Alkoholisme!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 19:13

Jeg har myrdet en million Alkoholikere ved at komme Rodalon i deres kropsvaeske
og ind i kraniet mellem aar 1400 og nu!

De kunne bare holde op med at vaere "svampe"

Jeg mistaenkte der var psykofarmaka i mit blod,kropsvaeske og hjerne!

Jeg havde en Depression i 1998 da jeg gik med til emdr, jeg har ikke taenkt mig
at faa min hjerne oedelagt med kemi!

Softwaren i mit alarm system er lavet om af profesionelle, og der staar en oedelagt
pik statue ude foran!(trampet flad fyldt med huller og der er ingen kugler i Kalaha spillet i statuens fundament)

Jeg har allerede bevist at jeg er istand til at goere folk skeloejede via quantum entangelment og lave jordskaelv!
Jeg bryder mig ikke om at vare programmeret til ikke at kunne forsvare mig selv!

Quantum Entangelment via en Singularitet!

Og i var advaret i forvejen!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 19:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32f87f$0$305$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg bryder mig ikke om at koebe kalium paa recept, og faa noget andet paa apoteket!
Ifoelge producenten skal der vaere en haard kerne inde i produktet, som frigiver kalium og
kommer ud i den anden ende!

Istedet er det bare en salt klods eller lignende!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 20:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e32f916$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Har planlagt detet stykke tid, lige siden jeg skrev det om Kalium, for et stykke tid siden!
Det blev saa udfoert idag af min brainstem og underbevidsthed, og nu ved jeg hvorfor!

Jeg var lige ned for at koebe cigaretter paa torvet, og der er fyldt med mennesker der drikker
Alkohol! Hvilket egentlig ikke irriterer mig specielt, det der irritere mig er at de blokere for adgang til kiosken!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 20:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e330376$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden er der en del programmering der koerer, der fik mig til at drikke af en vandflaske jeg skulle
have haeldt ud, det er resterne af "oedelaeg dig selv" og Karsten Bjoenholts forsoeg paa at goere mig Paranoid!

Det er saa ikke lykkedes, softwaren i mit alarmsystem er vitterlig lavet om, jeg har lavet et lille film klip
og lagt det paa nettet!

I kombination med Statuen, Kalium, alt Bjoernholts lort, ting der er stjaalet osv...
saa er det saa tydeligt selv for udeforstaaende, hvordan DF og Folk som Bjoernholt
oedelaegger Danmark, ved at programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk
parti, hvilket er foraedderi og et angreb paa landets regeringsform!

Folk der er staerke og stritter imod, bliver simpelthen bare gjort sindsyge med frie radikaler
og slaaet ihjel!

Det er kun mig der maa!

Det de goer er en forbrydelse ifoelge loven, det jeg goer er religioese mirakler,
manipulation af individuelle atomer via Quantum Entangelment!

Tror i jeg lyver? Se paa de skeloejede i fjernsynet paa tv kanalen tv2news!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 20:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e330642$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg kan bare ikke li at jeg er saa skide ligeglad, det er 1 million mennesker!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 20:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e330a08$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

det er ogsaa programmering "Du skal vaere ligegyldig" og "Du skal vaere ligeglad"
"Du skal vaere traet af det hele"

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 21:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e330a7e$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!
Den stoerste Tyr i Universet, med mine Horn(frontallobes) snurret rundt om sig selv!

De eneste Frontallobes der er istand til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem,
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

25 April 1973(Tyrens stjernetegn)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 21:34

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e33136e$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er ved at gaa eter hvad jeg blev ramt af Juli-December 2006,
Det var Dj Aevl der sagde noget med at det "bare var en gren"
Jeg mener at jeg flaekkede General Sherman i Raseri i Nordamerika
'"Verdens stoerste trae" med et lyn!

Inden jeg kontaktede Karsten Bjoernholt som jeg var programmeret til!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 21:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e331969$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg tror det bindegale roevhul saette en taendstik i spaend inde i min bihule!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 21:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3319a2$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Min saed kvalitet fejler ikke noget!

Det er ret simpelt skulle den fejle noget begynder min underbevidsthed og brainstem
deres egen "slaa farten ned kampagne"

Og det bliver varmt meget meget hurtigt, nar planetens hastighed bliver saenket!

Kun mig, der maa oedelaegge de kugler der er vaerdi i!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-07-11 07:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e331c9d$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, den der med at vaere ligeglag, medfoelelse er der ihvertfald endnu,
havde en daarlig droem eller saa taet paa en som jeg kommer naar jeg ikke sover ordentligt,
mareridt egentligt!
Der skal bare meget til!

Allah