Danske nationalister kamptræner i Rusland
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 21:04

http://ekstrabladet.dk/112/article1592150.ece

Det er ikke kun i Norge, at indvandrermodstandere ved, hvordan et gevær skal
håndteres. knap en uge efter, at den højreorienterede fremskridtsmand Anders
Behring Breivik egenhændigt angreb Norge med bomber og automatvåben og
dræbte mindst 76, kan Ekstra Bladet afsløre, at en af de farligste
højreekstremistiske gruppe herhjemme offensivt søger hjælp i våbenbrug og
kampteknikker

Fra : Hedningen

Dato : 26-07-11 22:28

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> afsløre, at en af de farligste højreekstremistiske gruppe herhjemme
> offensivt søger hjælp i våbenbrug og kampteknikker

Det er forskrækkeligt! Fortæl os hvad denne 'en af Danmarks farligste' har
gjort af farlige ting. Ja, det er ikke fordi, jeg nyder at svælge i den
slags; men EB er lidt tavs om forholdet, og jeg synes nu nok man bør
anskueliggøre hvor farlig 'en af Danmarks farligste' er.

Jeg forstår, de har skudt efter et vildsvin. Er vi ude i noget med, at vi
skal gætte farven på svinet?

Så er der det med, at de skulle have skudt et bilvrag. Jow, det er artige
sager. De satser tydeligvis på at kede os ihjel. En usædvanlig ond plan. Uha
uha.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 22:53

"Hedningen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår, de har skudt efter et vildsvin. Er vi ude i noget med, at vi
> skal gætte farven på svinet?

Se Russerne dvs nazisterne er kendte for at drive jagt og ikke kun på brune
vildsvin, men også på muslimske indvandrere i Moskva, de er kendt for at slå
dem ihjel. Her kan de danske fra dansk front slet ikke være med. Men med
lidt træning måske!

Fra : Hedningen

Dato : 27-07-11 01:13

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> kendt for at slå dem ihjel. Her kan de danske fra dansk front slet
> ikke være med. Men med lidt træning måske!

OMG du har fat i noget der! Hvad skal vi gøre? Jeg overvejer seriøst at gå i
panik.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-11 02:39

On Tue, 26 Jul 2011 23:52:30 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la6@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dem ihjel. Her kan de danske fra dansk front slet ikke være med. Men med

Folk laver de særeste ting når de er på ferie eller Tivoli i et
europæisk land, så den våbentræning bør ikke bekymre mere end de
autonomes

Fra : @

Dato : 26-07-11 22:52

hvordan søger man offensivt?

Fra : Hedningen

Dato : 27-07-11 01:20

@ wrote:

> hvordan søger man offensivt?

lol, den tænkte jeg også over. Og når nu man kan søge offensivt, så må man
vel også kunne defensivt? Bah, EB har så travlt med at køre dramaet videre,
at deres superlativer går hen og bliver mere grinagtige end normalt og det
hele ender ude i sovsen.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-11 02:44

On Tue, 26 Jul 2011 23:51:58 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>hvordan søger man offensivt?

Ja, når en EB-journalist skal klemme meget malerisk indhold ind i
meget få ord, opstår dårligt dansk sprog

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-11 23:41

<la6@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dræbte mindst 76, kan Ekstra Bladet afsløre, at en af de farligste
>højreekstremistiske gruppe herhjemme offensivt søger hjælp i våbenbrug og

Han var ENGANG Fremskridtsmand og havde ingen tillidspost, hvilket TV
løj.

Og samtidig afsløres, at Røde Kors har enorme madlagre i Mogadishu
hvor der er enorme flygtninglejre, hvor børn sulter ihjel, men
papirnusserne gider ikke redde liv

TV viste masser af børnegrave, men om russer-
våbentræningen forlyder intet om at den har kostet liv. Voksne
mennesker dræber ikke for sjov.

Den danske leder interviewedes og erklærede skuffelse over
russsertilbuddet, som er droppet