Ufarlige Fugushima-akraftværk i HAVET
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 15:39

Utroværdige debatører hoppede på at når japanerværket fik 7 point på
fareskala , lissom Tjernebyl, så var der fare

Idag erkende JP at det var der aldrig - ingen er blevet syge langtids
eller korttids og udslip kom ikke så vidst omkring som ved
russerfadæsen og forurenede ISÆR I HAVET hvor det er helt ufaligt

Alligeve må staklerne bygge tanke til højforurenet vand og
lavforurenet vand - striber at Rundetårn-cylindre men brand mænd gik
ind på skift og med dosimetre og FEJLER INTET

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 12:30

On 16 Jul., 16:38, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> Utrov rdige debat rer hoppede p at n r japanerv rket fik 7 point p
> fareskala , lissom Tjernebyl, s var der fare
>
> Idag erkende JP at det var der aldrig - ingen er blevet syge langtids
> eller korttids og udslip kom ikke s vidst omkring som ved
> russerfad sen og forurenede IS R I HAVET hvor det er helt ufaligt
>
> Alligeve m staklerne bygge  tanke til h jforurenet vand og
> lavforurenet vand  - striber at Rundet rn-cylindre men brand m nd gik
> ind p skift og med dosimetre og FEJLER INTET

Ogsaa mig, og de pastaar detvae en daarlig kok!

Og ja gu er jeg saa!

Fuk us him A

Samme grund som Haiti!

Sane Peter(og det blev gjort via Quantum Entangelment, og
det er nemmere at goere Jordskaelv end at goere folk skeloejede!)

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 20:07

On Sat, 16 Jul 2011 11:30:18 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Sane Peter(og det blev gjort via Quantum Entangelment, og
>det er nemmere at goere Jordskaelv end at goere folk skeloejede!)

Det meget radioaktive vand som japanerne pga verdensopinionen har
været nødt til at opsamle i cylindre a la Rundetårn kan de trygt lukke
ud i det nærliggende stillehav

Der er aldrig påvist mutationer selv hos højtstående dyr

I det dyrereservat der nu omgiver Tjernobyl fik en svaleslægt grå fjer
og ingen ville få børn med dem og værre problemer gav
radioaktiviteten ikke
Men dyrene der var tæt på ulykken fik aldrig strålesyge

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 12:49

On 16 Jul., 20:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Sane Peter(og det blev gjort via Quantum Entangelment, og
> det er nemmere at goere Jordskaelv end at goere folk skeloejede!)

Jeg har siddet og vaeret lidt i tvivl, men ja det er nemmere!

Sane Peter

Fra : EyvindDk

Dato : 16-07-11 20:29

"Bo Warming"
> Idag erkende JP at det var der aldrig - ingen er blevet syge langtids
> eller korttids og udslip kom ikke .................................

Hvorfor ingen links???

Mvh Eyvind

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 00:32

On Sat, 16 Jul 2011 21:28:36 +0200, "EyvindDk" <eyvind@eyvind.dk>
wrote:

>"Bo Warming"
>
>Hvorfor ingen links???
>
>Mvh Eyvind

Jeg holder papiravisen og er soldyrker og den bærbares skærm kan ikke
læses i solen - det er idag i hovedsektionen, men prøv www.jp.dk, som
har god søgning

Har du aldrig fundet det påfaldende at vedr Tjernobyl var dækning tæt
og der omtaltes strålingssyge individer men selvom også den japanske
nysag er over 7 = fare maximum
er der om de japanske brandmænd, der gik ind på skift i korte tidsrum
_intet rapporteret om strålesyge_?

SOM ALTID INGEN LIG PÅ BORDET
Topeksperter=USA overdriver farerne tykt:

We poison our lives with fear of burglary and shipwerck and, ask
anyone, the house is never burgled and the ship never goes down. Jean
Anoulh

"The first and great commandment is, Don't let them scare you. Elmer
Davis
"   The only thing I am afraid of is fear.      Arthur
Wellesey, Duke of Wellington
"Frykt er ofte en spåmand, ofte en løgner.      Danske
Ordsprog
Pinsler ved forsigtighed overgår de farer, der skal undgås - ofte er
det bedre at overlade sit selv til skæbnen. Napoleon
Frygt: moralens moder.Friedrich Nietzsche
   He that fears not the future may enjoy the present. Thomas
Fuller
"   How much pain have cost us the evils which have never
happened.       Thomas Jefferson
Det er meget sikrere at være frygtet end elsket. Machiavelli
At vide, hvad det rigtige er, og ikke gøre det, er mangel på mod.
Konfucius   Den, der er bidt af en slange , er bange for selv
skyggen af et reb.

Everyone becomes brave when he observes one who despairs. Nietzsche