Rock imod massemigration
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-11 19:36

Roger Daltrey forsanger i The Who:

"The government have heads up their a**e” when it comes to immigration"

http://www.dailystar.co.uk/news/view/201363/Rocker-Daltrey-s-migrant-fury/

Læs artiklen hvor Roger Daltrey også sender hilsen til overordentlig
selvfede Bono.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 06:03

On Mon, 18 Jul 2011 20:36:04 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.dailystar.co.uk/news/view/201363/Rocker-Daltrey-s-migrant-fury/
>
>Læs artiklen hvor Roger Daltrey også sender hilsen til overordentlig
Mon en rock-stars politiske udsagn har flyttet stemmer ?

Hvis man er til mode og gruppepres, så ER sagen jo afgjort

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-07-11 11:21

On 19/07/11 07:03, Bo Warming wrote:

> Mon en rock-stars politiske udsagn har flyttet stemmer ?

Ja, selvfølgelig.

> Hvis man er til mode og gruppepres, så ER sagen jo afgjort

Hvordan forestiller du dig ideelt at meninger presses på plads?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 17:02

On Tue, 19 Jul 2011 12:20:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, selvfølgelig.

>Hvordan forestiller du dig ideelt at meninger presses på plads?

Intuitivt og ubevidst afvejes om meningen gavner min gruppe hhv mig

Men min søn lytter alt for meget til hvad vennegruppen synes er sexet
Så ja, der er nok meget kritikløst gruppepres

Men en stars POLITISKE UDSAGN er ikke hvad man går til koncert for at
analysere

Dirck Passer roste Glistrup og blev hurtigt banket på plads af DR, for
han ku nok har flyttet 5 mandater

Efter at have "fortrudt" og angret offentligt oplyste han at På
brystet havde han Glistrups navn tatoveret , Ankers i røvhullet

Fra : DADK

Dato : 19-07-11 15:30

On 18-07-2011 20:36, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> http://www.dailystar.co.uk/news/view/201363/Rocker-Daltrey-s-migrant-fury/
>
> Læs artiklen hvor Roger Daltrey også sender hilsen til overordentlig

Det må gøre ondt helt ind i marven på gamle troende blomsterbørn. Bono
er et forfærdeligt hyklerisk menneske, der får fløjet hummer ind fra
sine parasiske yndlingsrestauranter og placerer U2-overskuddet i
skattely, ikke engang det gældsplagede Irland vil man betale skat i,
medens han kritiserer resten af verdens befolkninger og regeringer for
ikke at gøre nok for kollektivet og de fattige.

Der er et par fine afsnit med ham i South Park, f.eks afsnittet hvor
Bono udfordres på verdensrekorden i at have lagt den største lort, skidt
ud på én gang.