hvad hjertet er fuldt af . . .
Fra : @

Dato : 20-07-11 15:54

Hvad hjertet er fuldt af løber hjemmesiden over med,

gad vide hvorfor man hos Rad. V. går efter manden m/k i stedet for
efter bolden?

Mon Rad. V. ER klar over at den udlændingepolitik DF fører er den
danskerne ønsker?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1589589.ece
Opfordringen til at smide sko efter DF-formand Pia Kjærsgaard sker på
Linda Kristiansens hjemmeside, hvor man i et computerspil kan snige
sig ind på Pia Kjærsgaard for at kaste sine sko i hovedet på hende,
skriver avisen.

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-07-11 18:08

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter bolden?
>
> Mon Rad. V. ER klar over at den udlændingepolitik DF fører er den

Hvorfor er det så kun hver syvende dansker der stemmer på DF?
--
NoTrabajo

Fra : Fister

Dato : 20-07-11 18:17

NoTrabajo laid this down on his screen :

6/7 mangler hjerne
Kai

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 18:28

On Wed, 20 Jul 2011 19:08:15 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor er det så kun hver syvende dansker der stemmer på DF?

Piger vll ikke bolle , endsige hykle orgasme, med de onde racister

Min indre-missionske mor anede ikke at min far altid stemte
Fremskridtsparti for han påstor at demokrati kræver at man holder sit
kryds hemmeligt

Fra : @

Dato : 20-07-11 18:50

wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor er det så kun hver syvende dansker der stemmer på DF?

du burde i stedet spørge hvorfor kun hver tyvende stemmer på Rad.V.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 04:12

On Wed, 20 Jul 2011 19:50:15 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>du burde i stedet spørge hvorfor kun hver tyvende stemmer på Rad.V.

Det ER da pinligt at de som vist her går efter mand ej bold

Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-11 04:18

On Wed, 20 Jul 2011 19:50:15 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>du burde i stedet spørge hvorfor kun hver tyvende stemmer på Rad.V.

R vil forære DK til Islam

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-11 21:32

wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Hvorfor er det så kun hver syvende dansker der stemmer på DF?

Fordi medierne er afsindigt dygtige til at få hende til at fremstå som
et uetisk mennese - det evnede de også med Glistrup der var lige så
folkelig og klog