En udvej fra Helvede ifoelge fejlsikringen~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 08:01

Bare gi 10 etniske nord europaere sygdommen
AIDS!

Det Kvante Mekaniske Mareridt har spyttet et par
stykker ud allerede!

Evig tortur eller afliv et par dysfunktionelle aber?

Jeg har saa heldigvis ikke den modbydelige sygdom!

Sane Peter(jeg maa saaa ikke vaere en af de ti!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 08:06

On Fri, 22 Jul 2011 09:01:23 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> stykker ud allerede!

> Evig tortur eller afliv et par dysfunktionelle aber?

> Jeg har saa heldigvis ikke den modbydelige sygdom!

Det kan saa ikke laves om, men det kan muligvis
vaere det bliver haevet til 100 senere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 08:12

On Fri, 22 Jul 2011 09:06:20 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det kan saa ikke laves om, men det kan muligvis
> vaere det bliver haevet til 100 senere!

Jeg ved godt jeg lovede det ikke ville blive biologiske
vaaben, men i har lovet ting i tusinder af aar og i har sku
aldrig holdt noget i lover alligevel!

Grimt for mig, grimt for jer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 08:17

On Fri, 22 Jul 2011 09:12:01 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Jeg ved godt jeg lovede det ikke ville blive biologiske
> vaaben, men i har lovet ting i tusinder af aar og i har sku

Det kan ikke laves om, har lige proevet, men bliver svimmel
af det, hvilket betyder helvedes fejlsikring er uenig,
Jeg kan godt haeve antallet til 100 men ikke mere!

Kors, det kunne have vaeret sjovt, men nu er der saa
mulighed for at der sker noget positivt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 09:07

> [...]

> Jeg ved godt jeg lovede det ikke ville blive biologiske
> vaaben, men i har lovet ting i tusinder af aar og i har sku

Det er det der er problemet med sadanne mennesker
som Karsten Bjoernholt, de skal oedelaegges og holdes
nede!

Ellers overfalder de folk i en trance tortere dem mens
de ikke er istand til at forsvare sig, programmere dem
Til at fremstaa som loegnhalse og sindsyge naar de
vaagner op 10-20 aar senere naar hele deres liv er
oedelagt!

Jeg blevet noed til at slaa arten ihjel for at vaagne
op, og jeg ved jeg har gjort det rigtige!

Hvis et menneske kan blive udsat for den forbrydelse jeg
Har vaeret udsat for!

Saa maa i forstaa, arten maa ikke leve, det oedelaegger
universet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 09:12

On Fri, 22 Jul 2011 10:06:41 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Har vaeret udsat for!

> Saa maa i forstaa, arten maa ikke leve, det oedelaegger

Myrde folk torter folk ogsaa videre, na ja,det er helt normalt!
Ogsaa selvom dem der goer det er nogle svin som regel!

Men det her er noget helt andet, som i aldrig kommer
til at forstaa , fordi i kan ikke, i mangler forstaaelse og
indsigt!

Sane Peter(og i undgaar ikke det kvante mekaniske mareridt,
bare ved at vaere nogle sindsyge aber)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 09:35

> [...]

> Har vaeret udsat for!

> Saa maa i forstaa, arten maa ikke leve, det oedelaegger

Desuden saa har staten ikke raad til at udbetale den
erstatning som jeg skal have udbetalt uden at saelge
Bornholm!

Saa jeg sidder bare et opar aar og goer folk skeloejede
i fjernsynet regner jeg med!

Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-11 10:43

On Fri, 22 Jul 2011 10:34:37 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> erstatning som jeg skal have udbetalt uden at saelge
> Bornholm!

> Saa jeg sidder bare et opar aar og goer folk skeloejede

Hvis det er Jyder/Joeder saa behoever det kun vaere 5!

Jeg er ikke nogenn speciel form for Jyde/Joede hader!
Det er bare saadan det er, nu hvor helvedes fejlsikring
administrere min haevn!

Enten er det fordi en Joede har proevet at lyve haevnen
Vaek(saa er den mindre effektiv)

Eller ogsaa har de snakket om hvor faa Joeder der er osv...
Det er ikke fordi de er mere vaerdifulde maal, eller
noget i den retning!

Sane Peter