Seoul,Mine,fortraekke? Oversvoemmelse og M~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 00:06

http://www.nytimes.com/aponline/2011/07/29/world/asia/AP-AS-SKorea-Landslide.html?_r=1&hp

--------------Quote------------
SEOUL, South Korea (AP) — South Korean troops searched Friday for land
mines that may have been dislodged by landslides and flooding that
have killed dozens of people.

-----------------------------------

Det er meget meget syndt for dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 07:31

> [...]
>SEOUL, South Korea (AP) — South Korean troops searched Friday for land
>mines that may have been dislodged by landslides and flooding that

http://www10.nytimes.com.nyud.net/aponline/2011/07/29/world/asia/AP-AS-SKorea-Landslide.html?_r=5&hp

Paa den anden side er det da heldigt, at det ikke er noget andet der har oversvoemmet dem,
misplaceret deres landminer, og faaet Nord Koreanske landminer til at glide ind i Syd Korea
under oversvoemmelsen!

Det er naesten ligesom at forsynet har advaret dem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:00

> [...]
>under oversvoemmelsen!
>
>Det er naesten ligesom at forsynet har advaret dem!

Naa, jeg er ogsaa ved at have gravet patientforsikringen fri af "Goer det derr er bedst for Karsten Bjoernholt"
Men der er modstand, isaer da der er mord involveret!

Maengden af skeloejede(og jeg bruger ikke det udtryk om Asiater) har hjulpet med til at goere saadan
at folk frygter det kvante mekaniske mareridt(Helvede) og ikke goer noget dumt!

samtidig med at det "goer mig til et dumt svin i folks oejne"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:07

> [...]
>at folk frygter det kvante mekaniske mareridt(Helvede) og ikke goer noget dumt!
>
>samtidig med at det "goer mig til et dumt svin i folks oejne"

Udover de skeloejede jeg har gjort i fjernsynet (feks. tv kanalen tv2news)
og jordskaelv altsammen via quantum entangelment!

Har jeg ogsaa maatte paavirke, paa en lidt anden maade, desuden er jeg ogsaa
ved at haevne mig samtidig primaert paa mine egne vegne men ogsaa andres, paa
en maade som gerne skulle oege levestandarden gglobalt!

Saa kan i sidde der og vaere Al Ked for jeres forbrydelser mod mig!

Og det er sku mig der er A!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e325c20$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

en maade som gerne skulle oege levestandarden gglobalt!

Saa kan i sidde der og vaere Al Ked for jeres forbrydelser mod mig!

Det giver dem selvfolgelig ogsaa den undskyldning, bare tal "den vanvittige" efter munden,
og antyd at det er paa grund af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" osv....
og det vel og maerke selvom jeg vitterlig har paavirket til at de er blevet skeloejede paa tv kanalen tv2news!

Det goer det lang nemmere for "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" at faa fat!
Da det er den loesning deres Neurale Netvaerk inde i deres kranie foretraekker, at ignorere
logik og stikke hovedet i et hul i Jorden og ikke se sandheden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e325e47$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

og antyd at det er paa grund af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" osv...."

(Det overstaaende er praecis det de sidder og taenker!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-11 08:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e325f09$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

ved at haevne mig samtidig primaert paa mine egne vegne men ogsaa andres, paa
en maade som gerne skulle oege levestandarden globalt!

Rettet en stavefejl!

Sane Peter