Hover-arbejdei uden træhest-straf umulig
Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 23:59

Moralister søger at give skyldfølelse hvis man ikke vil udføre gratis
FRIVILLIGT ARBEJDE med oprydning mm for kommunen

Før Stavnsbåndets ophævelse udførtes hoveri-arbejde for godsejeren ,
men kun fordi du ellers straffedes med at blive sat på træhesten

Ingen straf er foreslået for ikke at bruge fritid på kommunen , så er
det ikke en pjat-debat?

Fra : kk

Dato : 29-07-11 10:16

Bo Warming udtrykte præcist:
> [...]
> men kun fordi du ellers straffedes med at blive sat på træhesten
>
> Ingen straf er foreslået for ikke at bruge fritid på kommunen , så er

Med alle de kompetancer som du gennem tiderne har givet udtryk for at
besidde, ville det nok være passende og samfundsgavnligt, om du udførte
lidt arbejde af nævnte art og således kompenserede lidt for din
pension.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-11 13:54

On Fri, 29 Jul 2011 11:15:35 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>besidde, ville det nok være passende og samfundsgavnligt, om du udførte
>lidt arbejde af nævnte art og således kompenserede lidt for din

Siden Kanslergadeforliget har det i DK lydt at statslig hjælp skal man
ikke stå i taknemlighedsgæld for at have modtaget.

Desuden udfører jeg et videnskabelig eksperiment og beviser at man
ikke bliver syg af at leve som jeg gør
   "Ligesom det er nyttigt, at der, så længe menneskeslægten er
ufuldkommen, er forskellige meninger, er det nyttigt, at der er
forskellige leveeksperimenter.    "   John Stuart Mill (l806-l873)
Jeg kompenserer - som du ønsker -ved at propagandere for kinesisk
pligtmoral fx

Risdyrkning gjorde konfuzianerne kedelige og harmoniske!
Folkekarakteren i det risdyrkende Fjernøsten er præget af et landbrug
med få husdyr og slaver
At menneker og andet liv sjældent handledes, skabte en korpsånd, der
sikrede, at moralen var god, selvom moral sjældent diskuteredes. Man
mente som Spinoza, at god samvittighed får man, når ting lykkes -
ikke af at visse regler overholdes
Man adlød pligtens diffuse, intuitive bud og undgik konflikter og
krige og crime og jagtede ikke sensationelle snuptagsløsninger a la
vaccination
Man går ikke så meget op i fiktion og dagdrøm som os, men familie
tryghed giver lykkefølelse.
De store skadelige livsløgne er nok lidt sjældnere end hos os, som i
årtusinders ensomt hyrde- og plovmand-job har alt for god tid til at
fantasere. Når japanere får diagnosen "skitzo" er det langt sjældnere
end her forbundet med aggressivitet
Vrede og temperament er godt at skrive historier om, men også rare at
undgå
Man har aldrig brudt sig om menneskerettigheder, der tilskriver hvert
individ en og samme værdi.
Jo mere kærlighed DVS SOCIAL ARV ,der er investeret i en person , jo
mindre tilbøjelighed til aflivning, som den der skete ved oldtidens
hungersnød. hvor overskuds-børn sloges ihjel tidligt for, at det ku
være nok mad til de ældre (i stil med etbarnspolitik i Kina 1970-
Vore konger gjorde vaccination obligatorisk for alle, da opfindelsen
var hentet af Jenner fra Tyrkiet, der nok havde den fra Kina via
Silkevejen.
Da SARS epidemi blev WHO-sag, strittede kineserne imod vestlig
overforsigtighed og at Kina aldrig nyttiggjorde den vaccination, som
de selv havde opfundet, matcher, at folkesundheden i Japan er gjort
høj ved, at arvelige sygdomme er brutalt og darwinistisk udluget af
befolkningen
Den nutidige universitetsforkser Taichi Sakya har analyseret disse
forhold og det har også følgende to kloge tyske Spinoza-fans.
"Lykkelig er det folk, der ikke har en historie". Sådan lyder en
Kineser-aforisme som udtales af Galilæi i Brechts skuespil
"   Østerland og Vesterland kan ej længer skilles.Goethe
"   Den, for hvem livet er bitter alvor, kan ikke være humorist.
Goethe
"No one can be good for long if goodness is not in demand. Bertolt
Brecht 1898-1956
At tænke hører til menneskeslægtens største fornøjelser. Bertold
Brecht 1898-1956
   The righteous one has no sense of humour. Bertolt Brecht
1898-1956

Følgende citat matcher kinesisk darwinisme - det er godt at nogle dør
for at andre kan leve og ny kombinationer og påfund bør afprøves

Fra : Snuden

Dato : 29-07-11 19:38

On Fri, 29 Jul 2011 14:53:35 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>ikke stå i taknemlighedsgæld for at have modtaget.
>
>Desuden udfører jeg et videnskabelig eksperiment og beviser at man

Der er ikke noget videnskabeligt over at bo i en møgbeskidt rodebunke.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 03:39

On Fri, 29 Jul 2011 20:37:54 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Der er ikke noget videnskabeligt over at bo i en møgbeskidt rodebunke.

Er min plæne dig for beskidt? For jordet ? Du har ikke været
indenfor så hvorfor lyver du?

Videnskab er ikke hvidkitlet renhed
Tiltrængt videnskab er at Brønderslevfamilie og jeg beviser at man
ikke blir infektionssyg af at bo beskidt og rodet

Lægers renlighedsvanvid FORTJENER MODSIGELSe

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 09:33

>Der er ikke noget videnskabeligt over at bo i en møgbeskidt rodebunke.

Ring 35861000 hvis vi skal ind på politik-aspekt ved din injurie mod
mit perfekte hus der igen er rottefrit og skidt bidrog ikke til at
stormflod jagede rotte ind gennem åben dør