Stoltenberg mindes med muslimer
Fra : /john

Dato : 29-07-11 17:50

"Norges statsminister Jens Stoltenberg deltog fredag eftermiddag i en
mindehøjtidelighed for sidste uges terrorofre i Oslos største moské, Central
Jamaat-moskéen":
http://www.bt.dk/udland/stoltenberg-mindes-med-muslimer

Yndigt.

Så lukker vil lige øjnene for virkeligheden et øjeblik:

"I 2001 var to ud af tre anklager for voldtægt i Oslo immigranter med en
ikke-vestlig baggrund, ifølge en politiundersøgelse. I 80% af tilfældene var
ofrene norske kvinder":
http://literally.wordpress.com/norske-myndigheder-d%C3%A6kker-over-muslimske-voldt%C3%A6gter/

/john

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 29-07-11 18:57

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> Central Jamaat-moskéen":
>
> Yndigt.
>
> Så lukker vil lige øjnene for virkeligheden et øjeblik:

Jeg husker tv avisen i går hvor Norske muslimer hyldede Norge som deres
drømmes land. De var imodsætning til danske muslimer glade for at bo i
Norge!!.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-07-11 19:30

On Fri, 29 Jul 2011 19:57:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Jeg husker tv avisen i går hvor Norske muslimer hyldede Norge som deres
> drømmes land. De var imodsætning til danske muslimer glade for at bo i
> Norge!!.

Selvfølgelig. Der kan de jo voldtage de "indfødte", uden der sker en skid.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-07-11 19:18

> [...]
>
> Yndigt.
>
> Så lukker vil lige øjnene for virkeligheden et øjeblik:

Hvornår blev du egentlig så fremmedhadsk ?

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 29-07-11 20:02

On Fri, 29 Jul 2011 20:17:32 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Hvornår blev du egentlig så fremmedhadsk ?

Er man nu "fremmedhadsk" hvis man forholder sig til virkeligheden.?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 22:21

On Fri, 29 Jul 2011 21:02:04 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Er man nu "fremmedhadsk" hvis man forholder sig til virkeligheden.?

Jeg hader muslimernes vold, socialbedrageri, erobringslyst
ogvoldtægter og æresdrab

Men jeg har aldrig været fremmedhadsk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-11 10:45

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er man nu "fremmedhadsk" hvis man forholder sig til virkeligheden.?

/John er begyndt at køre meget på muslimer, har jeg konstateret.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-11 12:37

On Sat, 30 Jul 2011 11:44:31 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> /John er begyndt at køre meget på muslimer, har jeg konstateret.

Og du mener altså at man er "fremmedhadsk" hvis man forholder sig til de
problemer der er skabt af muslimer.

Fra : @

Dato : 30-07-11 19:39

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Er man nu "fremmedhadsk" hvis man forholder sig til virkeligheden.?

overhovedet ikke, men KL formår endnu engang ikke at nå bolden

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-07-11 20:21

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> overhovedet ikke, men KL formår endnu engang ikke at nå bolden

Jeg vil hellere sparke dig i røven.

Fra : DADK

Dato : 03-08-11 18:23

On 29-07-2011 18:50, /john wrote:
> [...]
>
> "I 2001 var to ud af tre anklager for voldtægt i Oslo immigranter med en
> ikke-vestlig baggrund, ifølge en politiundersøgelse. I 80% af tilfældene

Utroligt som alle står i kø for at spille Breiviks spil. Der er praktisk
talt ingen undtagelser.

Fra : @

Dato : 03-08-11 18:37

On Wed, 03 Aug 2011 19:23:08 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Utroligt som alle står i kø for at spille Breiviks spil. Der er praktisk
>talt ingen undtagelser.

!!!!

er det blot et spil for dig, det er jeg ret sikker på at de
muhamedanske marodørers ofre ikke synes

<<<<http://literally.wordpress.com/norske-myndigheder-d%C3%A6kker-over-muslimske-voldt%C3%A6gter/<
Fra 2001 til 2005 var Dørum Justitsminister, og dog har ingen set
disse statistikker siden 2001. Antallet af voldtægtsanklager i Oslo er
fortsat med at stige, til de har nået rekordhøjde i 2005. Der findes
anseelige beviser på brutale massevoldtægter, noget der tidligere var
en sjældenhed i Skandinavien, begået af immigranter mod indfødte
piger. Eksempelvis d. 21 juli 2005 blev tre mænd anklaget for at
massevoldtage en 15 år gammel pige, der blev trukket ind i en bil,
mens hun ventede på en bus, ved busstationen i Frederikstad. Alle
mændene var af ”fremmed herkomst”. Sådanne sager er blevet næsten
rutine. Den eneste forklaring på hvorfor man ikke længere må se
statistikkerne over andelen af immigranter involveret, er at
autoriteterne dækker over det. Dette ville i almindelighed have
medført krav om regeringens afgang.
<<<<