Doktorleg er ved at være fortid
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-07-11 13:53

http://www.jv.dk/artikel/1156892:Indland--Boernehaver-forbyder-kys-og-doktorlege
- Dagens forældre er meget mere forskrækkede, end man har været før,
siger familievejleder Lola Jensen.

- Der skal bare falde ét ord - for eksempel bolleleg - fra deres barn,
så bliver de frygtelig bange og skynder sig at kontakte personalet eller
går direkte til kommunaldirektøren eller ringer rundt til alle de andre
forældre, forklarer hun.

Samfundet er blevet mere snerpet. Eller er det mon hensyn til /visse/
forældre.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 15:16

On Sat, 16 Jul 2011 14:52:37 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>forældre, forklarer hun.
>
>Samfundet er blevet mere snerpet. Eller er det mon hensyn til /visse/

Selvfølgelig tages hensyn til Sharia

Men Politiken skriver idag at BUPL advarer mod de ny tabuer mod
numseleg, så man efter lang københavnsk debat har udelegeret til
lokale forælde råd - klogt

At kaffemøder handler om numseleg gør nok min genbobørnehave med mange
muslimske børn, tændt på at jeg ikke må sole mig med bar røv, selvom
politi altså ikke ku få penis på linsen

Røv er sexet for piger - men for mænd er det da kun pik og evt
dalrende nosser der kan kaldes blufærdighedskrænkende

BoM Mogensens fotoseance imorgen her bliver nok skufffende for ham men
indendørs kan jeg da skide i en skål og der kan han så få penis på
linsen

Jesus sir Forarger dit øje dig, så riv det ud - jeg syns man skal se
den anden vej, hvis synet smerter så fælt

CEPOS i Pol idag sir at cigaretannoncer skal have samme ytringsfrihed
som profettegninger - CEVEA ævler at product placement er ikke hvad
TV-produktioner er skabt til, men så kan folk jo la vær at åbne

Vidal syns det er sært at bruge ske som toiletpapir til de sidste
fæcesreser når man har skidt i en skål - så jeg må undgå at være
uterlig overfor ham imorgen

Fra : Vidal

Dato : 16-07-11 20:54

Den 16-07-2011 16:16, Bo Warming skrev:
> Vidal syns det er sært at bruge ske som toiletpapir til de sidste
> fæcesreser når man har skidt i en skål

Det tror jeg de fleste synes.

> - så jeg må undgå at være
> uterlig overfor ham imorgen

Hvordan skulle det kunne lade sig gøre?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 00:07

On Sat, 16 Jul 2011 21:53:58 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det tror jeg de fleste synes.

Selvfølgelig er de fleste københavnere vanetænkere og mener, at
ordentlige mennesker altid skider i en toiletkumme og afrenser
røvhulomgivelserne med toiletpapir.
Jeg besluttede mig for få år siden at forske i fordelagtige
alternativer(for de der ikke kan forlade seng og gå på toilet) og er
stort set landet på at skide i plastskål, , stryge en ske over anus
for at fjerne det sidse, drysse mel fra strødåse på lorten og smide
i affaldskontaineren når jeg næste gang havde ærinder der

Efter jeg har fået en rotte i huset og har fået hundeposer, der netop
passer omkring mine mange ens plastskåle fra Tiger-butikken, har jeg
ændret rutinen. Undskyld forvirrende joke-forsøg om hensyn til
Vidal

>Hvordan skulle det kunne lade sig gøre?

Min ny rutine er, at jeg skider i en skål, der er lagt i en hundepose.
Dernæst krænges hundeposen om lorten. og lort i pose lægges i en
metaldåse med tætsluttende låg og mandag nat, få timer før
affaldskontainer tømmes af kommunen, tømmes den rottesikre store
metaldåse med plastposerne i affaldskontaineren. Når lorten er i
bunden af posen, er posens rand ren og ideel til at fungere som
toiletpapir, der muliggør hårdt pres mod anus og ingen risiko for, at
der kommer noget på fingrene.
Der er intet uhygiejnisk ved hverken den tidligere eller den nuværende
rutine og de har aldrig bidraget til lugt i hjemmet og kan umuligt
have påvirket den infame rottes lyst til at hjemsøge netop min bolig.

Bo M Mogensen regner med imorgen Søndag at komme og fotografere
scenarierne, som nævnt.

Jeg vil ikke påtage mig at oplære en meget senil-dement
Altzheimer-olding der har gået med ble, i at bruge rutine a la min
nuværende - som er under forbedring.
Men conceptet går på at man som midaldrende finder en sådan metode som
man mestrer,
og sætter handicap ind, gradvis så genoptager man hvad man i en
midalder-test-periode fik rutine i, og så kan nok alle justere og
adoptere hen ad vejen - hvad man i ungdommen nemmer, man ej i
alderdommen glemmer-
Netop i min alder var min far blevet så meget sjatpisser , at min mor
pressede ham til prostata-operation som mislykkedes og gav død nogle
år senere.
DERFOR har jeg tidligt perfektioneret rutiner der gør urininkontinens
til et ikke-problem og de ville kunne fortsættes per refleks selv hvis
jeg om ti år får rablende Parkinson og Altzheimer og
natpisserproblemer og sukkersyge problemer på een gang. Tror jeg helt
bestemt. Livet skal leves og lægejobskabelse er ikke mit livs kald,
selvom medierne ser disse over-behandlere som et fint præsteskab med
monopol på sandhed og sundhed - deres smadring af rygeres sundhed og
trivsel er især tragisk, så de arrogante røvhuller fortjener
videnskabeligt overlegent modspil, a la det jeg gav dem med mit
Sædhjælpsfond i 1980erne
Da jeg kom hjem fra 4 års ulandsarbejde læste jeg medicin et halvt år
og gennemførte næten hele første del på den tid, men fik afsmag for
disse hovmodige velmenertyper og deres blinde autoritetstro overfor
middelmådige indbildske forskere

Hellere dø med nederdelen på og mobiltoilettet ved siden af
mobiltelefonen end med ble på og i dyb afhængighed af sosu-slaver,
hvis IQ er som robotters og hvis næsegrus underkastelse for
halvstuderte røvere gør deres beslutninger trælse og skadelige.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 00:36

>Det tror jeg de fleste synes.

Er det fleste de klogeste eller bare de fleste?, syngerNiels Havsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 15:21

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>forældre, forklarer hun.
>
>Samfundet er blevet mere snerpet. Eller er det mon hensyn til /visse/

Doktorleg er dumt ord for numseleg og ingen smækker eller aer ballerne
- men driller og sir "Du tør ikke tage bukserne af" og fri og senere
psomiskuøse piger viser tissekonen frem og går det højt så stikkes en
kuglepen 2 cm ind

Muslimforældre er øm om jomfruhinden men så må de opdrage deres døtre
til at svare ALLAH FORBYDER DET