USA bankruptcy
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 29-07-11 12:12

Folk der har en iPhone eller en iPod Touch kan prøve dette nye
eksperiment og finde den skjulte video her:
http://www.youtube.com/watch?v=4L-4l9YyJ9I

De skal installere "Scanlife" på deres "iPjat."
Så skal de holde kameraet frem imod billedet på skærmen.

Stemningen i Kongressen skabes af en samling super-egoer der ikke vil
give sig, men hellere sparke møblerne til pindebrænde før de gør det.

14 Trillioner dollars er USA's gæld. den er vokset på grund af for lav
skattebetaling. De 400 rigeste amerikanere der ejer så meget som flere
hundrede millioner af deres medborgere, betaler kun 17% i skat!

De rige fik sat skatterne ned, ligesom her i landet. nedsættelsen var på
400 billioner $.
Nu mangler de i statskassen!

Republikanerne vil skære sygesikringen væk og de vil skære
skoleudgifterne ned!

Demokraterne vil skære 1 trillion på millitærets "War on Terror", der
har udviklet sig til en finansiel terrorisme.
De vil stoppe smuthullerne for firmaerne og de rige der slipper for at
betale hovedparten af deres skat.

tallene er så svimlende at man løber sur i dem.
En milliard hedder en bilion på amerikansk. En billion hedder en
trillion på US-lino. Og en Trillion hedder også- en trillion!? Ifølge
Google oversæt.

det er lidt ligesom i Grønland hvor de talte til 10 og derpå sagde:"mange!"

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 20:14

On Fri, 29 Jul 2011 13:11:53 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Demokraterne vil skære 1 trillion på millitærets "War on Terror", der
>har udviklet sig til en finansiel terrorisme.

Det er et våse ord, værre end Martin Larsens

Terror er vold
Ingen forstår dine metaforer

> [...]
>Google oversæt.
>
>det er lidt ligesom i Grønland hvor de talte til 10 og derpå sagde:"mange!"

At sætte skat ned er godt hvis der spares fx halvering af sosu
lønninger

Kina bør efterlignes og de ville aldrig betale en sosu mere end
fattigste kulminearbejder

Måske det du fejlbenævner *terror* er valgkampdrilleri og pludselig
kan de topartier sammen harmonisk og som i forsommeren

Fra : J. Nielsen

Dato : 29-07-11 22:39

> [...]

>Google oversæt.
>
>det er lidt ligesom i Grønland hvor de talte til 10 og derpå sagde:"mange!"

Her har man prøvet at visualisere gældens størrelse. Jeg kan ikke
rigtigt finde nogen passende tillægsord:
http://usdebt.kleptocracy.us/
--

-JN-