slow down java
Fra : lotte ahler

Dato : 12-08-01 07:25

Hejsa Thomas

du kan anvende en sleep

try {
Thread.sleep((int) (Math.random() * 4000));
} catch (InterruptedException e) {
}

den får java til at ventet et stykke tid
vi har brugt den til at test programmering med tråde

hilsen
lotte

Fra : Jacob Møller

Dato : 12-08-01 09:53

> [...]
> }
>
> den får java til at ventet et stykke tid
> vi har brugt den til at test programmering med tråde

Det kræver at han decompilerer appletten, indsætter ovenstående og compiler
den igen. Hvorfor han på noget tidspunkt ønsker en tilfældig tilbagevenden
til tråden kan jeg ikke lige se det fornuftige i...

Med venlig hilsen,
Jacob Møller
www.kiloo.dk

Fra : lotte ahler

Dato : 12-08-01 20:07

Hej Jacob

tja der var fremsat et ønske om at applenten afvikles langsommere og det er
den metode jeg har lært at anvende når vi test ting der går forhurtigt til
at man kan se hvad der sker. Og ja alt hvad du ændre i din kilde kode skal
selv sagt compileres

lotte