Er kineserne arbejdsnarkomaner? Der er man~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 15:17

Er kineserne arbejdsnarkomaner? Der er mange vismænd, der har ment at
sådant er sundt
Kineserne har dyb indsigt i nedenstående indsigt i at selv
slavearbejde er bedre end arbejsløshed ,
så at USA ikke betaler sin gæld - er ligegyldigt , næsten, vigtigst er
at kineserne er up to date og dygtig gør sig og derved overhalere et
rigere USA.
"Gør som lægen der ikke nøjes med at stille en dignose, men også
prøver at finde et middel mod sygdommen, for menneskets værste sygdom
er netop deres passivitet." Spinoza
   As a remedy against all ills - poverty, sickness, and
melancholy - only one thing is absolutely necessary: a liking for
workCharles Baudelaire.
Det er sjovere at arbejde end at have det sjovt. Curt Nicolin
   Det var ikke sejren, jeg ville, det var kampen. August
Strindberg
   Det vi lærer, lærer vi ved at gøre det. Aristotles
Ideer er ikke sommerfugle, de er facit af hårdt arbejde.    Rudolf
Rolfs
   Iøvrigt hader jeg alt det, der kun belærer mig uden at forøge
eller umiddelbart stimulere min virkelyst Goethe
   It is necessary to work, if not from inclination, at least
from despair. Everything considered, work is less boring than amusing
oneself. Baudelaire
Kraft gennem glæde. Tysk slogan i nazi-tiden, muligvis inspireret af
Nietzsche : "Er livet ikke tusind gange for kort til at kede sig?"
To be busy is a man's only happiness. .Mark Twain