Politik fra Peter der bestemmer!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 04:56

Det har vist sig at i allesammen er en
flok "sindsyge" selviske aber!

Der kun goer noget der er positivt over for andre,
eller gode ting for og ved andre, hvis i selv profitere
af/ved det!

Det er kun hvis jeg manipulere jer til at goere noget
godhed, at i goer goer noget godt!

Saa jeg har maette indfoere topstyring rundt omkring!
Og det ser ud til at virke lidt!

Alt det gode er fra mig, og alt det daarlige er noget i goer!
(medmindre jeg har lyst til bevise at jeg ogsaa er bedst
til at goere de daarlige ting)

det er saelvfolgelig ogsaa nemmere at jeg bare behoever
at taenke tanken, og saette nogen igang med at goere noget godt!

Og det er bare saaadan en paaskyndelse det er ikke noget
med at oedelaegge den frie vilje, og der er ikke nogen der
bliver skeloejede af det, ihvertfald ikke af mig!

Det er mest naar jeg er igang med at goere mig til et dumt svin
i folks oejnne at folk bliver lidt skeloejede!
Eller af andre grunde som feks. dem i fjernsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 06:32

On 16 Jul., 12:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> i folks oejnne at folk bliver lidt skeloejede!
> Eller af andre grunde som feks. dem i fjernsynet!

Der er noget programmering, og saa en del fra hukommelsen,
hvor DJ Aevl sidder og fortaeller om vaerdien af at han
goer det modsatte af det jeg vil have at han skal goere!
Nej, det var vist ogsaa inden!

Senere hen, ville jeg gerne have at han ikke torterede mig!
Kan jeg huske!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 07:14

On 16 Jul., 14:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nej, det var vist ogsaa inden!
>
> Senere hen, ville jeg gerne have at han ikke torterede mig!

Og saa har detvist sig at der er et bestyrelsesmedlem,
af det danske emdr forbund, der aldrig maa vaere i naerheden,
af folk der ikke kan bevaege sig!
(eller er programmerede)

Manden er et sadistisk svin, der sammen med DJ Aevl
syntes jeg skulle vaere et dumt svin der tog imod ordre
fra dem af!

Hvilket jeg ikke goer!

Jeg kunne feks sikkert godt finde en masse grunde til
at det ville vaere en god ide at sende smerte signaler
til folks brainstem og limbic system istedet for
at de bliver skeloejede i fjernsynet, det er bare signaler
i Neurons og Glia celler, en masse gode religioese grunde!

Men som sagt det kunne aldrig falde mig ind at goere,
Det har faktisk aldrig krydset mine tanker foer nu!

Sane Pete

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 07:16

On 16 Jul., 15:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men som sagt det kunne aldrig falde mig ind at goere,
> Det har faktisk aldrig krydset mine tanker foer nu!

Hov, der manglede lige et r

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 07:23

On 16 Jul., 15:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Hov, der manglede lige et r
>
> Sane Peter

Programmering, goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt!
Det er traettende i laengden, at vaere programmeret til
at skulle vaere en nazist,perverser,alkoholiker eller pillmisbruger!
Men jeg har ogsaa faaet det vaek efterhaanden, og har aldrig vaeret
nogen af dem!

Jeg har sat lighedstegn mellem at bliver programmeret/hjernevasket
til at stemme paa det politiske parti DF og det at blive gjort til en
Perverser,Alkoholiker,Nazist og Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 07:41

On 16 Jul., 15:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til at stemme paa det politiske parti DF og det at blive gjort til en
> Perverser,Alkoholiker,Nazist og Pillemisbruger!

Jo det er det programmering:
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Jeg er ret sikker paa at Karsten Bjoernholt havde
taenkt sig at give mig skylden for alle dem han har
siddet og torteret sammen med DJ Aevl!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 07:47

On 16 Jul., 15:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg er ret sikker paa at Karsten Bjoernholt havde
> taenkt sig at give mig skylden for alle dem han har

Jo, det var goer det der er bedst for Bjoernholt
saadan jeg bare postede bogstavet R!
Og saa fremstaar som en hvis underbevidsthed
siger det modsatte, saadan at BJoernholt har en aabning naar
han skal finde nogen at give skylden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 08:52

On 16 Jul., 15:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> saadan jeg bare postede bogstavet R!
> Og saa fremstaar som en hvis underbevidsthed
> siger det modsatte, saadan at BJoernholt har en aabning naar

Det kan godt vaere at Karsten Bjoernholt maaske
snart bliver myrdet af smaa boern og deres familie
sidde jeg og indseer, naar nu jeg har bevist aat jeg ikke er en
sadist, paa saa offentlig maade!

Han plejer vist bare at programmere dem til at give
nogen skylden, og hvad skal de tro nu?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 09:22

On 16 Jul., 16:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sadist, paa saa offentlig maade!
>
> Han plejer vist bare at programmere dem til at give

Desuden har jeg vaeret coelibat(ikke haft sex) siden jeg var 19
Bortset fra jeg blev voldtaget da jeg blev programmeret og
torteret kvante mekanisk aktiv, som 25aarig!

Og har ikke vaeret rigtig vaagen siden, selv nu der mangler jeg
ca. Halvdelen af min IK, sammenlignet med foer foerste gang
jeg blev udsat for emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-11 09:10

> [...]
> sadist, paa saa offentlig maade!
>
> Han plejer vist bare at programmere dem til at give

Naa, er heldigvis ikke blevet beskyldt for noget af den slags,
men det er jo saa ogsaa praktisk taget umuligt for folk
at vaagne op og pege fingre, uden at de samtidig bliver anset
for at vaere sindsyge!

Og hvis det endelig er saa er det de forkerte de peger paa!

Men jeg er saa heldigvis hverken en paedofil eller sadist!

Sane Peter