Var Oslo-monsteret en Mao-type
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 03:44

Var Oslo-monsteret en Mao-type
Maos genialitet mht at ryste Kina ud af de gamle cirkler, bestod i
extrem grusomhed der tvang al partitop til sund frygt.
B. Breivig som nakkede 80 ung-socialdemokrater på ferieø og knap så
mange højhuse downtown, var højreorienteret og ofrede sig måske for
at give wakeupcall i tide mht hvor sårbare vi er for terror, og sadler
vi om vedr muslimer, kan hans udåd blive vor redning.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 23-07-11 07:33

Den 23/07/11 04.44, Bo Warming skrev:
> [...]
> at give wakeupcall i tide mht hvor sårbare vi er for terror, og sadler
> vi om vedr muslimer, kan hans udåd blive vor redning.
,,,,,,,,,,,,,,

Er du iskold over for mordet på 80 unge mennesker?
Sommetider skinner din psykopati for voldsomt igennem.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 09:30

On Sat, 23 Jul 2011 08:33:12 +0200, Jens Erik Bech
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,
>
>Er du iskold over for mordet på 80 unge mennesker?
>Sommetider skinner din psykopati for voldsomt igennem.

Jeg tilstræber i alt at afveje størst mulig lykke for flest og er dog
ikke iskold
Hvis han stopper foræring af EU til Islam så er hans wake up call det
mindste af to onder

Men vi bør beskytte os mod farlighed og både en al-Queda og en
Oslo-attentatmand bør vi torturere hvis risiko for medgerningsmænd som
måske imorgen fordobler udåden

Det er dem der modsætter sig overvågning der er pskopatkolde, ikke mig
Hvis man er imod tortur, kategorisk er man også farlig og naiv, for
måske eneste vej til at fange forsøg2 imorgen er torturmedicin,
sandhedsserum til hr ABB

Men kloge politifolk der fornemmer enmandshær=AnBB kan droppe tortur
og det er nok sket

Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-11 10:18

> [...]

>Er du iskold over for mordet på 80 unge mennesker?
>Sommetider skinner din psykopati for voldsomt igennem.

Du har mødt mig og ved at jeg er ikke mere kold psykopat end du

Man kan misforstå alting

Vor kristendom kan reddes af rettidig omhu og kopiering af KINA mht at
udvise muslimer NU

MÅSKE det var budskabet fra idealistiske patriot Anders B Breivig

Lad os få farlige personer frem via VIRKELIG FRI DEBAT med total
håneret