Lidt fakta om terroristen
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 06:54

Han er frimurer:
http://www.tv2.no/nyheter/prosjekt/frimurer/losjer/soilene/medlem/80189

Se hans billede og se hans blog hvor han fortæller hvem han har sit
tankegods fra:
http://kamik-scandinaviaunited.blogspot.com/2011/07/anders-behring-breivik.html

Her er bloggens hovedsentens:
DET STØRSTE OFFER

Det største offer i den livsvigtige debat om multikulturalismen og islam
i Vesten er tabet af den sunde fornuft. Og når fornuften forsvinder, så
vil ufornuften råde. Så enkelt er det.
THE LEFT - WATCH WHAT THEY DO, NOT WHAT THEY SAY!

Man må sige at han selv har bedrevet større terror end selv Hizb Ut
Tahrir har kunnet formulere med ord!

Man kunne også sige at med sådan en ven, hvad skal vi så med fjender?

Jens

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 07:30

Den 23/07/11 07.53, Jens Erik Bech skrev:
> [...]
> Tahrir har kunnet formulere med ord!
>
> Man kunne også sige at med sådan en ven, hvad skal vi så med fjender?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi er nødt til at smede et ståsted mens begivenhederne har rusket op i
os, før sløvheden igen dækker vore øjne med fordommenes sorte bandage.

Man kan altså være for stærkt nationalistisk. For stærk islamofobisk og
for yderliggående konservativ!

Man kan skyde så meget i Call of Duty Modern Warfare/Black Ops. mens
man hjernevaskes med macho idealisering og fællesskab med en amerikansk
kommandogruppe, at man tilsidst griber til rigtige våben og nedlægger 80
unge mennesker med koldt blod! Ganske ligesom i spillet!

Man har fået de to verdener til at flyde sammen. Man har mistet den
virkelige verdens medmenneskelighed og erstattet den med den virtuelle
verdens mangel på samme.

Vi har kun én sand ven. Han hedder Jesus Kristus.
hans budskab er:
"Elsk hinanden, som jeg har elsket jer."

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 09:43

On Sat, 23 Jul 2011 08:29:46 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Vi har kun én sand ven. Han hedder Jesus Kristus.
>hans budskab er:
>"Elsk hinanden, som jeg har elsket jer."

Og jeg siger ELSK TIL STYRKE SOM EN KINESISK TIGERMOR

Torturer fangne terrorister før deres ven fordobler dag-1-udåd

Debater åbent så en indbildsk frihedskæmper som Anders B. Brevig
indser hvis han overvurderer gavn af sit projekt

Elsk ikke til svaghed som S igår straffedes for at have gjort på
Oslo-ø og måske eftertid vil kalde det berettiget straf der reddede
Norge

Fra : Hedningen

Dato : 23-07-11 20:26

Jens Erik Bech wrote:

> Vi har kun én sand ven. Han hedder Jesus Kristus.
> hans budskab er:
> "Elsk hinanden, som jeg har elsket jer."

Tag dog hen til din eneste sande ven du ensomme mand.

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 07:30

On 23-07-2011 07:53, Jens Erik Bech wrote:
> [...]
> http://www.tv2.no/nyheter/prosjekt/frimurer/losjer/soilene/medlem/80189
>
> Se hans billede og se hans blog hvor han fortæller hvem han har sit

Det er ikke hans blog. og hans Facebook side er (naturligvis) lagt ned
af Facebook

> [...]
> THE LEFT - WATCH WHAT THEY DO, NOT WHAT THEY SAY!
>

> Man må sige at han selv har bedrevet større terror end selv Hizb Ut

En lidt uretfærdig sammenligning, eftersom Hizb-ut-Tahrir ikke begiver
sig af med terror.

> Man kunne også sige at med sådan en ven, hvad skal vi så med fjender?

Hvad skal vi med endnu flere fjender? Du er vel sådan én deer bare
elsker at se landet blive fyldt op med islamister. Man kan spekulere i
at det er startskuddet på det scnarie visse har forudset, eller
forventet, i snart 20 år, der er indledt med et bogstavligt startskud.
Man har jo bare svært ved at tro det når det sker. Om 20 år kan det være
vi opfatter det som starten på en større nordisk voldelig politisk
konfrontation, eller den "borgerkrig" mange har spekuleret i.

Under alle omstændigheder er det indvandringen og dens konsekvenser vi
må formode er baggrunden, frustration over den førte politik og den
manglende konsekvens (den største somaliske by uden for Somalia hedder
Trondhjem, du kan vel godt ane en konflikt eller 2 der feks, især når
man ikke i Norge har gjort noget som helst for at anspore somalierne til
at få arbejde, leve efter norske regler, lære norsk, holde sig fra
kriminalitet osv, man har jo sådan set masser af penge man kan bestikke
dem med og så kan man ellers råbe racist efter dem der skriver om
overkriminalitet, flerkoneri og massiv terrorstøtte til hjemlandets
Al-shabab baseret på bla norske kontanthjælpskroner).

Det er naturligvis ikke bedre end når et par Al-Quada inspirede begår
terror i et fremmed land der venligt har taget imod dem, givet dem
underhold, uddannelse, arbejde mv, men i det mindste har den 32-årige
ikke forbrødret sig med fremmede terrorgrupper der vil nedlægge Norge og
indføre et præstestyre der baserer sig på 1600 år gammelt vås og
sludder. Han vil efter al sandsynlighed det stik modsatte.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 07:45

Den 23/07/11 08.30, DADK skrev:

> [...]
> vi opfatter det som starten på en større nordisk voldelig politisk
> konfrontation, eller den "borgerkrig" mange har spekuleret i.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vi har demokrati i norden. Vi kan bare stemme på noget andet hvis vi vil
have forandring. Borgerkrig er for islamister i Somalia. Ikke for
kristne demokrater.

Det du antyder er at du som del af et mindretal af islamofober ønsker en
konfrontation som et flertal af befolkningen er imod.

Overvej også at vores stående ordre er at gøre verden til kristne disciple.
Og det stoppede sådan lige pludselig da ateisterne tog over.
Jamen når konvertitterne ikke opsøges så kommer de bare her for at blive
konverteret.
Sådan noget plager Vorherre os med!
Så siger du:"Vi vil ikke ha¨´dem Vorherre! Vi vil ikke gide at
konvertere dem! Vi vil bare hygge os med campingsvognen!
Vi vil hellere slå dem ihjæl! Ja vi vil se frem til at slå dem ihjæl der
vil beholde dem!

Var det ikke bedre at beholde konvertitterne og få dem konverteret i en
fart!?
de vil gerne! se demokratibevægelserne i de arabiske lande.

jens

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 09:47

On Sat, 23 Jul 2011 08:44:39 +0200, Jens Erik Bech
> [...]

>fart!?
>de vil gerne! se demokratibevægelserne i de arabiske lande.

Vi laver dyr luftbro til araberlandene v Afrikas Horn

Rige olie-Arabien gir nul

Vi er fjolser at tro på gavn af demokratibevægelse der kun har skabt
aflivning af koptere

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-11 10:07

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Vi er fjolser at tro på gavn af demokratibevægelse der kun har skabt
> aflivning af koptere

Kære Bo!

Hvis vi fulgte din overbevisning om, at svage ikke skulle hjælpes, og
medlidenhed er et tegn på svaghed, så ville du ligge død i rendestenen inden
for fire uger.
Du klager over, at politiet ikke vil give dig beskyttelse, efter et
overfald. Du får eller fik invalidepension.
I det samfund, du agiterer for, ville vi ikke brødføde dig - overhovedet, og
politiet ville være helt ligeglade, hvis ikke de forlængst havde arresteret
dig for at rende rundt og skabe uro uden bukser på.
I et totalitært styre ville du være prisgivet som en svag særling.
Fire uger! Så var du enten skaffet af vejen eller gjort usynlig i en lukket
institution. Og ingen vil stille spørgsmål ved det- Nogensinde!
Vær du glad for, at vi i Danmark bygger på empati og princippet om, at der
skal være plads til alle. For du passer på ingen måde i skabelonen!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 13:23

On Sat, 23 Jul 2011 11:06:42 +0200, "Frodo Nifinger"
<jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>politiet ville være helt ligeglade, hvis ikke de forlængst havde arresteret
>dig for at rende rundt og skabe uro uden bukser på.

"Skabe uro" hvordan? ved at prutte uden dæmpning?
Jeg har folkeoplyst mere end Grundtvig så alle i kvarteret nu ser den
anden vej og er på venlig nik med mig, der lammetævede snerpet politi
så de måtte skyde sig i foden og trække bødeforlæg tilbage

Folk som mig skaber et tolerantere samfund, men du mener altså at kun
de superlovlydige skal beskyttes mod voldspsykopater? Du er nazi, ikke
?

Hvis du øjner inkonsistens i mine skriverier så citer to modsridende
sætninger

Hvis man er på valg er det snobbesmart aldrig at kaste med sten når
selv i glashus, men jeg er ikke på valg, så ?

Har du hørt om den konstruktive debatform kaldet "brainstorming"?

"Sig hvad du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig
imorgen hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det
modsiger hvad du sagde idag. Ralph W Emerson, Amerikansk filosof
1803-1882
> [...]
>Vær du glad for, at vi i Danmark bygger på empati og princippet om, at der
>skal være plads til alle. For du passer på ingen måde i skabelonen!

Jeg er samfundsgavnlig ved at jeg gør vise alternative skabeloner
synlige og inspirerende

I gymnasiet lærte jeg at demokrati uden følgende mindretalsbeskyttelse
er flertalsstyre = flertalsDIKTATUR

   Ligesom det er nyttigt, at der, så længe menneskeslægten er
ufuldkommen, er forskellige meninger, er det nyttigt, at der er
forskellige leveeksperimenter.       John Stuart Mill (l806-l873)

Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den ene
tænkte modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at
censurere mod den ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret
til at censurere mod menneskeheden. John Stuart Mill l806-l873

A person's taste is as much his own peculiar concern as his opinion or
his purse.       John Stuart Mill l806-l873

Men du mener vel at glødlampe og profettegninger og dampmaskine burde
have væet anstødelige tabuer ved at de skabte uro?

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 11:29

Den 23-07-2011 10:47, Bo Warming skrev:
> Vi laver dyr luftbro til araberlandene v Afrikas Horn
>
> Rige olie-Arabien gir nul

Ja, så er det sandelig med at få slået nogen norske
socialdemokrater ihjel, ikke?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 13:31

On Sat, 23 Jul 2011 12:28:51 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Ja, så er det sandelig med at få slået nogen norske
>socialdemokrater ihjel, ikke?

I århundredernes synsvinkel er dit sære forslag en blandt mange
løsninger på at få lært saudierne at koranen bør adlydes mht empati
med trosfæller og
"Hvad du evner kast af i de NÆRMESTE krav"

Gandhi skrev at barmhjertighed - incl Muhameds - fungerer kun i små
grupper.Allah kræver almisser.- indbetaling plus omdeling

Men Saudier bør udstilles som Mekka-ejende Allah-hadere

Fra : Hedningen

Dato : 23-07-11 22:17

Jens Erik Bech wrote:
> Den 23/07/11 08.30, DADK skrev:

> Vi har demokrati i norden. Vi kan bare stemme på noget andet hvis vi
> vil have forandring.

Forkert. En enkelt stemme gør ingen forskel. At stemme og tro man dermed har
opnået medindflydelse er naivt selvbedrag. Dem der bestemmer i et vestligt
repræsentativt demokrati, er dem, der kan flytte mange tusinde stemmer. Ikke
den enkelte vælger.

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 02:18

On 23-07-2011 08:44, Jens Erik Bech wrote:
(...)
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Vi har demokrati i norden. Vi kan bare stemme på noget andet hvis vi vil
> have forandring. Borgerkrig er for islamister i Somalia. Ikke for
> kristne demokrater.

Hmm. Så er det jo man må erindre hvordan demokratiet blev indført i
Danmark, man var ganske enkelt bange for en borgerkrig eller anarkistisk
revolution. Det var derfor dele af Kongemagten blev overdraget så
relativt hurtigt og fredeligt med nogle overgangsperioder osv. Andre
lande havde jo oplevet den ene revolution og opstand efter den anden.

Vi i Norden er slet ikke immune for borgerkrig eller interne voldelige
konflikter. Det som i mange historikeres øjne er den /centrale/ forskel
på nordiske lande og andre demokratier, f.eks Spanien, Tyskland, Italien
mv er at man har bevaret tilstedeværelsen af en symbolsk eller mindre
betydende kongemagt, der fungerer som en akse magten så at sige drejer
omkring. Det kunne i øvrigt også være forklaringen på at man ser
nedskydning af politikere i Sverige, hvor kongemagten de sidste 40 år
har været 100% afmonteret/ikke-eksisterende, ren gallionsfigur - i
Danmark er det utænkeligt. Thesen er, at man med en symbolsk kongemagt -
Dronningen skal jo stadig "godkende" Folketinget osv - så at sige har
frit spillerum til at slåes om det politiske. værdierne osv, medens der
sidder en *udemokratisk* overhøjhed som de fleste accepterer og ikke
diskuterer nytteværdien af, og så begynder man ikke at skyde sine
statsministre ned eller spekulerer i statskup.

Meget spekulativt, men der findes ingen andre modeller der forklarer det
bedre. Danmark og danskere er jo ikke genetisk disponeret for ikke at gå
i væbnet konflikt.

Hvis vi ser på hændelserne i Norge er det interessant at det norske
monarki de sidste 10 år har været under stærkt pres og stigende kritik,
bla pga skandalerne omkring borgerlige vielser, prinsessen der taler med
engle osv. Norges monarki er ellers på papiret det mest magtfulde i
Norden, kongen kan i princippet afsætte parlamentet, ansætte ministre
efter behag, er chef for hæren (i praksis) mm. I Danmark er monarkiets
magt mere symbolsk og nedfældet i grundloven, i Sverige har monarkiet
ingen magt, de må vist ikke engang deltage i politiske møder.

> Det du antyder er at du som del af et mindretal af islamofober ønsker en
> konfrontation som et flertal af befolkningen er imod.

Jeg er hverken islamofob eller ønsker personligt en konfrontation. Det
er lidt mærkværdigt man ikke engang kan skrive indlysende observationer
uden at blive taget til indtægt for observationen selv. F.eks skrev jeg
at denne Breivik efter al sandsynlighed opfattede sig som en "forsvarer
for Norge", og så fik jeg af vide af patruljen at jeg var "langt ude"-
eller sådan noget, men hvad skulle man ellers konkludere, når det
åbenbart vitterligt er det han anser sig selv for? At han forsvarer de
Babylonske haver?

> [...]
> konvertere dem! Vi vil bare hygge os med campingsvognen!
> Vi vil hellere slå dem ihjæl! Ja vi vil se frem til at slå dem ihjæl der

Øh, jeg tror jeg har tabt tråden med ovenstående. Jeg er nu heller ikke
kristen, men det er ikke det samme som at jeg er IMOD kristendom,
pudsigt nok.

> Var det ikke bedre at beholde konvertitterne og få dem konverteret i en
> fart!?
> de vil gerne! se demokratibevægelserne i de arabiske lande.

Ihja, "det arabiske forår" der blev til en sjaskvåd og trist efteråsdag?
Det er jo nærmest utroligt så præcist det var muligt at forudsige
resultatet af dette fata morgana. Jeg aner ikke hvorfor folk er så
uvidende og naive, måske er "håbet" bare større end intellektet? Vi
havde et par lande hvor nogle aldrende diktatorer med det ene ben i
graven blev overrulet af militæret, de skulle skiftes ud alligevel - vi
får snart nogle nogle stærke ledere; så et par steder hvor nogle gamle
etniske konflikter blussede op, her kastede Danmark sig lalleglad og med
lukkede øjne ud i en håbløs bombekrig, og så ellers en demonstration af
hvor godt de øvrige tyranner sidder i sadlen. Det er essensen af det
"arabiske forår".

"De vil gerne", skriver du? Men 1) hvad er det de vil? 2) og det nytter
jo ikke at nogen vil noget, når flertallet helt tydeligt vil noget andet.

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 11:27

Den 23-07-2011 08:30, DADK skrev:

> [...]
> skriver om overkriminalitet, flerkoneri og massiv terrorstøtte til hjemlandets
> Al-shabab baseret på bla norske kontanthjælpskroner).

Synes du virkeligt dine forskruede synspunkter berettiger det
Breivik har gjort? Har Bo Warming fået en arving til sine tossede
meninger.

Jeg vidste slet ikke, du var så anti-muslimsk. Er det ikke LA,
du foretrækker nu om dage? Du får helt sikkert ikke opbakning
i det parti for så outrerede meninger.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 13:34

On Sat, 23 Jul 2011 12:27:05 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vidste slet ikke, du var så anti-muslimsk. Er det ikke LA,
>du foretrækker nu om dage? Du får helt sikkert ikke opbakning

Vær NORMAL som Vidal

Skylder vi muslimer menneskerettigheder eller andet?

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 03:41

On 23-07-2011 12:27, Vidal wrote:

> Synes du virkeligt dine forskruede synspunkter berettiger det
> Breivik har gjort? Har Bo Warming fået en arving til sine tossede
> meninger.

Hvilke forskruede synspunkter? Betvivler du at Trondhjem er den by i
verden udenfor somalia med flest somaliere, og man har haft en kæmpe
debat i Norge om netop de norske somaliere gennem flere år?

> Jeg vidste slet ikke, du var så anti-muslimsk.

Anti-muslim? Hvorfor læser du ikke analysen, og forholder dig til den, i
stedet for at spilde din tid på at motivanalysere på lille mig? Om jeg
skriver det eller ej er det jo facts f.eks dét om de norske somaliere
alligevel. Hvis jeg skriver at det har regnet i 2 dage er det jo ikke
ensbetydende med at jeg hader solskin eller foretrækker regn, eller
ønsker det sner - det har bere regnet de sidste 2 dage. Kan du ikke
kapere det?

Nu her, snart 2½ dag efter terrorangrebet, med de 1500 siders manifest,
blogcitater, fulde tilståelse osv, den selvbestaltede udnævnelse til
"tempelridder" mv tyder alt jo på at min analyse er korrekt. Det var
hans mål, og nogle af de ting der har trigget ham. Du kan gå ind på
alverdens blogs (i Danmark) og se at andre opfatter det på samme måde.
Er du sådan fuldkommen ude af stand til at sætte dig i andre folks sted,
uden nædvendigvis at absorbere deres holdninger og tankesæt 100%? Men
ok, jeg oplevede det samme ifb f.eks 2005-bomberne. Her havde en del
meget, meget svært ved at forstå, at Madridbomberne IKKE i sig selv
skyldtes Al-Quada eller eksistensen af islamister i Spanien, men var
trigget af dels det spanske "engagement" i Marokko, som de jo har ligget
i konflikt med altid, territorialt og meget andet, alle marokkanere
hader alle spaniere, du kan ikke engang rejse ind i Marokko med et
spansk pas, eller pas fra et spansktalende land, dels skyldtes at der i
forvejen fandtes et terrorklima i Spanien, i form af ETA (m.fl) der
fandtes altså en række incitamenter og faktorer langt fra den
simplficerede forestilling om en "terrorcelle" orkestreret af Osama Bin
Laden. Men her i gruppen var det noget nær højforrædderi og udtryk for
"bortforkalringer" og meget mere at nuancere udover stadiet
"islamister=terror". Og tænk, det var ikke fordi jeg sympatiserede med
marrokkanske islamisters "medfødte" antipati overfor Spanien, men
tilfældigvis noget jeg havde observeret personligt og kendte en smule til.

Er det ikke LA,
> du foretrækker nu om dage? Du får helt sikkert ikke opbakning
> i det parti for så outrerede meninger.

Det er belastende at LA bliver trukket ind i al mulig evig og altid. Men
mere belastende at læseevnerne er så ringe her i dk.politik. Nej, LA
bakker helt sikkert ikke om disse "outrerede synspunkter" du lægger mig
i munden, f.eks

"Om 20 år kan det være vi opfatter det som starten på en større nordisk
voldelig politisk konfrontation, eller den "borgerkrig" mange har
spekuleret i."

Hvad er det du ikke forstår? At mange har spekuleret i borgerkrig og
konfrontation? Betvivler du det? Eller må JEG bare ikke skrive det? At
vå MÅSKE om 20 år netop vil anskue 22.07 som startskuddet på det? Jeg
siger jo ikke det bliver sådan, eller jeg næsker det, jeg skriver netop
"måske" i forlængelse af en factudredning. De facts jeg påpeger har du
vel for pokker selv læst 10.000 gange overalt på nettet og aviser mv?
Ikke sandt? Ja, du har vel nu set af Breinvik m.fl selv har skrevet den
slags. Men du kan ikke forstå, at når man laver sådan en analyse, så er
det ikke nødvendigvis udtryk for at man mener det præcis samme selv?

Hvis jeg nu skrev at jeg tror dollaren vil falde yderligere i værdi,
permanent, at Kina og Indien vil lave deres egen valuta og Grækenland
vil gå konkurs - mener du så at jeg f.eks håber på at Grækenland går
konkurs, og dollaren bliver mindre værd osv?

Derudover kan jeg virkelig ikke se noget suspekt i at være "antimuslim".
Skal man nu ligefrem være erklæret "promuslim" i dette forum? Hvad gør
islam så unik og speciel at man pinedød skal elske og holde med dets
udøvere som udgangspunkt, og blive skoset hvis ikke man gør det? Du
bruger det som et skældsord, men det er jo ikke væsenforskelligt ift at
være antiliberal, imod ateisme, foragte scientology eller noget fjerde -
i generelle termer. En muslim er eksponent for en isme, en ideologi, et
særligt tankesæt og værdilære, i divergerende grad, der rummer nogle
overordnede træk. Vi kan fortsætte : Antivestlig, antiamerikansk,
antizionistisk, antiautoritær, antiglobalistisk, antifacistisk,
antisemitisk, antinipponistisk, antikreationistisk, antiprotestantisk,
antinazistisk, antimormonsk osv. Du kan sikkert finde noget hvor du ikke
mener det er så forfærdeligt at være anti dit og dat som udgangspunkt.
At være "anti" er jo blot at være imod, eller være tilhænger af det
omvendte, det er kun i ganske få tilfælde af historiske årsager endt med
at handle om noget regulært ondsindet eller hadsk, der berettiger at det
benyttes som skældsord. Antimuslim er ikke blandt disse tilfælde. Du må
jo selv - du er vist temmelig kristen - være antimuslim, for du bekender
dig jo til en religion hvor islams ophav eller udgangspunkt er at denne
religion er falsk og forløjet. Jeg tror ikke et sekund på at du er
"proislam" eller "promuslim" eftersom det ville indebære at du var FOR
en isme der sagde at Jesus ikke er Guds Søn. Det er for pokker bare et
spørgsmål om man som udgangspunkt er for eller imod, dvs naturlig
skepsis eller forbehold, du ER jo ikke /for/ den islamiske lære og
dermed muslimers barnetro, vel? Du har bare en ANDEN tro. At være
antiamerikansk er heller ikke det samme som at man hader alle
amerikanere, men at man ikke er tilhænger af the american way etc

Men det er da muligt man om 20 år vil opfatte "antimuslim" på samme måde
som man i mange, mange år har opfattet antisemitisme, hvem ved - men det
kræver jo så nok at "antimuslim" på et tidspunkt bliver realiseret i
netop noget antisemitisme-agtigt, ikke sandt?

Og nej, når jeg skriver "det er muligt" er det ikke det samme som at jeg
mener det, tror det, håber det eller går ind for det - det er blot en
teoretisk mulighed, og under alle omstændigheder temmelig påkrævet før
du kan tillade dig at bruge betegnelsen "antimuslim" som skældsord.

Indtil "antimuslim" beliver eksponent for at kule en masse uskyldige
muslimer i jorden, udrydde deres kultur, smadre deres templer, jage dem
bort fra deres hjemlande, fratage dem deres ejendommme, gøre dem til
slaver osv - generelt besidde betydningen "had til muslimer" plus alle
de andre konnotationer betyder det jo ikke andet end det samme som
"antiamerikansk". Jeg deler ikke islams grundsyn, jeg er mere end
skeptisk overfor religionen og islamisk kultur i sine forskellige
udformninger, hvorfor skulle jeg ikke være det, det strider jo imod
praktisk talt ALT hvad jeg i den danske kultur er blevet opdraget ind i,
ja, så er jeg da for pokker naturligvis antimuslim, eller antiislamisk -
hvad er der i vejen med det? Ja, det ville virkelig være mærkeligt hvis
jeg var det modsatte, og det ville være endnu mærkeligere hvis du ikke
også var det. Du tåler religionen islam, og accepterer muslimer osv, men
du er jo ikke /for/ religionen, det bagvedliggende tankesæt eller elsker
alle religions udøvere i hele verden.

Men du er næppe alene om den slags misforståede anti-forviklinger, dvs
man læser det helt særlige begreb antisemitisme ind som "moderen" eller
grundbetydningen ift alle anti-entiteter, især når man skal være kritisk
- og så kan man pege fingre af folk ved at kalde dem et eller andet man
dybest set selv bekender sig til. F.eks er vi jo nok begge
antifascister, og vi har nok samme opfattelse af hvordan begrebet skal
tolkes, så hvorfor skal der lige pludselig være forvirring i begreberne
så snart det gælder islam? Det er jo ikke engang et spørgsmål om en
sondring mellem personer/mennesker og -ismer du kan påberåbe dig.
Fascister, nazister, mormoner og amerikanere er også mennesker.

Fra : Michael Weber

Dato : 24-07-11 08:10

Den 24-07-2011 04:41, DADK skrev:

> [...]
> sondring mellem personer/mennesker og -ismer du kan påberåbe dig.
> Fascister, nazister, mormoner og amerikanere er også mennesker.

Du er ved at skrive et manifest?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 24-07-11 13:56

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Du er ved at skrive et manifest?

Ja det var også min første tanke.

Fra : J. Nielsen

Dato : 24-07-11 08:47

On Sun, 24 Jul 2011 04:41:02 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>sondring mellem personer/mennesker og -ismer du kan påberåbe dig.
>Fascister, nazister, mormoner og amerikanere er også mennesker.

Godt brølt, løve.

Det burde give Villy og andre stof til eftertanke, men de går desværre
alt for nemt i auto mode...
--

-JN-

Fra : Notion

Dato : 24-07-11 09:45

<Er du sådan fuldkommen ude af stand til at sætte dig i andre folks sted,
<uden nædvendigvis at absorbere deres holdninger og tankesæt 100%?

Mit råd er du skal søge læge på mandag.
Jeg går ikke efter dig som person, men du er på vippen til at miste fodfæste
og det sætter dig uden for selvindsigt ( at være ansvarligt for sig selv).
Hvis du ikke kan tage afstand fra denne handling, er du styret af et meget
højt dyrisk instinkt og du må betragtes som en person med lav IQ eller dum.
Det er meget sjældent jeg skriver personligt om en person her inde, men du
er rigtig langt ude.. Jeg frygter ikke din type, men jer frygter dit dyr i
dig og det ser ud til, at det er dyret der styrer dig og ikke omvendt.

Det er svært at sætte ord på den tragedie der er sket i Norge.
Hvis man spørger, hvorfor? Så findes der ikke svar, da det er helt
uvirkeligt at det faktisk har fundet sted.
Jeg har de dybeste medførelser til de efterladte og mine tanker går til
pårørende og familierne og håber de i sorgen stund, kommer godt igennem
denne tid og forsætter med at være forkæmper for demokrati og frihed overalt
i verden

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-11 10:42

"Notion" <No_post@to_me.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man spørger, hvorfor? Så findes der ikke svar, da det er helt
> uvirkeligt at det faktisk har fundet sted.

Manden har da ellers skrevet et 1500 siders manifest, hvor han tydeligt
skriver hvorfor.

Det ville jo ikke give nogen mening at begår terrorisme uden at
offentliggøre hvorfor man gør det. Terrorisme er noget man gør for at
påvirke befolkningsgrupper til at gøre noget eller til at undlade at gøre
noget, og så dur det ligsom ikke at holde det hemmeligt.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 24-07-11 15:29

Den 24/07/11 11.41, Carl Alex Friis Nielsen skrev:
> [...]
> påvirke befolkningsgrupper til at gøre noget eller til at undlade at gøre
> noget, og så dur det ligsom ikke at holde det hemmeligt.
,,,,,,,,,
Nu har jeg læst nok af hans skriverier til at danne mig et foreløbigt
overblik.
Han gennemgår historien og ser den som korsfarere imod Khalifat.
Europa frigør sig tilsidst for Khalifatet, men møder nu marxismen der
starter i den virkelige verden og efter sit nederlag går over til
kulturel marxisme.

Dens mål er en verden under FN, som i parantes har flere muslimske
deltagere end kristne.
I denne verden udgør de fattige et kulturelt proletariat på tværs af
nationalstaterne.

For at opnå denne tilstand, skal nationalstaterne afvikles! Dette opnår
man ved at kalde nationalfølelse for nationalisme og nationalisme for
fascisme/nazisme.
Man gør hindringerne politisk ukorrekte.
Folkene skal have den socialmarxistiske kultur uden etniske følelser.

Det endelige brud med kampen imod islam var da vesten nedkæmpede de
serbere der var ved at skille sig af med muslimernes invasion.
Dette ifølge vores terrorist.

Den politsike korrekthed er den kulturelle marxismes maskinkanon der
skal bekæmpe enhver national følelse.
Socialdemokraterne og den øvrige solidariske venstrefløj sidder i
"maskingeværsreden!"

Imod dem står de ensomme korsfarere-.Skribenten føler sig som
tempelherre. Dette bestyrkes af at han er frimurer, som henter deres
kulturelle ståsted fra selvsamme tempelherrer.

En bombe tog sig af "maskingeværsreden" og dens kulturelmarxistiske
"jugend" blev nedkæmpet på øen!

MvH
Jens

Fra : E.Dalgas

Dato : 24-07-11 15:36

On Sun, 24 Jul 2011 16:28:44 +0200, Jens Erik Bech wrote:

> [...]
> kulturelle ståsted fra selvsamme tempelherrer.
>
> En bombe tog sig af "maskingeværsreden" og dens kulturelmarxistiske

Tak for det Jens, rart at nogle gider sætte sig ind i fakta.

Jeg tror du rammer nogenlunde plet i din overordnede forståelse af Breiviks
manifest.

--

E.D

Fra : Notion

Dato : 24-07-11 18:05

"Carl Alex Friis Nielsen" skrev i meddelelsen

> [...]

<påvirke befolkningsgrupper til at gøre noget eller til at undlade at gøre
<noget, og så dur det ligsom ikke at holde det hemmeligt.

Det var jo unge mennesker som var i en alder hvor de var i gang med det man
vil kalde en ungdomsuddannelse, altså vil de skifte politiske holdninger op
til flere gange i livet indtil de, som jeg vil kalde, har et solidt
professionelt liv, med godt arbejde og børn (ansvarliggøre forpligtelser til
andre), det er først her man danner den politiske version af sit liv.

Så at kalde det et Manifest, er sket førend alle sider er læst og
analyseret.
Når dagen er gået vil man se en mand der lever i en drøm om at ride på hest
og holder et svær i hånden mens han leder efter en gral ......

Hans terror handling er sket i hovedet og ikke i hans virkelighed, det er
hvad han oplever.
kom nu tilbage til virkeligheden, det er ubegribeligt at det er sket.

Fra : DADK

Dato : 25-07-11 08:11

On 24-07-2011 11:41, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> [...]
> påvirke befolkningsgrupper til at gøre noget eller til at undlade at gøre
> noget, og så dur det ligsom ikke at holde det hemmeligt.

Bingo

Fra : DADK

Dato : 25-07-11 08:10

On 24-07-2011 10:45, Notion wrote:

> [...]
> Hvis du ikke kan tage afstand fra denne handling, er du styret af et
> meget højt dyrisk instinkt og du må betragtes som en person med lav IQ

Jamen, HVOR har jeg IKKE "taget afstand til denne handling"? Jeg har
ikke taget hverken mere eller mindre afstand i ord eller holdninger ift
terrorangrebet i Norge versus alle andre terrorangreb jeg har diskuteret
i denne gruppe. Jeg mangler stadig at få forklaret, hvorfor jeg skal
tage MERE afstand til dette terrorangreb end alle andre terrorangreb og
REPETETIVT tage afstand i 38 tråde. Men nuvel, sådan er der jo altid
nogen der kræver en hel masse af andre, fordi de er ude af stand til at
forstå man kan skrive noget andet end det de selv føler sig kaldet til
at skrive. Har ikke googlet det, men i 2001 skrev jeg vist noget med at
WTC var "imponerende" og "enhver terrorist vil tisse i bukserne af fryd"
over at have gjort det, eller sådan noget. Ifb London var min reaktion
at de stærkt krigsoptagede briter så måske ville overveje deres
engangement i Irak og den skade de påførte civile en ekstra gang osv.
Der er altid nogen der mener man skriver noget upassende.

> [...]
> du er rigtig langt ude.. Jeg frygter ikke din type, men jer frygter dit
> dyr i dig og det ser ud til, at det er dyret der styrer dig og ikke

Du virker selv til at kunne trænge til lidt "selvindsigt", hvis du
"frygter" "dyret" hos en person der skriver :"Er du sådan fuldkommen ude
af stand til at sætte dig i andre folks sted, uden nædvendigvis at
absorbere deres holdninger og tankesæt 100%?", i øvrigt taget fuldkommen
ud af kontekst.

Som i andre tråde virker det ikke 100% til du har læst det hele eller
sat dig ind i sammenhængen.

> Det er svært at sætte ord på den tragedie der er sket i Norge.
> Hvis man spørger, hvorfor? Så findes der ikke svar, da det er helt
> uvirkeligt at det faktisk har fundet sted.

Lige netop! Så hvorfor gøre det til en konkurrence over hvem der kan
"tage mest afstand", når nu - går jeg ud fra - de fleste af os alligevel
ikke kan sætte ord på det, og tager afstand? Hvis man mener jeg skulle
sympatisere, hvad jeg jo ikke gør, så fred da være med det. Hvis folk
vitterlig tror jeg skulle være fornøjet kan jeg nok ikke ændre deres
opfattelse alligevel.

Helt rigtigt kan man ikke sætte ord på det, jeg gider ikke engang sidde
og dyrke detaljer eller saftige oplysninger på nettet eller TV - fra
første sekund havde jeg motivanalyse, årsager, baggrund osv i tankerne.
Terrorangrebet bliver ikke værre eller bedre af, om du nu mener jeg ikke
"har taget afstand".

> [...]
> pårørende og familierne og håber de i sorgen stund, kommer godt igennem
> denne tid og forsætter med at være forkæmper for demokrati og frihed

Det synes jeg du skal skrive på en mindeside som de efterladte kan læse,
det nytter ikke meget at skrive det her.

Fra : Notion

Dato : 25-07-11 08:35

"DADK" skrev i meddelelsen

> [...]

<terrorangrebet i Norge versus alle andre terrorangreb jeg har diskuteret

Fordi det jo ikke er terror at lave en massakre på en stor gruppe børn /
unge
Skil nu det med bomben fra massakrere, det er der du er total afsporet på
linje med BW så i er sku et sølle makkerpar, suk suk ..

Han bliver sikkert dømt for terror og anbringelses på gak gak kanalen,
nemlig fordi han lavede terror og massakre efterfølgende.

DU kan have en politisk holdning til selve terrorangrebet, men at du ikke
personligt tager afstand fra den massakrer han efterfølgende lavede på øen,
det gør, at jeg siger, du er styret af dine 2% dyrisk adfærd og skal
virkeligt have hjælp snarest.

> [...]

<af stand til at sætte dig i andre folks sted, uden nædvendigvis at
<absorbere deres holdninger og tankesæt 100%?",

Vil du sige at du forstår han er træt af de beslutninger der bliver truffet
politisk i et demokratisk land og du hermed støtter op om selvtægt.

Det er jo lige nettop det du giver udtryk for. Igen kan gå ind i hoved på
ham på baggrund af hans handling, det skal ses udover hvad vi ved. så du
tonser bare løs igen med dine syge tanker om livet og hvor ond samfundet er
mod dig ... tag dig sammen og giv dig et spark i røven, du er hverken mand
eller menneske .. du er en sølle stakkel som ikke fortjener opmærksomhed ..
du er sku et Null ..

<Som i andre tråde virker det ikke 100% til du har læst det hele eller
<sat dig ind i sammenhængen.

Det er sikkert din holdning, men som den psykoforstyrret du er, kan du kun
se til din egen næsetip .... søg læge lille princess ..

> [...]

<sympatisere, hvad jeg jo ikke gør, så fred da være med det. Hvis folk
<vitterlig tror jeg skulle være fornøjet kan jeg nok ikke ændre deres

Du har svært ved at skrive mens du griner over hvad der er sket kan jeg se
... ak ak ..

Hvor svært er det at sige .... det er sku modbydeligt det han har gjort ..
det er fejt og umenneskeligt .. PRØV ..

[...]

Hvorfor er det svært for dig at skille de 2 hændelser fra hinanden ??

Bilbombe og massakrer ??

Jeg kan se du forherliger drab på mennesker, bare det dækkes under
terrorbegrebet.

> [...]

<Det synes jeg du skal skrive på en mindeside som de efterladte kan læse,
<det nytter ikke meget at skrive det her.

Jo det hjælper da, lig nu udstiller du dig som dyret .. det er jo dejligt at
se, du er på linje med BW wow ..

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 05:45

On 23 Jul., 12:27, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Synes du virkeligt dine forskruede synspunkter berettiger det
> Breivik har gjort? Har Bo Warming f et en arving til sine tossede
> meninger.
>
> Jeg vidste slet ikke, du var s anti-muslimsk. Er det ikke LA,
> du foretr kker nu om dage? Du f r helt sikkert ikke opbakning
> i det parti for s outrerede meninger.

Vidste du ikke det?

Aj - Villy Dalsgaard. Diskussionen om fødselstal for indvandrere, som
du iøvrigt selv startede ved at henvise til nogle artikler i pressen
- som d´herrer DADK og SA Thomsen forsøgte at skyde ned - ved at
henvise til Danmarks statistik for tallene ud i byggetilladelser og
byggematerialer fortalte alt om den ting.

Man interesserer sig ikke for facts. Man optager sig af at sprede en
retorik, som kan umenneskelig-gøre indvandrere og i særdeleshed;
muslimer.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 13:39

On Sat, 23 Jul 2011 04:44:47 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Man interesserer sig ikke for facts. Man optager sig af at sprede en
>retorik, som kan umenneskelig-gøre indvandrere og i særdeleshed;

A B Breivik supplerede brainstorming med handling hvilket gør en stor
forskel, men er man dømmesyg som Vidal mm så er ord nok

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 03:56

On 23-07-2011 13:44, Patruljen wrote:

> [...]
> henvise til Danmarks statistik for tallene ud i byggetilladelser og
> byggematerialer fortalte alt om den ting.

Ja, den viste hvor langt du er villig til at gå for at bortlyve nogle
kendsgerninger. Du fik aldrig ind i dit hoved, at somaliere der levede i
Danmark og fødte børn for 10 år siden sørme også lever i dag og stadig
har født lige så mange børn selvom de fødte disse børn for 10 år siden.
Et fald i fødlsesstatistikken i et enkelt år, 2009, eller en tendens ift
nogle få år - udligneer naturligvis ikke den overfertilitet som
somaliske kvinder har i bagagen retrospektivt. Jeg troede du læste på et
eller andet universistetssttudie? Men du lod til at tro, at når
fødselsraten endte på et eller andet tal i ét år, så gjaldt det for alle
somaliere gennem alle år.

> Man interesserer sig ikke for facts. Man optager sig af at sprede en
> retorik, som kan umenneskelig-gøre indvandrere og i særdeleshed;
> muslimer.

Det er kun dig der kan få en diskussion om fædselstal til at handle om
"umenneskeliggørelse". Det er ikke en umenneskeliggørelse at konstatere,
at nogen indvandrergrupper føder flere børn end andre. Det er
ubestridelige facts, og det er svært at se hvor "umenneskeliggørelsen"
skulle befinde sig, med mindre du mener det er mere menneskeligt at føde
ingen børn end mange børn. Det er dig selv der jonglerer rundt i
ørkesløs retorik når du forveksler en statistik, som du ikke engang selv
havde styr på med "umenneskeliggørelse", blot fordi den siger noget
andet for et enkelt år end alle andre statistikker for alle øvrige år.

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 15:51

On 23 Jul., 14:33, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Vær NORMAL som Vidal
>
> Skylder vi muslimer menneskerettigheder eller andet?-

Ja. Muslimer er mennesker.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-11 01:14

On Sat, 23 Jul 2011 14:51:10 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ja. Muslimer er mennesker.

Men de vil aldrig gøre noget for kristne

Fra : DADK

Dato : 24-07-11 04:06

On 23-07-2011 23:51, Patruljen wrote:

> Ja. Muslimer er mennesker.

Ja, hvem betvivler det? Muslimer er ikke en særlig truet dyreart, eller
en umælende flok børn man ikke kan drage til ansvar for noget som helst.
De er hellere ikke handicappede - man er ikke diablede blot fordi man er
muslim. Men det mener du jo, når du kan få en fødselsstatistik til at
handle om "umenneskeliggørelse". I dit sikkert velmente
anti-indvandrings-skeptiske korstog er du nu kommet så langt ud at du
nærmest forlanger at man omtaler og behandler indvandrere og særlig
muslimer BEDRE end alle andre, pakker dem ind i vat og nurser dem i
hoved og r** som om det var synd for dem de var muslimer. For de er ikke
bare almindelige mennesker, næh, de er noget så fint som indvandrere, en
svag gruppe - truede og udsatte - og dem kan man naturligvis ikke omtale
og behandle på lige fod med andre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-11 11:37

On 24/07/11 05:05, DADK wrote:

> Ja, hvem betvivler det?

Muslimvennerne (røde og velmenere) mener at det er en særlig race

Jow da, det *er* "standardretorik* hos velmenerne at anti-muhammedanisme
= racisme.
Og det er en af de iøjnefaldende indikatorer på at denne politiske
gruppering nu helt har opgivet test af ideer i den ydre verden aka
virkeligheden.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 25-07-11 07:55

On 24-07-2011 12:37, Martin Larsen wrote:

> Muslimvennerne (røde og velmenere) mener at det er en særlig race

Heldigvis ikke juridisk, men en del mener i ramme alvor at muslimer og
indvandrere skal behandles efter en anden og mere lempelig målestok end
alle mulige andre.

Måske skyldes det et ubevidst forsøg på at danne en modvægt til "tonen",
men det er jo på alle leder og kanter fuldkommen volapyk. Tonen er
dokumenterbart lige hård begge veje.

Mere sandsynligt er baggrunden nok den mere og mere omsiggribende
offerrolle-kultur. I den moderne debat handler det om at få placeret sig
selv eller dem man nærer forkærlighed for i en gruppe der er så højt på
offerrollae-skalaen som muligt. Om ikke andet som helgardering. En type
som Patruljen har ganske givet et hieraki oppe i hovedet over hvem der
kan kræve og forvente "menneskelig respekt" og i hvilken form.
Allernederst er sådan nogle som dig og mig, Pia kjærsgaard og sådanne
typer. Vi ikke blot fortjener det, i hans optik, vi kan sikert også tåle
det. For at gøre en lang historie kort ift hvordan jeg forestiller mig
hierakiet på offerrolleskalaen for Patruljen har vi allerøverst
somaliske kvinder i burka og "flygtninge" fra Libanon eller andre
palæstinenske områder med posttraumatisk stress der på førtidspension
kører taxa sort om natten

[tag det ikke så tungt Patrulje ]

> [...]
> Og det er en af de iøjnefaldende indikatorer på at denne politiske
> gruppering nu helt har opgivet test af ideer i den ydre verden aka

Ja. lige netop. Det handler ikke så meget om hvad der konkret siges og
om det er sandt eller falskt - det handler om hvor "offeret" befinder
sig på offerrolle-skalaen. Man kan f.eks sagtens kalde Pia K for en so,
en heks, en racist, en nazist, udansk osv - den er fjong, men hvis man
deltager i en tråd der inkluderer fødselsraten for herboende somaliske
kvinder er man en "menneskeforagtende" misantrop.

Fra : Patruljen

Dato : 24-07-11 08:10

On 24 Jul., 02:13, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Men  de vil aldrig g re noget for kristne

Pjat. Du burde læse historien om Cordoba. Der levede jøder, kristne og
muslimer i fredelig sameksistens under muslimsk styre. Da de kristne
kom til magten brændte og plagede man jøder og muslimer.

Fra : Kert Rats

Dato : 24-07-11 15:19

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

muslimer i fredelig sameksistens under muslimsk styre. Da de kristne
kom til magten brændte og plagede man jøder og muslimer.

*********

Den meget relevante historie foregik for mere end 800 år siden - omkring år
1236.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-11 23:23

On Sun, 24 Jul 2011 07:10:12 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Pjat. Du burde læse historien om Cordoba. Der levede jøder, kristne og
>muslimer i fredelig sameksistens under muslimsk styre. Da de kristne
>kom til magten brændte og plagede man jøder og muslimer.

De kristne skulle betale særskat til muslimerne fordi de ikke var
muslimer
Det var groft undertrykkende og uharmonisk og den senere hævn var mild

Fra : Patruljen

Dato : 24-07-11 08:15

On 24 Jul., 04:56, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> eller andet universistetssttudie? Men du lod til at tro, at når
> fødselsraten endte på et eller andet tal i ét år, så gjaldt det for alle

Somaliere udgør ikke hele populationen af indvandrere. Det er så
enkelt at det burde kunne forståes - også af dig og Thomsen.
Det ændrer ikke på det samlede fødselstal for indvandrere, at du har
set et par somaliske familier med mange børn :)

Det ændrer heller ikke på det gennemsnitlige fødselstal for
indvandrere, at somaliere føder flere børn end gennemsnittet. Det
betyder blot at andre indvandrere får færre børn.

Det ændre slet ikke på regnestykket at henvise til en statistik for
byggetilladelser osv.

> Det er kun dig der kan få en diskussion om fædselstal til at handle om
> "umenneskeliggørelse". Det er ikke en umenneskeliggørelse at konstatere,
> at nogen indvandrergrupper føder flere børn end andre.

Som ikke angår den artikels udsagn, der blev bragt - overhovedet. Og
heller ikke diskussionen af artiklen.

Fjolser -

Fra : Patruljen

Dato : 24-07-11 08:16

On 24 Jul., 05:05, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> bare almindelige mennesker, næh, de er noget så fint som indvandrere, en
> svag gruppe - truede og udsatte - og dem kan man naturligvis ikke omtale

Din fantasi løber af med dig. Det kan jeg ikke beskæftige mig med.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 10:44

> [...]
> THE LEFT - WATCH WHAT THEY DO, NOT WHAT THEY SAY!
>
> Man kunne også sige at med sådan en ven, hvad skal vi så med fjender?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Enhver frimurer har to faddere. Underligt at de ikke har opdaget noget.
På den anden side har han måske ikke frekventeret dem i længere tid?

Men mon ikke han får "silkesnoren?"

MvH
Jens

Fra : Hedningen

Dato : 23-07-11 20:32

Jens Erik Bech wrote:
> Han er frimurer:
> http://www.tv2.no/nyheter/prosjekt/frimurer/losjer/soilene/medlem/80189

Aha, en kristen. Jeg vidste bare, der stod religøs galning bag.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 22:08

Den 23/07/11 21.32, Hedningen skrev:

> Aha, en kristen. Jeg vidste bare, der stod religøs galning bag.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja sådan en som døbte dig "Svendsen"

Jens

Fra : Hedningen

Dato : 23-07-11 22:36

Jens Erik Bech wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Ja sådan en som døbte dig "Svendsen"

Du kendte præsten i Alle Helgens Kirke? Ja, jeg skal ikke selv kunne sige
det, da jeg ikke husker meget fra seancen.

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 15:50

On 23 Jul., 07:53, Jens Erik Bech <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Tahrir har kunnet formulere med ord!
>
> Man kunne også sige at med sådan en ven, hvad skal vi så med fjender?

Her kan man læse fyrens skriverier. Der er en del som minder mig om -
dk.politik her: http://www.document.no/anders-behring-breivik/