Udvendig bærbar antenne til Nokia 6210 søg~
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-08-01 01:42

Nu er jeg ved at være træt af min Nokia, der med sin indbyggede antenne kun
kan bruges seriøst nå der minimum er 3 streger på antenne signals kurven.
Alt herunder giver udfald i lyden og gør det besværligt at sende og modtage
SMS beskeder. Så er det lige pludseligt ikke så smart længere med en
indbygget POP antenne!

Så er mit spørgsmål: Kan man til min Nokia 6210 kan købe en udvendig, men
samtidigt bærbar GSM 900/1800 antenne til en fornuftig pris ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : John B. Jensen

Dato : 12-08-01 16:04

Hvad med først at forsøge at aktivere EFR - Enhanced Full Rate - forbedret
lydkvalitet

Mvh
John

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-08-01 17:33

"John B. Jensen" <jjensen@city.dk> skrev :
> Hvad med først at forsøge at aktivere EFR - Enhanced
> Full Rate - forbedret lydkvalitet

Så vidt jeg er orienteret, så er det som standart aktiveret - hvis ikke, har
du så koderne ?
Koderne som passer til N3330 virker ikke på min N6210.

I øvrigt er lydkvaliteten fin nok - man skal bare sikre sig at der mindst er
3 streger antennesignal.

Jeg har surfet lidt på nettet, de eneste antenner jeg kan finde er til
montage i bilen og de koster det hvide ud af øjnene.

Jeg må nok sande at indvendige antenner er noget hø, når man bor og arbejder
på landet - hvor der ikke er fuldt signal hele tiden.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-08-01 18:11

"John B. Jensen" <jjensen@city.dk> wrote in message
> Hvad med først at forsøge at aktivere EFR - Enhanced Full Rate - forbedret
> lydkvalitet
>
> Mvh
> John

Hej John

EFR er altid slået til !

Vil du ikke skrive under det du kommentere gør det lidt mere overskueligt..