Gjorde lidt skel idag!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:16

Og ogsaa lidt igaar!

Ikke den slags jorden ryster af!
Bare quantum entangelment manipulation
Af folks Neurons og glia celler!

"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Har forsat sin kampagne med at goere mig til et
dumt svin i folks oejne!

Han skal altsaa have bank, saaledes
At "goer det der er bedst for Kaarsten Bjoernholt"
ved det grimt for foraedderren!

Der syntes det er iorden at programmere folk
Til at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:36

On Mon, 25 Jul 2011 22:16:05 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Til at stemme DF!

> Sane Peter

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Har gjort myrderi, faaet en Nazist til at myrde nogle
Roede, antydet de er Utoej til mig A!

Og der er blevet skudt lidt efter A, det kan endda vaerre
de har diskuteret at banke Bjoernholt og fniset
lidt af grin over at han skylder Russerne en Ubaad!

Bare lidt opvisning i Quantum Entangelment,
Men naar det kommer til stykket sa er det en del
af at i er "Al Ked" af jeres forbrydelse mod mig!

Allah(alle Alfa males med horn, der har altid kun vaeret
en mig, med frintal lobes staerke nok til at holde styr
paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave sig igennem en singularitet"

Alle mine Nick names sat sammen til et for
at undga "forvirring" alle Peters Nicknames,
PNIC sta sammen til

ALLAH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:39

On Mon, 25 Jul 2011 22:35:50 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> grave sig igennem en singularitet"

> Alle mine Nick names sat sammen til et for
> at undga "forvirring" alle Peters Nicknames,

Jeg sidder jo ikke at myrde folk som ikke er medlem af
emdr forbundet, naar jeg er mere vaagen i det,
Det er simpelthen bare noget colleteral damage fra
fjernsyns kiggeri!

ALLAH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:46

> [...]

> grave sig igennem en singularitet"

> Alle mine Nick names sat sammen til et for
> at undga "forvirring" alle Peters Nicknames,

Desuden saa ASA/Botha(Both A, i kan tro det bliver loegn!)
Clerk/Klerk

USA (Dem A/Ogsaa A, Nej det gaar sku ikke!)
911

Liste A, hmm Social Demokratiet

Oversvoemmelse New Orleans,Haiti,Fukushima (Fuk us him A!)

Tetradotoxin brugt til at goere levende doede,
nej det gaar ikke!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:58

On Mon, 25 Jul 2011 22:45:57 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Liste A, hmm Social Demokratiet

> Oversvoemmelse New Orleans,Haiti,Fukushima (Fuk us him A!)

> Tetradotoxin brugt til at goere levende doede,

Jeg er altsaa det eneste listende A(Liste og Lytte)
I ved selv opklaring og liste og lytte med haenderne
ved oerne, jeg har ikke noget specielt imod
social demokratiet! Det er logik boks, og identitets tyveri
er meget grimt naar man er tortur programmeret
"til bare selv at finde paa en god grund til at det har
foregaaet, men grunden maa ikke vaere at de skyldige har
gjort noget forkert"

Hvad kan grunden saa vaere??

Jeg ved at jeg har intet gjort der kan faa folk til at tortere
mig!

Oedelaegge nogle vinduer paaa Egholmvej da jeg
var knaegt og gik i sjette klasse!

Eller komme for sent til en oevelse da jeg var soldat!

Det faar vel ingen til at tortere mig kvante mekanisk
aktiv!

Quantum Entangelment via en singularitet, og unified law
of everything ud i begyndelsen i ingenting osv.....

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 22:06

On Mon, 25 Jul 2011 22:58:17 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> aktiv!

> Quantum Entangelment via en singularitet, og unified law
> of everything ud i begyndelsen i ingenting osv.....

Og lad vaere med at smide med sten, jeg har ikke
fortjent at blive udsat for mere ondskab, nu naar jeg
taenker over det!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
Kvante Mekanisk af tortur, den eneste aegte
Hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste Tyr i Universet med sine horn snurret
rundt om sig selv!

Allah(25 April 1973, Tyrens Stjernetegn, min foedselsdag!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 22:43

> [...]

> aktiv!

> Quantum Entangelment via en singularitet, og unified law
> of everything ud i begyndelsen i ingenting osv.....

Der kan altsaa ogsaa godt vaere at uibevidst at de
glider til SF , efter at Nyrup naesten gjorde dem til det
Nye R, med hele saadan venstre tendenser eller
noget (eller ogsaa i ved hele hovedpinen, DF!)

og egentlig var det mest programmering da jeg
Naevnte baalet og DF, nu har de jo saa ogsaa en tidligere
Hjemmehjaelper med kost og det hele, men jeg syntes
altsaa hele deres Muslim had er ude af kontrol!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 22:59

On Mon, 25 Jul 2011 23:43:09 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Hjemmehjaelper med kost og det hele, men jeg syntes
> altsaa hele deres Muslim had er ude af kontrol!

Hvis det er saa er der jo "Al Ked" men saa laenge
Min underbevidsthed ved at grunden er og var
at Bjoernholt er et sadistisk og foraedderisk moegsvin!

Det tror han maa programmere mig(og det maa han ikke)
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-11 09:32

> [...]

> Hjemmehjaelper med kost og det hele, men jeg syntes
> altsaa hele deres Muslim had er ude af kontrol!

Jo , jeg har lagt maerke til, at skriver jeg noget
der faar mig til at fremstaa som et dumt svin,
saa faar jeg det lidt bedre, bliver jeg opmaerksom
paa det, saa sker det modsatte!

"Det som virker, virker kun et kort stykke tid"
"Det som virker, virker kun en gang"

Udover det saedvanlige sadist lort, "du skal lide"
Osv...

Er de naermeste

Sane Peter