Derfor!
Fra : /john

Dato : 24-07-11 16:06

Massakren i Norge.

Hvilke begivenheder kan få en person til at begå en så grufuld handling?

BT bringer Breiviks egen forklaring.

"Oslo-terroristen Anders Breivik fortæller detaljeret ... om episoderne, der
fik ham til at hade muslimer - og endnu mere: De mennesker, der gør, at
muslimer kan leve i Norge og andre vestlige lande":

http://www.bt.dk/udland/saadan-begyndte-hans-had-til-muslimer

Stof til eftertanke?

/john

Fra : Aksel Jensen

Dato : 24-07-11 09:18

On 24 Jul., 17:06, "/john" <nn@ok> wrote:
> [...]
> fik ham til at hade muslimer - og endnu mere: De mennesker, der gør, at
> muslimer kan leve i Norge og andre vestlige lande":

Og så skulle han massakrere en "spejderlejr"

Fra : Jet

Dato : 24-07-11 09:44

On 24 Jul., 18:17, Aksel Jensen <aks...@gmail.com> wrote:

> Og så skulle han massakrere en "spejderlejr"

Man vidste at der var sket en eksplosion i Oslo.

Hvorfor var der ikke sat kastastrofe beredskab ind overalt, dvs.
adgangskontrol til Utøya øen, hvorfor bar deltagerne ikke
kontrolskilte, som ved Sportskampe osv. ?

Hvorfor var politiet 1½ time om at komme frem og anholde Breivik ?

Der vil i lang tid være arbejde til istandsættelse af bygningerne,
måske arbejde til danskerne ?

Fra : N.B.DK

Dato : 24-07-11 16:50

"Jet" <jetrotte@gmail.com> wrote in message
> Man vidste at der var sket en eksplosion i Oslo.
>
> Hvorfor var der ikke sat kastastrofe beredskab ind overalt, dvs.
> adgangskontrol til Utøya øen, hvorfor bar deltagerne ikke
> kontrolskilte, som ved Sportskampe osv. ?

Så du mener altså at man de skulle kunne nå at iværksætte alle de ting på
den korte tid fra eksplosionen til attentatet på den ø?

> Hvorfor var politiet 1½ time om at komme frem og anholde Breivik ?

Der var netop sket en stor eksplosion, mon ikke det tager lidt tid at kunen
skaffe betjente til endnu en sag (og de har næppe vidst på det tidspunkt at
den sag var større end den første), eller skulle betjente bare være kørt fra
første gerningssted?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-11 16:57

On Sun, 24 Jul 2011 08:43:39 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

> [...]
>kontrolskilte, som ved Sportskampe osv. ?
>
>Hvorfor var politiet 1½ time om at komme frem og anholde Breivik ?

Når staten uddanner en helikopterpilot koster det mange titusinde og
til gengæld bør den færdiguddannede have helikopteren på sin bopæl og
være stand by til udrykning og en atrappistol ku har truer Brevik til
overgivelse

I Afrika ejes butikker af indere der altid lader seneste ansatte
ekspedienter sove i butikken som tyverisikring

Fra : @

Dato : 24-07-11 17:19

wrote:

>Man vidste at der var sket en eksplosion i Oslo.
>
>Hvorfor var der ikke sat kastastrofe beredskab ind overalt,

med hvilken begrundelse?

>dvs.
>adgangskontrol til Utøya øen, hvorfor bar deltagerne ikke
>kontrolskilte, som ved Sportskampe osv. ?

hvorfor skulle de?

>Hvorfor var politiet 1½ time om at komme frem og anholde Breivik ?

først skal man jo have en melding - det tager få minutter pr. mob.tlf.

så skal man have den verifceret bl.a. på grund af unge menneskers
hang til at tage gas på politiet -

dernæst skal man have fat i de rigtige folk til at tage sig af en
svært bevæbnet morder - og have dem transporteret til øen 40 kilometer
fra Oslo -
at sende politi kun bevæbnet med pistoler efter en person med
langtrækkede våben vil kun resultere i døde politifolk -

men der er måske det du ønsker

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-07-11 16:57

"Aksel Jensen" <akselj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så skulle han massakrere en "spejderlejr"

Ja det er ret tankevækkende at /John ikke tager afstand fra massakren men
forsøger at forklare den.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : @

Dato : 24-07-11 17:12

On Sun, 24 Jul 2011 08:17:44 -0700 (PDT), Aksel Jensen
<akselj@gmail.com> wrote:

>Og så skulle han massakrere en "spejderlejr"

næh,

men det med eftertanken fangede du så ikke,

hvis/når nogen føler sig trængt op i en krog(reelt eller indbildt gør
ingen forskel) og ikke ser nogen vej ud, så vil den der er trængt slå
fra sig,

og den norske terrorist har jo ikke kunnet se nogen anden udvej end at
lave så meget dødelig ravage som muligt for at gøre opmærksom på at
han følte både sig selv og store dele af hans landsmænd trængt op i et
hjørne af "velmenere" og politisk "korrekte" røde politikere

Fra : /john

Dato : 24-07-11 17:32

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen

> det med eftertanken fangede du så ikke

Tydeligvis ikke!

> han følte både sig selv og store dele af hans landsmænd trængt op i et
> hjørne af "velmenere" og politisk "korrekte" røde politikere

Lige præcis, og så tiltede han ulykkeligvis, hvilket burde gi' stof til
eftertanke ikke mindst hos politikerne, da (andre) folk, der (også) har
været udsat for muhammedaner-ydmygelser i gaderne næppe stemmer rødt næste
gang.

Men hvad laver norske politikere mon så, når de tilsyneladende ikke
anerkender muhammedaner-problemet?

Blandt andet dette:

"Forty-eight hours before Friday massacre, teens participating in ruling
party youth camp met with Norwegian foreign minister. Some called for
boycott of Israel":
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4099122,00.html

Så det er nok jødernes skyld altsammen...

/john

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 18:54

On 24-07-2011 18:32, /john wrote:

> [...]
> eftertanke ikke mindst hos politikerne, da (andre) folk, der (også) har
> været udsat for muhammedaner-ydmygelser i gaderne næppe stemmer rødt

Lige netop. En mere ligefrem og klar fremstilling af en pointe jeg også
deler. Hvis man er oprørt over Breivik og hans ugerninger, altså som
"velmener", "humanist", "venstrefløjspolitiker", "socialdemokrat" -
whatever, så må man skue indad og se hvor man selv har fejlet, hvor det
er gået galt. Det er ikke raketvidenskab, ligesom man jo kan spørge sig
om hvor "tonen" kommer fra og hvorfor man mon tabte de sidste par valg.

I stedet peger man fingre af the usual suspects, dvs utroligt nok VKO,
som jo er en dansk regering der bare er et populært bashingtema i
Norden, "tonen", Pia Kjærsgaard osv. Men det er jo ikke Pia K der vil
omforme samfundet til et multikulturelt samfund kontrollet af et
islamistisk volds og pressionstyranni, det er ikke VKO der overfalder
fredelige mennesker når de går i byen, det er ikke "tonen" der jager
folk fra hus og hjem i de almene bebyggelser

> [...]
> boycott of Israel":
> http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4099122,00.html
>
> Så det er nok jødernes skyld altsammen...

Præcis. De mange progressive og tolerante unge havde lige stået og
kritiseret Gro Harlem Brundtland og den nuværende regering for at være
alt for passiv og eftergivende ift Israel og ikke kræve en
palæstinensisk stat som ultimativt krav for overhovedet at samarbejde
med og anerkende Israel. Lur mig om ikke mange blandt arbejderpartiets
ungdom tidligere har syntes det var helt fjong når palæstinensiske
terrorister slog til mod Israelske civile i "nødværge".

Ligeosm fartbøller har det med at køre langsommere efter et alvorligt
uheld, tror jeg mange af de tolerante, progressive og velmenende unge i
dag ikke er helt så begejstrerede for palæstinensernes metoder.

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:29

Den 24-07-2011 19:54, DADK skrev:

> [...]
> palæstinensiske terrorister slog til mod Israelske civile i "nødværge".

Det er en aktion, der efter ABBs eget udsagn er planlagt over ni
år, så der er ikke tale om han 'tiltede'.

> Ligeosm fartbøller har det med at køre langsommere efter et alvorligt uheld,
> tror jeg mange af de tolerante, progressive og velmenende unge i dag ikke er
> helt så begejstrerede for palæstinensernes metoder.

Nåja, sammenlign du det bare med at køre 90 km i timen,
i stedet for at køre de lovbefalede 80.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : /john

Dato : 25-07-11 06:52

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det er en aktion, der efter ABBs eget udsagn er planlagt over ni
> år, så der er ikke tale om han 'tiltede'

Som sædvanlig skal Villy Dalsgaard ha' alting skåret ud i pap.

Det fremgår af BT-artiklen (som du vel, traditionen tro, næppe har læst), at
ABBs had blev opbygget efter adskillige ydmygende oplevelser med
muhammedanere, som han ellers betragtede som venner.

Efterhånden var _hans_ tolerance-tærskel overskredet, han kunne bare ikke
ta' mere (han tiltede, Villy tungnem) og besluttede at 'redde Norge'.

Forberedelserne hertil, sikkert også mentalt, tog rigtignok nogle år.

/john

Fra : Vidal

Dato : 25-07-11 12:55

Den 25-07-2011 07:52, /john skrev:
> Det fremgår af BT-artiklen (som du vel, traditionen tro, næppe har læst), at
> ABBs had blev opbygget efter adskillige ydmygende oplevelser med muhammedanere,
> som han ellers betragtede som venner.

Nu har jeg læst den. Det er sandsynligvis noget, han har
opdigtet eller opfantaseret, tilsyneladende har han også
opsøgt konfrontationer.

Han er jo i virkeligheden en stakkel, der ikke kan klare
verden og derfor må hævne sig på andre for sine mindreværdsfølelser.

Jeg kan ikke klare at leve. Jeg kan ikke klare at dø
Jeg kan slet ikke klare mig selv
Jeg keder mig af helvedes til, jeg tror jeg går ud
og slår en eller anden tilfældig ihjel
Det’ samfundets skyld
Ja, det er samfundets skyld
Samfundets skyld!

(Steffen Brandt)

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 13:23

Vidal wrote:

> Nu har jeg læst den. Det er sandsynligvis noget, han har
> opdigtet eller opfantaseret,

Du mener de enkeltstående hændelser? Helt enig. Den slags er enkeltstående.

> Han er jo i virkeligheden en stakkel, der ikke kan klare
> verden og derfor må hævne sig på andre for sine mindreværdsfølelser.

Nemlig, manden er en stakkel. Man kan vel nærmest med et nysprogsudtryk
kalde ham for kriminalitetsramt. Han skal have hjælp.

> Jeg kan ikke klare at leve. Jeg kan ikke klare at dø
> Jeg kan slet ikke klare mig selv
> Jeg keder mig af helvedes til, jeg tror jeg går ud
> [...]

Det rammer hovedet på sømmet! At det så tilfældigvis var regeringsbygninger
og socialdemokrater, det gik ud over, er jo blot det, der viser, hvor
kaotisk verdenen kan være.

Fra : @

Dato : 25-07-11 13:37

On Mon, 25 Jul 2011 13:54:43 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nu har jeg læst den. Det er sandsynligvis noget, han har
>opdigtet eller opfantaseret, tilsyneladende har han også
>opsøgt konfrontationer.

igen en flok påstande udfen bund i andet en Vidals fantasi -

Fra : Vidal

Dato : 25-07-11 14:06

Den 25-07-2011 14:36, @ skrev:

> igen en flok påstande udfen bund i andet en Vidals fantasi -

Nej, det er et forsøg på at forstå manden.

Hvorfor tror du, han handlede, som han gjorde? Det kunne
jeg godt tænke mig at se, hvad din forståelse af det er.

Fra : @

Dato : 25-07-11 16:07

On Mon, 25 Jul 2011 15:05:56 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, det er et forsøg på at forstå manden.
>
>Hvorfor tror du, han handlede, som han gjorde? Det kunne
>jeg godt tænke mig at se, hvad din forståelse af det er.

hvorfor han handlede som han gjorde -

jeg forestiller mig at han i sin egen verden ikke har kunnet se andre
muligheder end den han gjorde brug af -

måske noget der for ham føltes som afmagt overfor de der i hans øjne
styrede samfundet i en helt forkert retning

men hvad der lige nøjagtig udløser et massemyrderi er der sikkert
ingen der kan udrede -

man har jo tidligere set de såkaldte skoleskyderier - mest i USA men
også andre steder - og forsøgene på forklaringer er sikkert mange -

det kunne være rart hvis sådanne galninge 100% sikket kunne findes FØR
det går galt, men det er AFAIK ikke muligt i alle tilfælde

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 17:23

@ wrote:
> On Mon, 25 Jul 2011 15:05:56 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> det kunne være rart hvis sådanne galninge 100% sikket kunne findes FØR
> det går galt, men det er AFAIK ikke muligt i alle tilfælde

Men hvis nu vi indførte Herbert Marcuses repressive tolerance, så kunne vi
måske i det mindste sørge for, at det kun blev galningene med de rigtige
meninger, som gik og splattede andre mennesker?

Fra : Vidal

Dato : 27-07-11 19:51

Den 25-07-2011 17:07, @ skrev:

> [...]
> styrede samfundet i en helt forkert retning
>
> men hvad der lige nøjagtig udløser et massemyrderi er der sikkert

Jeg synes, du gør fint rede for det. Jeg tror faktisk,
vi er enige.

Det kræver nok øget overvågning.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : @

Dato : 27-07-11 20:05

On Wed, 27 Jul 2011 20:50:38 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kræver nok øget overvågning.

hvem skal så vogte vogterne?

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-07-11 14:12

On 25/07/11 14:36, @ wrote:

> igen en flok påstande udfen bund i andet en Vidals fantasi -

Som altid..

Fra : DADK

Dato : 26-07-11 00:25

On 25-07-2011 07:52, /john wrote:

> Som sædvanlig skal Villy Dalsgaard ha' alting skåret ud i pap.

Ja, og når man så endelig tror det kører, dvs man har en slags debat i
gang - så stopper vidal pludselig op og starter forfra, hvis han ikke
ligefrem går helt tilbage til Adam og Eva.

> [...]
Norge'.

> Forberedelserne hertil, sikkert også mentalt, tog rigtignok nogle år.

Ja, man kan så vægte det højt eller lavt, tro på det eller ikke tro på
det - det er jo sådan set valgfrit, eller nok rettere en sag om
integritet, men det er jo ikke en MINDRE interessant oplysning end at
han påstår han er frimurer, blev sur da NATO bombede serberne, er imod
multikulturelle samfund eller noget som helst andet.

Men vidal har åbenbart en helt særlig evne til på forhånd at vide hvad
der er mest relevant. Det er åbenbart af langt større betydning for
ABB's terror, når man ser på baggrunden for udåden, at der sidder nogle
danskere i dk.politik der som ABB er imod EU og islamisme, end at ABB
efter eget udsagn er blevet overfaldet 8 gange af indvandrergrupper.'

Meget logisk.

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:26

Den 24-07-2011 18:11, @ skrev:

> [...]
> han følte både sig selv og store dele af hans landsmænd trængt op i et
> hjørne af "velmenere" og politisk "korrekte" røde politikere

Næ, ham forstå du nok bedre end de fleste.

Fra : Jet

Dato : 24-07-11 10:18

On 24 Jul., 18:50, "N.B.DK" <N.B...@gmail.com> wrote:
> "Jet" <jetro...@gmail.com> wrote in message

> Så du mener altså at man de skulle kunne nå at iværksætte alle de ting på
> den korte tid fra eksplosionen til attentatet på den ø?

Det kunne have været gjort forinden, ligesom når Socialdemokratiet
holder kongres, alle deltagerne får et "skilt" på

> [...]
> den sag var større end den første), eller skulle betjente bare være kørt fra

Der ligger politi i Drammen og i andre byer eks. var det sket i CPH,
er der politi såvel i Køge, Roskilde, Hillerød og Helsingør og hvis DK
var med i EUROPOL samarbejdet er der politi i Malmø

Og politiet har også nogle bagvagter at trække på

Fra : @

Dato : 24-07-11 18:35

On Sun, 24 Jul 2011 09:18:00 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Det kunne have været gjort forinden, ligesom når Socialdemokratiet
>holder kongres, alle deltagerne får et "skilt" på

og hvor svært vil det være at anskaffe sig et sådant skilt

> [...]
>var med i EUROPOL samarbejdet er der politi i Malmø
>
>Og politiet har også nogle bagvagter at trække på

indsatsstyrke med rette våben til at tage sig af en galning med en
langtrækkende automatriffel -

man må sige din viden om norsk politis beredskab er forbløffende

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:22

Den 24-07-2011 19:34, @ skrev:

> og hvor svært vil det være at anskaffe sig et sådant skilt

Hey, du bliver helt inspireret? Tror du, du kunne skaffe et
sådan skilt? Jeg tror det.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : @

Dato : 24-07-11 21:54

On Sun, 24 Jul 2011 22:22:13 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hey, du bliver helt inspireret? Tror du, du kunne skaffe et
>sådan skilt? Jeg tror det.

igen blot VÅS fra Vidal

hvis du har så svært ved at følge med i debatten så søg dog hjælp -

eller har du slet ingen der vil hjælpe dig?

måske dine nærmeste omgivelser er blevet trætte af dine evindelige
løgne

Fra : Jet

Dato : 24-07-11 10:24

On 24 Jul., 18:56, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> I Afrika ejes butikker af indere der altid lader seneste ansatte
> ekspedienter sove i butikken som tyverisikring

Når der er samaritvagt på til 650 mennesker, så er der vel også
brandvagt ?
Der burde have været politi på når der er så mange samlet, men klog af
skade

Det viser at der er alt for få offentlige ansatte som politi, skat,
told og sågar hospitaler med tilhørende personaler

Fra : @

Dato : 24-07-11 18:36

On Sun, 24 Jul 2011 09:24:15 -0700 (PDT), Jet <jetrotte@gmail.com>
wrote:

>Når der er samaritvagt på til 650 mennesker, så er der vel også
>brandvagt ?
>Der burde have været politi på når der er så mange samlet, men klog af
>skade

politi tilstede -

hvorfor?

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:25

Den 24-07-2011 19:36, @ skrev:
> politi tilstede -
>
> hvorfor?

Måske kommer du forbi, med din muskedonner.

Fra : @

Dato : 24-07-11 21:56

On Sun, 24 Jul 2011 22:24:35 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Måske kommer du forbi, med din muskedonner.

og hvad skulle det komme politiet ved ?

en fredelig person med våbentilledelse er ikke noget politiet gider
kere sig om

Fra : Vidal

Dato : 25-07-11 11:53

Den 24-07-2011 22:55, @ skrev:

> og hvad skulle det komme politiet ved ?
>
> en fredelig person med våbentilledelse er ikke noget politiet gider
> kere sig om

Det kommer nok an på, hvilke formuleringer vedkommende
kaster af sig

Fra : @

Dato : 25-07-11 13:31

On Mon, 25 Jul 2011 12:52:45 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kommer nok an på, hvilke formuleringer vedkommende
>kaster af sig

næ -

vi har ytringsfrihed her i landet -

vi har ligeledes læsefrihed - det er den du benytter til at læse et
udsagn og få noget helt fjerde ud af udsagnet

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:24

Den 24-07-2011 18:24, Jet skrev:

> [...]
>
> Det viser at der er alt for få offentlige ansatte som politi, skat,
> told og sågar hospitaler med tilhørende personaler

Ja, vi burde alle altid være forberedt på, der kommer en
højreorienteret tosse forbi.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-11 10:20

wrote:

> [...]
>
>Det viser at der er alt for få offentlige ansatte som politi, skat,
>told og sågar hospitaler med tilhørende personaler

Men fler socialmødre og formyndere giver fremmedgørelse og katasrofer
som Oslos
Spar på skattepengene og lad lejrsnak ske pr nettet

To og to vandreture er ikke så farlige som ølejr

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 18:32

On 24-07-2011 17:06, /john wrote:
> [...]
> der fik ham til at hade muslimer - og endnu mere: De mennesker, der gør,
> at muslimer kan leve i Norge og andre vestlige lande":

Det er jo ikke "derfor" eller en "grund" i sig selv, det forklarer ikke
hans handlinger.

Men det er jo selvsagt baggrunden for at mange, mange som han er mere
end skeptiske overfor indvandring, multikulturalitet, islam osv. Hvorfor
nogle skriver som de gør i f.eks denne gruppe, hvorfor mange almindelige
mennesker i stigende grad bliver "højreekstreme". Vi taler ikke om få
isolerede tilfælde, eller noget der er et udslag af en særlig dansk
kultur politik. Vi taler vel om måske 100 mio i Europa, det er derfor
Merkel, Sarkozy mv i dag helt åbent erklærer, at "multiculturalism has
utterly failed" osv.

Fra : Vidal

Dato : 24-07-11 21:31

Den 24-07-2011 19:32, DADK skrev:

> [...]
> måske 100 mio i Europa, det er derfor Merkel, Sarkozy mv i dag helt åbent
> erklærer, at "multiculturalism has utterly failed" osv.

Ja, jeg er skeptisk overfor DF. Så derfor er det i orden,
hvis jeg massakrerer det næste DF landsmøde?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Patruljen

Dato : 24-07-11 11:42

Ja. Men overrasker det dig ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-07-11 20:01

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Men overrasker det dig ?

Ja det gør det egentlig. Jeg anså ikke /John for at være så rabiat men jeg
har åbenbart taget fejl, desværre.

Fra : DADK

Dato : 25-07-11 06:29

On 24-07-2011 19:42, Patruljen wrote:

> Ja. Men overrasker det dig ?

John : "Hvilke begivenheder kan få en person til at begå en så grufuld
handling?"

Man tager ikke afstand til det man selv kalder en massakre ved at kalde
det en "grufuld handling"?

Hvor har du selv sådan rigtigt "taget afstand"? Jeg er lidt overrasket
over at du endnu ikke er blevet træt af mistænkeliggøre alle og enhver
for at være medansvarlige, sympatisere eller planlægge samme form for
terror. Er du stadig i en tilstand af metnalt katatonisk chock fra i
fredags?

Fra : Patruljen

Dato : 24-07-11 13:06

On 24 Jul., 21:00, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Ja det gør det egentlig. Jeg anså ikke /John for at være så rabiat men jeg
> har åbenbart taget fejl, desværre.

Der er mange her som er vældigt rabiate - Hvis vi var i tvivl om,
hvilken mission vi har her - i dk.politik kan vi ikke være det mere.
Der er mange her - som begiver sig ud i et retorisk forsvar af fyrens
bedrifter.

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 01:12

/john wrote:
> [...]
> episoderne, der fik ham til at hade muslimer - og endnu mere: De
> mennesker, der gør, at muslimer kan leve i Norge og andre vestlige

Nej, I Danmark er den slags enkeltstående tilfælde.