Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Olympus C-3000 Zoom
Fra : Rene Joergensen

Dato : 12-08-01 04:30

Hejsa!

Er der nogen af jer som har et Olympus C-3000Z som vil være søde at sende
mig driveren til det (den som ligger på CD'en), jeg er nemlig kommet til
at efterlade den derhjemme, og nu sidder jeg i USA

Jeg vil være evigt taknemmelig :)

32MB er ikke så fedt når man ikke kan smide det over på den bærbare.

--
-René

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-01 07:59

On Sun, 12 Aug 2001 03:29:37 GMT, fox@nowhere.dk (Rene Joergensen)
wrote:

> [...]
>
>Jeg vil være evigt taknemmelig :)
>
>32MB er ikke så fedt når man ikke kan smide det over på den bærbare.

kan det ikke findes ved fx. olympus.com ??

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-01 08:03

wrote:

> [...]
>
>Jeg vil være evigt taknemmelig :)
>
>32MB er ikke så fedt når man ikke kan smide det over på den bærbare.
nu kan du jo se ud fra klokken, hvor hurtigt jeg fandt www.olympus.com
og noget der ligner support

http://www.olympusamerica.com/p.asp?s=12&onlyform=5615&fit=19&step1=16&x=16&y=5

Fra : Rene Joergensen

Dato : 12-08-01 15:46

U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk> wrote:

>nu kan du jo se ud fra klokken, hvor hurtigt jeg fandt www.olympus.com
>og noget der ligner support

Nu havde jeg jo nok ikke smidt et indlæg her i grupp uden at have kigget
på deres officielle hjemmeside først.

Nej, de har ikke en driver til C-3000Z liggende. Jeg kan ihvertfald ikke
se den.

--
-René

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 12-08-01 16:43

> [...]
> på deres officielle hjemmeside først.
>
> Nej, de har ikke en driver til C-3000Z liggende. Jeg kan ihvertfald ikke

Prøv at tage et kig på

http://www.olympus.dk/software_cam.htm

- måske ligger det du søger der. Men jeg er ikke helt sikker.

Mvh. Jacob W. Jensen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 12-08-01 20:21

Jacob W. Jensen <jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote:

>Prøv at tage et kig på
>http://www.olympus.dk/software_cam.htm

Som sagt har jeg kigget, og har været på sådan cirka samtlige links som
Google kunne grave frem.

>- måske ligger det du søger der. Men jeg er ikke helt sikker.

Desværre ikke.

--
-René

Fra : U. Pedersen

Dato : 12-08-01 22:25

On Sun, 12 Aug 2001 14:45:55 GMT, fox@nowhere.dk (Rene Joergensen)
wrote:

> [...]
>på deres officielle hjemmeside først.
>
>Nej, de har ikke en driver til C-3000Z liggende. Jeg kan ihvertfald ikke

ja bliv sur du bare