Bør tyskere kunne købe sommerhus i DK
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 29-07-11 11:31

http://www.dr.dk/P4/Bornholm/Nyheder/2011/07/26/082244.htm

Tyskere må ikke købe danske sommerhuse, men tyskere er dannede mennesker,
der imodsætning til de mildest talt fordrukne danskere der med de voldsomt
faldene priser rykker ind i sommerhusområderne. Nej til proletarisering af
de danske sommerhusområder, ja til ophævelse af en forældet sommerhuslov.

Fra : Ivannof

Dato : 29-07-11 11:41

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" skrev i meddelelsen

http://www.dr.dk/P4/Bornholm/Nyheder/2011/07/26/082244.htm

Tyskere må ikke købe danske sommerhuse,

Jeg synes det er umoralsk at holde tyskerne ude, når vi sagtens kan købe alt
hvad vi ønsker i Tyskland.

Dit danskerhad kan du holde for dig selv.

Hilsen Ivan

Dato : 29-07-11 11:47

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg synes det er umoralsk at holde tyskerne ude, når vi sagtens kan købe

Et kryds i kalenderen vi er helt enige!!!