Et job for Jens Bruun
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 14-07-11 20:00

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1587092.ece

Dødsgangen i Zimbabwe bugner af dødsdømte, som ikke kan få deres straf,
fordi regeringen ikke kan finde en bøddel til at hænge dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 20:47

On Thu, 14 Jul 2011 21:00:07 +0200, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/nationen/article1587092.ece
>
>Dødsgangen i Zimbabwe bugner af dødsdømte, som ikke kan få deres straf,
>fordi regeringen ikke kan finde en bøddel til at hænge dem.

Jeg arbejdede i nabolandet 1972-74 og ferierede i SAlisbury =
hovedstaden og Harare og er sikker på at gangsterledere har folk til
sådant
Mugabes tæskehold lemlestede siden en af mine venner, Wollle Kirk, som
dog holdt af Afrika og ikke bar nag i TV her

Fra : Patruljen

Dato : 14-07-11 15:31

On 14 Jul., 21:00, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1587092.ece
>
> Dødsgangen i Zimbabwe bugner af dødsdømte, som ikke kan få deres straf,
> fordi regeringen ikke kan finde en bøddel til at hænge dem.

Jeg tror, at man istedet for at give løn - kunne få betaling ved at
udlicitere ydelsen bl.andet til denne gruppes racister. Hvis man så
også kunne få de dødsdømte iført en burka - ville prisen utvivlsomt
kunne sættes op - Jens Bruun er et godt bud - men ærligt talt tror jeg
på,
at bio-racisten Martin Larsen og eksempelvis en @ ville blive slemt
misundelige. Det skal man naturligvis tænke på - man er bitter
iforvejen. Det skulle helst ikke blive værre -

Derfor udlicitering så alle kan byde ind og man kan få nogle penge i
kassen.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 02:18

On Thu, 14 Jul 2011 14:30:42 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>iforvejen. Det skulle helst ikke blive værre -
>
>Derfor udlicitering så alle kan byde ind og man kan få nogle penge i

Der er lidt manddomsprøve ved at have slået et menneskeihjel
ogZimbabve kan nok let finde 1 mio der frivilligt vl svinge en
bødeløkse evt vælte stolen under den hængningsparate der en time før
har spist en giftpille.

Når fyren er sort og dømt for mord, så vil nok en mio EU-rockere vælge
dette turistland som er så godt som andre safarilande til dyr - jeg
så elandantilopefarme hvor slagtning udføres af turiser pr riffel og
man smager dyret mqn har skudt på hotellets restaurant samme aften og
resten kan købes fra slagterbutikkens fryser at tage med hjem til
Berlin.

"Som at skyde fisk i en tønde"
er jagten. Mon nogen vil betale for at spise menneskekød eller
samarbejde kan ske med Kinas organtransplantations-turisme, der ikke
resourcesspilder så ansvarligt som andres.GENBRUG ER GODT

Lægestuderende vl gerne købe et plastificeret menneskelig og Kina er
god til den teknik.

Jeg lånte under studiet et kranie fra en fattig inder at lære anatomi
på - en skodløsning når lig haves hvor alle vandmolekyler er erstattet
af plastikmolekyler og alt ser ud som var den dødsdømte levende - men
det vil Kina ikke have PR på
Du kan få kalorius i skiver så du kan bladre i ham som i en bog.

At have nedlagte jagttrofæer hængende på væggen er gammeldags - han
bør indstøbes i bilens lak på genkendelig vis Hvem Kan,Kina Kan

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 02:39

On Fri, 15 Jul 2011 03:18:05 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

Mine lejere har i sommerferien udlånt lejligheden til bomstærke
bulgarere, der kører cykel-rikshaw og de er ikke religiøse og ku nok
klare både aktiv dødshjælp og plastificerede lig som ikke kræver mere
kælderplads at lave end et amfetaminlaboratorium

Ingen hund kan lugte mit lig, hvis det er plastificeret så hvorfor
rejse til Holland eller Svejts for at få aktiv dødshjælp - folk
forsvinder og sporing af disse lig er umulig

Sælg lig i skiver til australske lægestuderende

En vækst i lejemord kan Kina vel ikke gøres ansvarlig for, hvis deres
plastificerings-robot i min kælder får det resultat

Jeg har engang solgt rugebørn(adoption fra rugemor) og sæd til
insemination - er dette næste skridt?

Hunde kan lugte meget, men ikke et plastlig i tynde skiver i en
affaldskontainer

Etik - Svejts, holland og Belgien viser vejen og der er mange
smerteplagede døende der gerne vil hurtigt ud af livet og to
hollandske lægers underskrift med en måned mellem hver lægeinterview
og nul mordanklage

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 05:51

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>iforvejen. Det skulle helst ikke blive værre -
>
>Derfor udlicitering så alle kan byde ind og man kan få nogle penge i

Da stikkere sku henrettes i København 1945-50 ville man ikke bruge der
der tilbød dig - man lod lodtrækning afgøre hvilke betjente - ikke
soldater- skulle skyde

Det gør Zimbabwe nok også efter en tid

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-11 11:06

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
ivneet$kri$1@speranza.aioe.org:

> http://ekstrabladet.dk/nationen/article1587092.ece
>
> Dødsgangen i Zimbabwe bugner af dødsdømte, som ikke kan få deres
> straf, fordi regeringen ikke kan finde en bøddel til at hænge dem.

Well, Flemse. Du får jo seksuel tilfredsstillelse ved at se på
hovedafskæringsvideoer på nettet, så mon ikke det nærmere er dit ønskejob?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 14:54

On Fri, 15 Jul 2011 12:06:12 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Well, Flemse. Du får jo seksuel tilfredsstillelse ved at se på
>hovedafskæringsvideoer på nettet, så mon ikke det nærmere er dit ønskejob?

Hvis vellyst ved at se andres kroppe blive skadet, må staten aldrig
belønne det.

Udtag politi ved lodtrækning og gør det nemt fx at man med tazer
tvinger den dømte til at tage dødspille og så er det blot
smerteafkortning af skubbe ham ud fra galgen eller garottere eller
stranglere med træk op og håndsvingsmekanik der til slut udløses

Den værste naive dødssttraf modstander vil da hjælpe til
smerteforkortelse af en der næsten er død og aldrig kan redddes

LAd den dømte selv vælge metode

Gerne flere samtidig så hvis en ikke virker eller er smertefuld så er
den anden garant for hurtig smertefri død

USA var lorted sadistisk at Goebbels SKULLE hænges - sejt at han snød
med HCN-ampul

Fra : DADK

Dato : 17-07-11 16:16

On 15-07-2011 12:06, Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Well, Flemse. Du får jo seksuel tilfredsstillelse ved at se på
> hovedafskæringsvideoer på nettet, så mon ikke det nærmere er dit ønskejob?

Hvorfor du tror folk får "seksuel tilfredsstillelse" af at kigge på
afskårne hoveder er mere interessant.

Hvem har ytret udtryk for noget sådan? Ingen andre end Jens Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 17-07-11 09:28

On 17 Jul., 17:15, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:

> Hvorfor du tror folk får "seksuel tilfredsstillelse" af at kigge på
> afskårne hoveder er mere interessant.
>
> Hvem har ytret udtryk for noget sådan? Ingen andre end Jens Bruun.

Just præcis. Det er åbenbart ikke en fremmed tanke at nogen kan tænde
på afskårne hoveder. Godt set DADK.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 05:08

On Sun, 17 Jul 2011 08:28:14 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Just præcis. Det er åbenbart ikke en fremmed tanke at nogen kan tænde
>på afskårne hoveder. Godt set DADK.

Sagen er at et land har fanget nogle kriminelle og dødsdømt dem

De lader ikke deres politi eller militær udføre hvad er besluttet -
det vil gøre skade på landets troværdighed.

Danskernes syn på dødsstraf er uvæsentlige. Jeg foretrækker her at man
får kriminelle i arbejde med elektronisk fodlænke på