Ogsaa selvom i egentlig er uskyldige
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 12:17

I de voldsforbrydelser i begaar mod kvinder
fra nu af og indtil arten er doed!

Quantum Entangelment via en singularitet

Det er voldtaegt,vold,mord!

Saa er der ingen grund til at vaere voldelig
overfor kvinder!

Selv har jeg aldrig vaeret voldelig overfor kvinder,
men jeg har vaeret noedtvunget til at pastaa at jeg har
slaaet en for at redde hendes liv!
(Ellers var hun blevet myrdet, ligesom min far!)
Og jeg forsoegt givet skylden!

Mens jeg var programmeret til ikke at kunne eller maette
forsvare mig selv!

Jeg har slaaet en masse ihjel, Haiti, quantum entangelment
manipulation af individuelle atomer!

Og andre steder!

Gjort folk skeloejede osv......

HVis en mand har lyst til det og goer det saa er han Peter
styret!

Fra nu af og saa laenge arten eksistere(Homo Sapiens)

Det er noget med at maksimere artens livstid!
Og noget med jeg ikke bryder mig om at blive beskyldt
for ting jeg ikke har gjort eller vaeret tvunget til det!

Softwaren i mit alarm system er blevet lavet om, og der
staar en "oedelagt pik" statue ude foran!
Trampet flad, fyldt med huller, og ingen kugler i Kalaha
spillet i statuens fundament!

Tror i jeg lyver?

Sane Peter