Hamas bag Gaza flotille ?
Fra : E.Dalgas

Dato : 18-07-11 17:00

1. juli 2011

Flere af de hollandske journalister, der skulle have sejlet med den
kommende flotille til Gaza har forladt Gr¿kenland i chok og protest over
det, de kalder for arrang¸rernes bevidste fors¸g på at f¸re dem bag lyset

Dråben, der fik journalisternes b¿ger til at flyde over, var dog ikke de
personlige beskyldninger om uprofessionel journalistik. Den slags st¸der
enhver journalist på. Men da Amin Abou Rashed, der er under mistanke for at
have en s¿rdeles delikat tilknytning til Hamas, lige pludselig dukkede op
på Korfu og pr¿senterede sig selv som hovedmanden bag flotillen, blev de
hollandske journalisters f¸dder for alvor kolde.

¡Officielt var han ikke en gang medlem af Gaza-organisationen. Og pludselig
viser han sig som den mand, der tr¿kker i trådene bag scenen. Det er en
anelse m¿rkeligt for en organisation, der h¿vder at v¿re gennemsigtig. Og
da jeg udtrykte min tvivl om den sag, blev jeg m¸dt med tavshed. For mit
vedkommende var det årsagen til at stoppe her,¡ siger Hasna al-Maroudi, der
generelt set også udtrykker chok over aktivisternes ¡godtroenhed¡.

Martijn Dekker, der er talsmand for den hollandske Gaza-organisation
udtaler, at han ikke kan genkende sin organisation på baggrund af
journalisternes anklager.

¡Vi har ikke fors¸gt at f¸re nogen bag lyset med vilje. Det var også en
slags afm¿gtighed: organisationen har taget sig af alt for mange uventede
¿ndringer og internationalt pres,¡ siger han.

Hele artiklen her :
Hollandske journalister forlader flotille i protest
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/424184:Udland--Hollandske-journalister-forlader-flotille-i-protest

Baggrund : Amin Abou Rashed

Netherlands: Dutch Hamas leader one of Gaza flotilla organizers

Islam in Europe 2 June 2010

The Dutch Amin Abou Rashed (43), who was arrested by Israeli commandos on
the 'freedom flotilla' by the coast of Gaza, is a top official in the Hamas
terror organization, according to intelligence services.

Yesterday Israel announced that all 600 foreign activists would be freed
within two days. These include two Dutch: Rashed and Anne de Jong (29).

The originally Palestinian Rashed has a Dutch passport and operates from
Rotterdam.

In his struggle against Israel the Dutch activist lost an arm in the past.
The Dutch man is mentioned as one of the organizers of the 'freedom
flotilla' on the official website of the Muslim Brotherhood, a movement
that fights for Islamic domination.

"Rashed is the leader of Hamas in the Netherlands," says an intelligence
service source. "He appears by an alias, mainly Amin Abou Ibrahim, in
several intelligence reports. He worked for the notorious Dutch foundation
al-Aksa, which was suspected of collecting funds for the Hamas terror
organization. He is also very active in the Palestinian Platform and Human
Rights and Solidarity Foundation (PPMS)," says the intelligence agent.

Hamas is financed by worldwide Muslim 'charity institutions'. The Dutch
'Amin Abou Rashed' was mentioned in connection to the Holy Land Foundation,
a notorious charity organization which was charged in America for financing
Hamas.

Source: Telegraaf (Dutch)

Link
http://europenews.dk/en/node/32616

--

E.D

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-11 17:51

On 18/07/11 17:59, E.Dalgas wrote:
> [...]
> a notorious charity organization which was charged in America for financing

Selvf¸lgelig er Pallywood bag iscenes¿ttelern - gl nyhed.

Mvh
Martin

Fra : \(?`·.? P.N. ?.·??\)

Dato : 18-07-11 18:08

"E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det, de kalder for arrang¸rernes bevidste fors¸g på at f¸re dem bag lyset

En nyhed der er 3 uger gammel, den kommer IMHO fra KD. Mon ikke der er tale
om kristne journalister der opfatter Arabere som dyr. Her er formodentlig
tale om Mossad propaganda.

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-11 11:17

On 18 Jul., 19:08, "\(?` .? P.N. ?. ??\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> En nyhed der er 3 uger gammel, den kommer IMHO fra KD. Mon ikke der er tale
> om kristne journalister der opfatter Arabere som dyr. Her er formodentlig
> tale om Mossad propaganda.

Der er ihvertfald ikke tale om realiteter. Hamas står ikke bag
flotillaen.

Jeg kunne ønske mig, at de samme journalister beklagede sig, når IDF
holder dem ud af Gaza osv.osv.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 19:22

On Mon, 18 Jul 2011 10:16:43 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Der er ihvertfald ikke tale om realiteter. Hamas står ikke bag
> flotillaen.

Det aner du sgu da ikke en hujende fis om.

> Jeg kunne ønske mig, at de samme journalister beklagede sig, når IDF
> holder dem ud af Gaza osv.osv.

Du er så meget jødehader at Jonny fra Greve må være stolt af dig.

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-11 13:13

On 18 Jul., 20:21, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det aner du sgu da ikke en hujende fis om.

Jo. Langt mere end du regner med.

> Du er så meget jødehader at Jonny fra Greve må være stolt af dig.

Ikke det mindste - jødehader. Jeg har et problem med den israelske
stats lovbrud.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-11 20:27

On Mon, 18 Jul 2011 12:12:41 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Jo. Langt mere end du regner med.

LOL. Du er måske medlem af Hamas.? )))

> Ikke det mindste - jødehader. Jeg har et problem med den israelske
> stats lovbrud.

Du er ikke andet end en skide wannabe-nazist.

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-11 13:36

On 18 Jul., 21:26, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> LOL. Du er måske medlem af Hamas.? )))

Nej -

> Du er ikke andet end en skide wannabe-nazist.

Klogt - Thomsen. Virkelig -

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 23:57

>In his struggle against Israel the Dutch activist lost an arm in the past.

Palæerne er som børn i en slikbutik der kaster sig på jorden og vil
have det hele med hjem

En hollænder der direkte ofrer en arm er heller ikke rationel

Min sjuskeadfærd ku ha gået godt og på min dødsdag ku jeg ha sagt" SE
JEG VAR RATIONEL" at blæse på overfladisk hygiejne. Men måske uheld
ved skybrud ændrer alt - der er kattelem i hoveddør og den eller en
gæsts laden døren stå åben et minut - pludselig er en rotte inde og
umulig at få ud

Men med en rotte i huset kan kommunen insistere på alskens formynderi
og jeg kan miste alt