Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 01:41

From: Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Det er sku da utroligt!
Date: Thu, 28 Jul 2011 09:03:00 +0200

Der er noget lavet af Dj Aevl og hende
Sadist Nazisten der paastod hun var en Joede,
og muligvis ogsaa var det!
(skal jo kalde hende et eller andet)

Men det meste er Dj Aevl's

Det kobler den emotionelle foelelse
"frygt" sammen med udtalelsen:
"Lyde fra dit hoved skal vaere forstaerket og mere
fremtraedende"
Det samme er gjort med andre krops dele,

Resultatet er at ved den mindste lyd, saadan
nogle som folk normalt ikke laegger maerke til!

Lyd fra kaeben, knoglerne, den mindste lille lyd
munden ect....

Saa fare man sammen og er skraemt ud af sit hoved!
De fleste emotionelle foelelser af frygt er fra
hukommelsen, og fra da jeg var lille barn!

De er ligesaa aegte som hvis de opstod i virkeligheden,
Det er bare signaler fra neurons og glia celler til samme!

Jeg har allerede filtreret det vaek fra hvis min mave
knurre!

Men der er en modbydelig foelelse af at vaere stresset,
og paa vagt konstant, og det er som om at oerene og den
del af hjernen der analysere lyd er ekstremt anstrengt!

Sane Peter

OnTopic: Fordi det Politiske Parti DF er nogle roevhuller!

Det ser ud til at Google har problemer med at propagere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 08:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:43ddd8b2-ac76-4867-9d0c-6ec4396b14fe@a1g2000yqp.googlegroups.com...
> [...]
>
> OnTopic: Fordi det Politiske Parti DF er nogle roevhuller!
>
> Det ser ud til at Google har problemer med at propagere!

Nae, aabenbart ikke

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 10:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e31131c$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> OnTopic: Fordi det Politiske Parti DF er nogle roevhuller!
>
> Det ser ud til at Google har problemer med at propagere!

Nae, aabenbart ikke

Sane Peter

Desuden er der en del programmering der har givet slip,
fordi jeg er presset oekonomisk, saa jeg har faaet det fysisk meget bedre!

Stadigvaek ikke nok til at vaagne helt op, desuden har programmering/underbevidsthed
forudset at jeg vil skrive om det, og jeg er begyndt at indtage Kaempenatlys Olie/Hoerfroe Olie
Omega 3 og Omega 6 som selvfolgelig er sundt, men ikke er grunden til at jeg fysisk har faaet det
saa meget bedre!

Jeg har gjort lidt rent i koekkenet, og egentlig bare slappet lidt af, fordi jeg har faaet det bedre!
Over aarene har det jo kostet en del, det loeber op!

Bare det at jeg har siddet og skrevet her istedet for at handle aktier via Nordea/Netbank!
Hvor jeg egentlig har tjent en del igennem aarene, i det store hele et stort overskud;
sidste handel tabte jeg vist lidt paa Nokia(Nok i A)
Det var vist Bjoernholts "skub ud" der oedelagde det!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 10:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e312db3$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det var vist Bjoernholts "skub ud" der oedelagde det!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

alt ialt har det vaeret de mest mareridtsagtige aar af mit liv!
Arvet lidt penge fra min farmor og farfar, tjebnt en del paa at
handel aktier internettet, og er saa blevet sat til at smide dem vaek af Karsten Bjoernholt
mens jeg har vaeret uvaagen, og er nu ved at vaere taet paa vaagenhed!

Jeg har ca. 3/4 af min ik til raadighed, sammenlignet med foer emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 10:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e312ef3$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

mens jeg har vaeret uvaagen, og er nu ved at vaere taet paa vaagenhed!

Jeg har ca. 3/4 af min ik til raadighed, sammenlignet med foer emdr!

Men det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 10:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e312f6e$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Men det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Der blev da proppet nogle penge i skattevaesnet den gang,
det burde have vaeret nogle flere!

Jeg mener faktisk at jeg kan have en indtjening paa op til en kvart million
uden at det roer ved min foertidspension!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 13:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e313269$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg mener faktisk at jeg kan have en indtjening paa op til en kvart million
uden at det roer ved min foertidspension!

Den havde jeg naesten ikke engang fanget!
Foerst tjener jeg penge paa en stor maengde aktie handler!
Derefter taber jeg penge paa Nokia (Nok I A)

pga:
"Det er kun Gud der kan faa det der vaek"(tortur/programmering lavet med emdr)
"Du skal vaere Oekonomisk uansvarlig"
"Du maa ikke have nogle penge sidst paa maaneden"

Jeg er ved at gaa det hele efter og saadan, men jeg ved med sikkerhed, at ifoelge lovgivningen
for erstatninger udbetalt og oekonomiske tab trauma shock tortur osv....saa er det alligevel ikke
noedvendigt for staten at saelge Bornholm for at have raad til at udbetale en erstatning til mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 14:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e315b1a$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

noedvendigt for staten at saelge Bornholm for at have raad til at udbetale en erstatning til mig!

jo her koebt 1400 stk 131.810,64Kr (16.04.2004) solgt det samme antal 120.152,24Kr (29.12.2004)
og her koebt 1750 stk 150.827,59Kr(14.01.2005)solgtdetsammeantal 158.524,91 Kr (16.03.2005)

Det er handels dato ikke valoer dato!

Nokia SDB, der er sjovt nok kun "Nok i A", jeg har gjort det nummer med!
(tortur drevet, fordi "kun gud kan faa det der vaek" Tortur/Programmering/smerte signaler til brainstem og limbic system lavet i 1998!)

Det er vist de eneste tab jeg har haft paa aktie handel, alt det andet har jeg tjent paa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 14:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e316131$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Det er vist de eneste tab jeg har haft paa aktie handel, alt det andet har jeg tjent paa!

Og det er udover at vaere forsoegt programmeret til at stemme paa det politiske parti DF!
Torteret uvaagen og programmeret/ voldtaget og fremstillet i sjove hjemme videoer som en perverser hvor
jeg sidder med en spraengt tromme hinde og siger "jeg vil kneppe kvinder med en hund" fordi hvis jeg ikke kan lide det polirtiske parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af muslimske hunde

for slet ikke at tale om
"Bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet, men grunden maa ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget forkert"

Hvad er en god grund???

Jeg ved at ingen vil tortere mig fordi jeg oedelagde nogle vinduer da jeg gik i sjette klasse, som barn, eller da jeg kom for sent til en oevelse som soldat!

hvad saa? ham der tortere mig har intet gjort galt? Saa tortur er helt iorden?

Men hvorfor? Hvorfor torturen?

Der er jo ingen grund!

Nogen maa have fortalt loegnhistorier om mig, bag min ryg! (programmeret paranoia mere eller mindre) jeg har gjort folk skeloejede i fjernsynet via quantum entangelment!

Flere steder her i Kjellerup hvor jeg bor, jordskalev paa Haiti og Fuk us him A(fukushima) hvor der er blevet gjort levende doede med tetrado toxin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e316a06$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Flere steder her i Kjellerup hvor jeg bor, jordskalev paa Haiti og Fuk us him A(fukushima) hvor der er blevet gjort levende doede med tetrado toxin!

Og deter efter jeg kom hjem fra hospitalet da jeg paa en eller anden maade fejlede i at aflive mig selv!
Og jeg gik med til at proeve noget emdr, der som jeg har forklaret blev begaaet af Karsten Bjoernholt og begyndte i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e316b80$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Softwarfen i mit alarm system er blevet lavet om paa en maade som kun professionelle kan, og der staar en oedelagt pik statue
ude foran, trampet flad fyldt med huller og ingen kugler i kalaha spillet i statuens bund/fundament!

Jeg er stadigvaek Deprimeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e316cbf$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og "du maa ikke forsvare dig selv"
"du maa ikun forsvare dig selv med ord"
"hvis du forsvarer dig selv skal det vaere for sent, efter skaden er sket paa dig"

Jeg vil have en Erstatnig, ellers goer jeg jordskaelv paa Sjaelland,
Eller maaske Seoul!

Bjoernholt har proevet at oedelaegge min melatonin produktion med emdr!

Min brainstem/underbevidsthed finder sig ikke i at faa koglen oedelagt!

"Koglekirtlen"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e316e31$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Softwaren i mit alarm system er blevet lavet om paa en maade som kun professionelle kan, og der staar en oedelagt pik statue
[...]

Jeg er bare lige ved at lave en traad jeg sender til patient forsikringen,
eller rettere laver et link til google´s arkiv naar det engang bliver oipdateret,
de er lidt bagud, ihvertfald for denne gruppe!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e31703a$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!
og egentlig er det en slags logisk terrorisme

Jeg foretraekker Teologisme, og jeg maa gerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3170ef$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg syntes ihvertfald jeg burde have en erstatning, og det bliver saa foerste gang i mit liv!
Desuden har jeg fundet ud af, at grunden til at jeg er deprimeret er paa grund af noget med mavesaekken
hvor stoerstedelen af kroppens seratonin sidder, det stammer fra en blindtarms operation da
jeg var mellem 10-13 aar gammel, og det var ogsaa deromkring at jeg blev inadvendt/introspektiv,
jeg blev genindlagt 14 dage efter jeg blev udskrevet da arret sprang op igen, og det blev renset
i en saltvands oploesning tre gange om dagen, det blev ikke syet sammen, det groede sammen
mens jeg laa paa hospitalet!

Jeg har aldrig vaeret doemt for en forbrydelse!

i 2006-2007 fik jeg besked paa, af Karsten Bjoernholt:

"Gaa over slaa din mor og tag et billede af det"
"koeb et billede og haeng paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn"
"snif lightergas"

Jeg har ikke gjort nogen af de tre!
Men jeg blev noed til at pastaa at have slaaet min egen mor, da hun ellers var blevet
myrdet som min far!

Saaledes Bjoernholt kunne pastaa jeg var en voldelig vanvittig!

Dagene efter min far blev myrdet, blerv jeg sat i en trance af Karsten Bjoernholt,
og fik besked paa at forestille mig at have gjort mordet, mens det blev optaget paa baand
hvad forestillede mig, mine foelelser blev koblet fra via emdr!

Jeg havde faaet indtrykket det havde foregaaet i koekkenet, da jeg talte med Frederikssund politi
(Hoerup paa Sjaelland) mellem Slangerup og Frederikssund!

Det foregik i stuen i virkeligheden, det er forkert rum paa baandet,
Han blev skudt i stuen!

I 2007 rendte Bjoernholt med en inkaldelses ordre til den kongelige livgarde, jeg er programmeret
til at give ham lov til alting, indkaldelsen modtog jeg efter at have vaeret paa session i Nakskov,
jeg blev noedt til at faa det lavet om til Gardehusar regimentet der laa i Naestved den gang,
da det ikke passede min morbror og hans kone hvor jeg boede, at jeg skulle gaa og dandere
den i et aars tid!

Bjoernholt ville have mig paa den lukkede, faa mig til at snqakke om min tid i GHR mens
han sidder og vifter med en inkaldelses ordre til Livgarden og kalder mig en bindegal loegnhals!
Naar jeg fortaeller om hans foraedderi og mord, det er foraedderi at programmere vaelgerne
i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!!!!!

Og faa mig slaaet ihjel i hjernen kemisk, jeg undgik med noed og naeppe!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3176d9$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bjoernholt ville have mig paa den lukkede, faa mig til at snakke om min tid i GHR mens
[...]

rettede lige en stavefejl(ogsaa emdr)

og den her:

Hver gang du siger et ord, skal du forestille dig at ordet kommer op i en kasse,
hvert ord har sin egen kasse, naar en kasse er fyldt saa falder der engang imellem
et ord ud, naar et ord falde ud skal du sige ordet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 15:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3177a5$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-11 16:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e317932$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det i 1998 til 2005 Maj maaned, foregik i min egen lejlighed Humlehaven 27!
Fra det tidspunkt til 2008 foregik i min egen lejlighed Sandgaardsvej 40 1.TV,
8620 Kjellerup

Sane Peter