Muslimsk invandrer går i forbøn for ikke m~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-07-11 22:10

http://www.worldwithouthate.org/

"Til trods for mordforsøget har den dybt troende muslim Rais Bhuiyan siden
han tog på en pilgrimsrejse til Mekka i 2009 forsøgt at redde sin
gerningsmand fra henrettelse."

Fra : DADK

Dato : 21-07-11 00:45

On 20-07-2011 23:10, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> http://www.worldwithouthate.org/
>
> "Til trods for mordforsøget har den dybt troende muslim Rais Bhuiyan siden
> han tog på en pilgrimsrejse til Mekka i 2009 forsøgt at redde sin
> gerningsmand fra henrettelse."

De er fantastiske alle disse muslimer. De vil ikke leve efter vestens
regler, men så snart der kommmer en krusning på overfladen begynder de
at flæbe og henviser til kristne og vestlige menneskerettigheder mv

Hvornår har man sidst hørt en kristen der sagde "hjælp mig", jeres
muslimske hæderlighed kræver at i hjælper mig

Fra : DADK

Dato : 21-07-11 01:16

On 20-07-2011 23:10, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> http://www.worldwithouthate.org/
>
> "Til trods for mordforsøget har den dybt troende muslim Rais Bhuiyan siden
> han tog på en pilgrimsrejse til Mekka i 2009 forsøgt at redde sin
> gerningsmand fra henrettelse."

Deep shit. Være kriminel offer OG muslim? What are the odds for that?
Din gode ven burde aldrig været rejst fra hjemlandet, så var det aldrig
sket. Det er oprørende han bruger ting som 9 eleven i sin markedsføring

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 21-07-11 09:37

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Deep shit. Være kriminel offer OG muslim? What are the odds for that? Din
> gode ven burde aldrig været rejst fra hjemlandet, så var det aldrig sket.
> Det er oprørende han bruger ting som 9 eleven i sin markedsføring

Nu har de netop henrettet jeres elskede muslim-slagter, så yderligere
kommentarer er overflødige.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 03:42

On Wed, 20 Jul 2011 23:10:02 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://www.worldwithouthate.org/
>
>"Til trods for mordforsøget har den dybt troende muslim Rais Bhuiyan siden
>han tog på en pilgrimsrejse til Mekka i 2009 forsøgt at redde sin
>gerningsmand fra henrettelse."

Den barmhjertige adfærd svarer jo ikke til normal hævnlyst blandt
muslimer, så mon ikke der er tale om taquia-strategi , fx at Rais
Bhuiyan efter snak med imam har fundet det god muslimgerning at
forvirre, os der skal erobres, ved at han lader som om han vil
forebygge,    at hans gerningsmand henrettes?
De er ret snu.

Måske gerningsmanden er i famillie med ham og medierne fortier det.

Hvis ikke risiko for at mordforsøg bliver mord ved at straf udelades,
ville tage afslappet på om der straffedes preventivt

Dog, da en autonom med nitter i tøjet og angrebsråb om at netop jeg
sku dø , fordi mit plankeværks budskaber er "klamme"   , søgte at
myrde mig med en baseball-kølle, synes jeg politi skulle have rejst
tiltale og da der højst ville falde bøde, gjorde jeg hvad jeg kunne
for at medierne kunne skrive om straf. Men politi droppede at rejse
tiltale - øv

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000