuldkommen, behøbes forskellige MENINGER og
tilsvarende behøves forskellige LEVEEKSPERIMENTER

Løser man nedenstående ser man at alle praktiske eksperimenter er
afsluttet med succes - problemet er kun snerpers SINDSYGE aversion
mod selvhjælp og værdighed til de gamle

Thyra Frank har løsninger SPAR OG STOP BABYFICERING

At tisse under en samtale
Det kaldes en molboløsning at bruge mange liter renset drikkevand på
at skylle en sjat urin ud i havet
Det er virkelig en molboløsning at opsuge i ble-stof og have hængende
mellem benene i timevis og evt få hudsvamp af det
Mine forældre faldt begge på toiletgulv og døde kort efter og mange på
plejehjem kan ikke blive fulgt på toilettet og der beordres "gør det i
bleen" af sosu-personalet
Jeg beskrev i Ugeskrift for Læger okt 2004 en håndtering af
nattepisseriet, som jeg ville bruge hvis jeg blev inkontinent -
nemlig at have en kop på under en kvart liter (eller et par kopper)
stående på natbordet og tisse i den og næste morgen tømmes i toilet
(eller i vask eller i have/ud af vinduet)
Jeg tror at også babyer kan have fordel af metoden i
pottetræningsperioden, og hvis sengevædning bliver et problem. Om
dagen kan både bevægehæmmede gamle og småbørn have en kop parat
indenfor rækkevidde hvor de sidder og det er et overkommeligt hverv at
undgå væltning og selv bære til aftømningssted
Lugt fra frisk urin er minimal og bakterier forekommer næsten aldrig
og er aldrig smittefarlige - kun lort der kommer i munden er
hygiejnerisiko
Efterdryp er et problem for gamle og minible-løsningerne er ofte
klodsede, men en hel eller halv karklud kan lægges under urinrøret
inden kop presses ind i skridtet til at tisse i.
Modne mennesker der er i god snak over et kaffebord, bør efter min
mening ikke forlade bordet for at gå ud og tisse på toilettet . Det
bryder kontinuiteten i en god samtale
Jeg har - når besøg af gæster hvor samtalen var god, rakt ud efter kop
og diskret holdt den under penis og tisset og ved passende pause i
snakken senere gået ud og har tømt den.
Det er at vise respekt for samtalen"
Har man et bestemt siddested fx ved computeren, syns jeg man skal
placere en tiliter plastdunk med tragt i mundingen og tømme sjatterne
af der, især hvis inkontinens dvs mange små sjatter
Selv i hedebølge vil lugt fra dunken tidligst mærkes efter efter en
uge når den naturlige enzymatiske gæring af urinstof til ammoniak er
blevet stærk og dæksel kan stoppe det, evt blot at koppen har plads
stående i tragtens bund.
Jo køligere jo mindre lugt.
Jeg har mødt oldinge med Parkinson og Altzheimer der ikke ville kunne
udføre urinering via kop til dunk men jeg er sikker på, at får jeg
sådan sygdom kan jeg det , fordi jeg tidligt har indarbejdet rutinen -
"hvad man i ungdommen nemmer, man ej i alderdommen glemmer.
At tisse liggende i en seng er ikke svært og ikke en dråbe behøver
falde på sengetøj.
En fordel er at bære nederdel eller forklæde eller intet om skridtet.
Jeg har i månedvis incl på min gades fortov gået utildækket forneden,
kun skjorte og evt vindjakke.
Nogle der ikke kunne lide mit politiske plankeværk alarmerede politiet
og jeg fik den niende gang et bødeforlæg på 3000 kr
Heldigvis fik jeg fremprovokeret en ny falskanmeldelse og da var det
kvindelige betjente og denne gang lykkedes jeg at overtale dem til at
fotografere og det afsløredes at der var nul penis-synlighed og man
trak sagen tilbage.
Loven siger man skal være uterlig for at være blufærdighedskrænkende
og når man ikke henleder opmærksomhed på sex-emne er man ikke i
risiko for straf, med mindre mange fodgængere(som på strand eller
strøget) giver optrinet et ekshibitionismens præg