Hvordan Folk bliver gjort til menneskehade~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 20:54

Hvordan folk bliver gjort til menneskehadere
paa samlebaand!

Tag en helt normal forholdsvis vellidt person:
Send smertesignaler til brainstem og limbic
system mens personens bevidsthed er lukket ned,
indtil underbevidstheden er torteret/traenet
til at adlyde tortoeren ellers gaar det grimme ikke vaek!

Giv personen besked paa:
"Goer det der er bedst for andre"
Hvis det er gjort med emdr(indbrud i det menneskelig OS)
Og smerte signaler til brainstem og limbic system
koere fra hukommelsen, saa er personen en menneske
hader i underbevidstheden efter et stykke tid!

Det bliver gjort overalt, af sadister hvis eneste foremaal
er at goere mest mulig skade og oedelaeggelse af andre
mennesker og samtidig opdigte en grund til at goere
det, som faar andre til at acceptere at tortur er iorden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-11 21:10

On Mon, 25 Jul 2011 21:54:17 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> mennesker og samtidig opdigte en grund til at goere
> det, som faar andre til at acceptere at tortur er iorden!

Jeg er saa ikke en Nazist eller hoejre floejser!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-11 10:01

On Mon, 25 Jul 2011 22:10:01 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Jeg er saa ikke en Nazist eller hoejre floejser!

> Sane Peter

"Du maa ikke sige folk imod"
"Du skal goere som folk siger"

Og det blev sagt til mig af begraensede begavede,
Som foerst kraever at jeg beviser at jeg ved
mere end dem om alle emner, hvilket jeg goer
og bagefter, sidder og kraever at jeg skal lade som
om jeg ikke goer, da jeg ellers er en narcisist,

Jeg mener det er foragtelige mennesker, koetere,
Som jeg ville saette paa plads uden det mindste
problem, verbalt eller fysisk havde jeg vaeret vaagen,
og kunne bevaege mig, istedet for i en emdr trance!

Og det foregik i min egen lejlighed!
Situationen have aldrig foregaaet havde jeg ikke
vaeret gjort uvaagen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-07-11 10:22

On Tue, 26 Jul 2011 11:01:10 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> og kunne bevaege mig, istedet for i en emdr trance!

> Og det foregik i min egen lejlighed!
> Situationen have aldrig foregaaet havde jeg ikke

Der er sket noget, jeg er blevet vred paa den rigtige maade
For foerste gang siden, jeg tror faktisk 1998!

Ikke saerligt meget, jeg burde vaere langt mere rasende!
Det foeles som om min Brainstem og Underbevidsthed
er ved at finde ud af om jeg kan vaere vred/rasende uden
smerte signaler bliver sendt til brainstem/limbicsystem!

Det er isaer hoejre oere, min underbevidsthe syntes
burde goere ondt!

Sane Peter