Overfaldet på Stransdvejen
Fra : Kert Rats

Dato : 21-07-11 17:48

Måske er det yesterdays news, men alligevel en tankevækkende klumme, læs med
http://www.sappho.dk/overfaldet-pa-strandvejen.htm

Fra klummen citeres:

"Det er risikabelt at nyde solopgangen over Øresund, og skulle man ende med
dobbelt kraniebrud, er det Vestens skyld."

"Hvad mon man ville sige, hvis den ældre mand havde været en indvandrer fra
Mellemøsten og voldsmændene havde været etniske danskere? Hvem - under det
megapostyr der uvægerligt ville følge - ville få sig selv til at sige, at
det var mandens egen skyld? Formodentlig ingen."

Klummen accentuerer den desværre stadig fremherskende politiske korrekthed,
som skåner forbrydere af fremmed herkomst og i stedet påpeger, at årsagen
til forbrydelserne ligger hos os selv i Vesten.
Det er skræmmende, at det forholder sig sådan.
Ikke uden grund bliver vi kaldt for Die Dumme Dähnen.

Jeg vil benytte lejligheden til at henlede opmærksomheden på Geoffrey Cains
fremragende bog Ondskabens Ikon, som nagler de venstreorienterede, politisk
korrekte meningsdannere som hyklere og farisæere. Man ækles ved dem, (også)
når man læser bogen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 19:36

On Thu, 21 Jul 2011 18:48:23 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>korrekte meningsdannere som hyklere og farisæere. Man ækles ved dem, (også)

Ja, det er en fin bog og den kan købes billigt fra DF-sekretariatet
hos Folketinget
Helt som R-computerspil er de i bogen viste had-tegninger af Pia egnet
til at skabe grov vold - hvad racisme§brud aldrig har gjort
Men R hader ytringsfrihed og anmelder PJAT for racisme

Hyklere og farisæere er også de fjender af Naturstyrelsen som hindrer
træfældning i Thy og kalder det civil ulydighed.
Når tinget har vedtaget at vindmøller skal bygges, så stjæler man fra
fællesskabet ved at forsinke , blot for at være oprørsk

Politiet bør jage de asociale væk fra skovfældningsmaskinerne med
tåregas

Men er politiet legeonkler idag som skal sikre at unge får afløb for
oprørslyst så trykket i trykkogeren holdes bare LIDT nede via en
PASSENDE MÆNGDE oprørske lovbrud???
JEg ka lide lov og orden vedr vold, tyveri,bedrag Lad dem lave grafiti
og se kun gennem fingre med det