Selvfede flomme-sosser Nyrup får læst o
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-07-11 15:31

Sørlander gør opmærksom på at moralsk selvpromoverende personer som
eksempelvis Nyrup, ganske gratis kan gå ind for en fri
indvandringspolitik fordi hans egoisme er sikret ved det danske
skattesystem.
Her er ganske vist en progressiv beskatning således at mere velstillede
betaler mere, men beskatningen sikrer alligevel egoismen ved at der
etableres et indtægtshierarki med væsentlig forskel på de rigeste og de
fattigste. Her nyder Nyrup sin plads i indtægtshierarkiet uden at denne
egoisme problematiseres.

Indtægtshierarkiet gør det muligt for de rigeste at bosætte sig i
attraktive områder, hvor de fattigere ikke har råd til at bo. Da
indvandrere befinder sig lavest i indtægtshierarkiet vil disse bosætte
sig sammen med de fattigste danskere og her vil tilstrømningen
efterhånden gøre en fattig dansker til en fremmed i sit eget område med
den relative utryghed, som det medfører.

Hvis disse danskere nu begynder at stemme på et parti, der vil forsvare
deres interesser, så må de høre på fra Nyrup og ligesindede, at det ikke
er stuerent. Sørlander mener, at dette er hykleri. Nyrups egoisme er
ikke bedre end DF’s egoisme. Hvis begge kan siges at forfølge deres
relative egoistiske interesser så er forskellen blot at DF ikke er
hykleriske – det er derimod Nyrup. Nyrup ikke blot svigtede de svageste
af sine egne vælgere – han pissede også på dem bagefter for derpå at
anklage dem for at lugte.

Mere her:
http://www.180grader.dk/Politik/poul-nyrup-var-ikke-stueren-om-soerlanders-nye-bog

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 15:47

>Hvis disse danskere nu begynder at stemme på et parti, der vil forsvare
>deres interesser,

Det er en form for sindsyge at stemme på et parti der IKKE vil
forsvare egne intersser

Fra : Snuden

Dato : 14-07-11 16:49

On Thu, 14 Jul 2011 16:31:14 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nyrups egoisme er
>ikke bedre end DF’s egoisme. Hvis begge kan siges at forfølge deres
>relative egoistiske interesser så er forskellen blot at DF ikke er
>hykleriske

LMAO!!!! DF ikke hykleriske! Det er dagens bedste grin. Tak for det.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 17:33

On Thu, 14 Jul 2011 17:49:16 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>LMAO!!!! DF ikke hykleriske! Det er dagens bedste grin. Tak for det.

DF ønsker færre hjemmerøverier og mindre udgifter til muslimers
selvbedrag og vold

Egoisme har der aldrig været noget galt med

Fra : Snuden

Dato : 14-07-11 19:38

On Thu, 14 Jul 2011 18:32:48 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>DF ønsker færre hjemmerøverier og mindre udgifter til muslimers
>selvbedrag og vold

Alle ønsker mindre kriminalitet (de kriminelle som mulig undtagelse) -
det er på ingen måde noget DF har monopol på, og slet ikke noget der
kan løses med "grænsekontrol"

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 20:35

On Thu, 14 Jul 2011 20:37:38 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Alle ønsker mindre kriminalitet (de kriminelle som mulig undtagelse) -
>det er på ingen måde noget DF har monopol på, og slet ikke noget der
>kan løses med "grænsekontrol"
Alle overvågningsredskaber bør i brug , incl DNA-registrering

Der er intet hykleri i at man især præker, hvad medierne giver
sendetid til
og som måske er effektivt

Foreslå noget bedre?

Fra : Snuden

Dato : 15-07-11 23:13

On Thu, 14 Jul 2011 21:35:29 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Alle overvågningsredskaber bør i brug , incl DNA-registrering
>
>Der er intet hykleri i at man især præker, hvad medierne giver
> [...]

Rul politi-reformen tilbage, få synliggjort politiet i nærområderne,
og ansæt mere personale - både uddannede politifolk og administrative
medarbejdere. Udmønt om nødvendigt det akkumulerede overarbejde i
kroner og øre, i stedet for at sende allerede ansat personale på
afspadsering.

Grænsekontrollen er til grin - den gør langt mere skade end gavn, og
er, i dens planlagte form, formentlig i direkte strid med Schengen.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-11 15:44

On Sat, 16 Jul 2011 00:13:21 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Grænsekontrollen er til grin - den gør langt mere skade end gavn, og
>er, i dens planlagte form, formentlig i direkte strid med Schengen.

Hvis Løkke kan vælge

*Bryd Schengen
ELLER
lad danskere få gaffatape på af hjemmerøvere
så bør han leve med din snerpede fordømmelse af "direkte strid med
Schengen"

Grænsetolderne kan jo varsko politi og måske sætte en radiosender på
rumænerbilen der tidligere sås med tyvekoster

Fra : Snuden

Dato : 16-07-11 21:16

On Sat, 16 Jul 2011 16:43:46 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvis Løkke kan vælge
>
>*Bryd Schengen
>ELLER
>lad danskere få gaffatape på af hjemmerøvere

Hjemmerøverier begås primært af danskere. Dermed ikke sagt der ikke
skal sættes ind mod det - grænsekontrollen er bare det forkerte sted
at gøre det.

>så bør han leve med din snerpede fordømmelse af "direkte strid med
>Schengen"

Hvorfor dog smide 500 millioner kr. efter et projekt der dels ikke vil
hjælpe synderligt på noget som helst, og formentlig er i strid med
indgåede internationale aftaler, og derfor vil blive underkendt af EU,
hvorefter vi kan bruge yderligere nogen millioner på at bringe tingene
tilbage til den tilstand de var i før den 1. juli 2011?

Brug dog pengene på noget resultatorienteret, i stedet for ligegyldig
signalpolitik.

>Grænsetolderne kan jo varsko politi og måske sætte en radiosender på
>rumænerbilen der tidligere sås med tyvekoster

Hvis de er stoppet i tolden med tyvekoster tilkaldes politi med det
samme. Det er ulovligt at sætte radiosendere på biler der kører ind i
landet.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 00:53

On Sat, 16 Jul 2011 22:16:18 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Hjemmerøverier begås primært af danskere.

LODRET LØGN - de dømte er lidt oftere danskere men de østeropæsike
fanes sjældent

Dermed ikke sagt der ikke
>skal sættes ind mod det - grænsekontrollen er bare det forkerte sted
>at gøre det.
ALT BØR GØRES OG dette er billigt

> [...]
>
>Hvis de er stoppet i tolden med tyvekoster tilkaldes politi med det
>samme. Det er ulovligt at sætte radiosendere på biler der kører ind i

Dum anti-dansk lov. Bør ændres , og toldere og politi samarbejde
tættere så hjemmerøvere blir fortid

Signal politik kan være nødvendig nu før valg- når stabile DF-ministre
kan der gøres bedre

Fra : Snuden

Dato : 17-07-11 13:15

On Sun, 17 Jul 2011 01:53:24 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>LODRET LØGN

Nej. Undersøgelser viser, at det er ganske korrekt. Rigspolitiet
lavede en, der viste, at ud af 45 sigtede (_IKKE_ dømte) var de 36
danske statsborgere. Resten var fra Tyrkiet, mellemøsten og Litauen.
En anden har vist, at ud af 50 dømte var de 44 danskere.

Kim Kliver, som er chef for Rigspolitiets nationale
efterforskningscenter har udtalt, at det er en medieskabt og forkert
opfattelse, at hjemmerøverierne begås af horder af østeuropæere. De
begås primært af danskere fra lokalområdet.

Rigspolitiet har også oplyst, at efter deres opfattelse er
grænsekontrollen hverken nødvendig eller hensigstmæssig.

Det er politiets egne folk der udtaler sig her. Og de burde da om
nogen vide hvad de taler om. Jeg er helt sikker på, at de i hvert fald
ved mere om det end en skinger, selvfed, xenofobisk ex-hjemmehjælper

>- de dømte er lidt oftere danskere men de østeropæsike
>fanes sjældent
>
> Dermed ikke sagt der ikke
>ALT BØR GØRES OG dette er billigt

500 millioner er ikke "billigt". De penge kan bruges langt bedre.

>Dum anti-dansk lov. Bør ændres , og toldere og politi samarbejde
>tættere så hjemmerøvere blir fortid

Toldere har intet med hjemmerøverier at gøre. Det der skal til er mere
nærpoliti.

>Signal politik kan være nødvendig nu før valg- når stabile DF-ministre
>kan der gøres bedre

Sludder. Der er ført signal-politik i årevis og det ført mget lidt af
det gode med sig. Det er er brug for er resultatorienterede tiltag.
Grænsekontrollen er ikke en af dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 15:03

On Sun, 17 Jul 2011 14:15:28 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> [...]

Så ændr Schengen

> [...]
>
>Rigspolitiet har også oplyst, at efter deres opfattelse er
>grænsekontrollen hverken nødvendig eller hensigstmæssig.

De er ikke sandhedsvidner

>Det er politiets egne folk der udtaler sig her. Og de burde da om
>nogen vide hvad de taler om. Jeg er helt sikker på, at de i hvert fald
>ved mere om det end en skinger, selvfed, xenofobisk ex-hjemmehjælper

Du glemmer at de anmeldte ikke dømte især er udlændinge

ALLE REDSKABER SKAL BRUGES hjemmerøverier er modbydelige

>500 millioner er ikke "billigt". De penge kan bruges langt bedre.

MÅSKE IKKE

Så må VK med på et slag mod EU

>Toldere har intet med hjemmerøverier at gøre. Det der skal til er mere
>nærpoliti.

Toldere kan instrueres og tilkalde politi
Gør dem et nyt nær og fjern politi

>Sludder. Der er ført signal-politik i årevis og det ført mget lidt af
>det gode med sig.
JO DET HAR - folkelig vækkelse og optimisme er vigtig

> Det er er brug for er resultatorienterede tiltag.
>Grænsekontrollen er ikke en af dem.

Politik er det muliges kunst og at polititop holder med EUpampere skal
ikke forhindre sundt signal om at ved VORE grænser skal vi kunne
stoppe alle og sætte radiosender på biler og det er ligegyldigt at
danskere OGSÅ begår hjemmerøverier - udlændinge der er mistænkelige
BØR stoppes og skal aldrig have danskerrettigheder udfra
skrivebordsteoretisk lighedspjat

Fra : Snuden

Dato : 17-07-11 18:07

On Sun, 17 Jul 2011 16:02:39 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Så ændr Schengen

Du går bare i gang. Held og lykke med det.

>De er ikke sandhedsvidner

LOL.

>Du glemmer at de anmeldte ikke dømte især er udlændinge

Du glemmer at læse hvad der bliver skrevet, eller også ignorerer du
det bevidst når det ikke matcher dit billede af virkeligheden. Jeg
hælder til det sidste. 36 ud af 45 sigtede, og altså IKKE dømte, var
danskere.

Hvis du har tal der understøtter din påstand, så kom med dem. MED
kildehenvisning, tak.

>ALLE REDSKABER SKAL BRUGES hjemmerøverier er modbydelige

Det nytter jo ikke noget at bruge de forkerte redskaber. Du bruger jo
heller ikke en skruetrækker til at slå søm i.

>MÅSKE IKKE

Dit "Måske ikke" kan jeg ikke bruge til en skid.

>Så må VK med på et slag mod EU

Det sker der intet ved. Det eneste der vil have effekt er en
udmeldelse af EU. Og det sker ikke.

>Toldere kan instrueres og tilkalde politi
>Gør dem et nyt nær og fjern politi

Nu griber du efter halmstrå.

>JO DET HAR - folkelig vækkelse og optimisme er vigtig

Nåh-ja, for politikerleden er jo på dets laveste nogensinde. Det har
man opnået med signalpolitik. Sarkasme kan forekomme her.

>Politik er det muliges kunst og at polititop holder med EUpampere skal
>ikke forhindre sundt signal om at ved VORE grænser skal vi kunne
>stoppe alle

Det må vi jo så bare ikke. Danmark er en del af Schengen-samarbejdet,
og der står direkte i den aftale, at grænsekrydsning skal kunne ske
uhindret, og uden hastighedsnedsættelse. Hvis det skal ændres skal
aftalen ændres, eller Danmark skal melde sig ud. Ingen af delen er
særligt sandsynlige.

>og sætte radiosender på biler

Med hvilket formål?

>og det er ligegyldigt at
>danskere OGSÅ begår hjemmerøverier

Når argumentet for grænsekontrol er "så holder vi de farlige
udlændinge ude, og hjemmerøverier ophører", så er det aldeles ikke
ligegyldigt at flertallet af hjemmerøverier begås af danskere.

> - udlændinge der er mistænkelige
>BØR stoppes og skal aldrig have danskerrettigheder udfra
>skrivebordsteoretisk lighedspjat

Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-11 19:04

On Sun, 17 Jul 2011 19:07:17 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det bevidst når det ikke matcher dit billede af virkeligheden. Jeg
>hælder til det sidste. 36 ud af 45 sigtede, og altså IKKE dømte, var

Fat dog at udlændinge uden arbejdskontrakt kan vi legende let afvise
og derved beskytte danskere, men danske kriminelle svære at få fat i

> [...]
>heller ikke en skruetrækker til at slå søm i.

>Dit "Måske ikke" kan jeg ikke bruge til en skid.

Det var hurtigt at levere et hold tolerere
Sparsommelighed kan vi altid udrbejde

>Det sker der intet ved. Det eneste der vil have effekt er en
>udmeldelse af EU. Og det sker ikke.

Sejt at Pia ændrer HELE verden med sin tiltrængte bondefornuft

> [...]
>ligegyldigt at flertallet af hjemmerøverier begås af danskere.

>Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

Giv tolderne foto af seneste års hjemmrøvere og de opbygger gradvis
intuition

Fra : Snuden

Dato : 17-07-11 19:59

On Sun, 17 Jul 2011 20:03:51 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Fat dog at udlændinge uden arbejdskontrakt kan vi legende let afvise

Nåda. Hvornår er der indført visum-tvang for EU-borgere?

>og derved beskytte danskere, men danske kriminelle svære at få fat i

Så meget desto mere grund til at få mere synligt politi.

>Det var hurtigt at levere et hold tolerere

De var jo ligesom nok ansat hos Skat i forvejen.

>Sparsommelighed kan vi altid udrbejde

Ja bare brug løs, vi sparer i morgen. Det er den mentalitet der gør du
må flytte, hvis du ikke kan få lejere i din ruin.

>Sejt at Pia ændrer HELE verden med sin tiltrængte bondefornuft

Hvad sejt er der ved at gøre sig upopulær?

Intet svar?

>Giv tolderne foto af seneste års hjemmrøvere og de opbygger gradvis
>intuition

Svar på spørgsmålet, Bo. Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 02:29

On Sun, 17 Jul 2011 20:59:01 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Nåda. Hvornår er der indført visum-tvang for EU-borgere?

Det burde være sket da hjemmerøverier fra ny EU-lande blev unormalt
hyppige

>Så meget desto mere grund til at få mere synligt politi.

Ja der der skal arbejdes på flere fronter

Denne værste forbrydelse af alle skal vi have skovlen under, så hold
alle muligheder åbne

>De var jo ligesom nok ansat hos Skat i forvejen.

Ja, mange bør kanaliseres ny steder hen, indtil fald i crime

>Ja bare brug løs, vi sparer i morgen. Det er den mentalitet der gør du
>må flytte, hvis du ikke kan få lejere i din ruin.

Jeg har gode lejere og det er ikke centralt i vor anti-crime debat

Meget godt kan ske hvis vi truer med det.

>Hvad sejt er der ved at gøre sig upopulær?

Det er sejt at hindre forbrydelser

At politi kender bilens færden og hvis den viser sig mistænkelig og de
ikke har job, så skal de ringe hver anden time til en pensioneret
betjent el lign
Har de rent mel i posen, gør sådan overvågning ikke ondt. Det er vort
land.

>Intet svar?

Nej, men det er sværere at forebygge, lad os starte med det nemme og
billige , østeuropæerne

Ingen har påstået at forbrydelsestype ophører fordi vi får fald i den
presserende udenlandsk-oprindelse art

Når vi har fået fald i den crime DF fokuserer på, går vi til næste

>Svar på spørgsmålet, Bo. Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

Ved at se fotos af dømte hjemmerøvere og tale med politi der har haft
med sådanne afskum at gøre, kan enhver normal tolder opbygge intuition
så han varskoer politi når en risiko-person rejser ind i landet
Rettidig omhu kan redde vort folk

Der bør sættes radiosender på mistænkelige biler, der kan i nuværende
truende situation skaffes dispensation til sådant , mens der arbejdes
på lovændring
Det er en modbydeligere forbrydelse end pædofili og etnisk gasning og
den er i vækst

Du har ret i meget men det er ikke i strid med DF-visdommen og
modbydelig ny crime bør hæmmes hvor muligt og grænseoverskridende
crime er godt sted at starte og stemningen er til det

Lyt ikke til toppoliti der er forbrødret med EU-pampere, Lyt til klog
folkelighed. Det haster - EU-drømmeri må godt sinkes lidt

Fra : Snuden

Dato : 18-07-11 17:34

On Mon, 18 Jul 2011 03:28:58 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>On Sun, 17 Jul 2011 20:59:01 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

<snip en hel masse ikke-svar og omsvøb>

> [...]
>med sådanne afskum at gøre, kan enhver normal tolder opbygge intuition
>så han varskoer politi når en risiko-person rejser ind i landet

Sidste forsøg. Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-11 17:55

On 18/07/11 18:33, Snuden wrote:

> Sidste forsøg. Hvordan ser en mistænkelig udlænding ud?

De har sammenvoksede sorte buskede øjenbryn og er store og fede af rov
på urene kuffar, fx.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 18:05

On Mon, 18 Jul 2011 18:54:59 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>De har sammenvoksede sorte buskede øjenbryn og er store og fede af rov
>på urene kuffar, fx.

Snudens spørgsmål er absurd
Havde det et svar,, eksisterede hjemmerøverier ikke
Mit svar er dækkende: foto, intuition, erfaring

Fra : Snuden

Dato : 19-07-11 21:04

On Tue, 19 Jul 2011 19:04:31 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Snudens spørgsmål er absurd
>Havde det et svar,, eksisterede hjemmerøverier ikke
>Mit svar er dækkende: foto, intuition, erfaring

Ja vist er det absurd. Lige så absurd som din egen kommentar der
affødte det:

> - udlændinge der er mistænkelige
>BØR stoppes

Mht. foto har jeg sjældent hørt noget så idiotisk.

EOD herfra

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-11 23:00

On Tue, 19 Jul 2011 22:03:59 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Ja vist er det absurd. Lige så absurd som din egen kommentar der
>affødte det:

>Mht. foto har jeg sjældent hørt noget så idiotisk.
>
>EOD herfra

At vurdere om en potentiel kriminel er højrisiko kan ikke siges kort,
men foto af beslægtede typer er et blandt flere redskaber til at lære
en tolder eller politimand at være på vagt

Fra : @

Dato : 17-07-11 20:28

> [...]
>danske statsborgere. Resten var fra Tyrkiet, mellemøsten og Litauen.
>En anden har vist, at ud af 50 dømte var de 44 danskere.

og så viser forholdstallene - ??????????

>Rigspolitiet har også oplyst, at efter deres opfattelse er
>grænsekontrollen hverken nødvendig eller hensigstmæssig.

kommer da helt an på hvad hensigten er -

og hvor effektiv en grænsekotrol der indføres

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 03:06

On Sun, 17 Jul 2011 21:27:52 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>og så viser forholdstallene - ??????????

Der er både løgn og snu forholdstalsforglemmelser i dansk
statsstatistik
Selvfølgelig er danske hjemmerøvere lokalkendte og værst men de er
sværere at få hånd om så start med østeuropæere

>kommer da helt an på hvad hensigten er -
>
>og hvor effektiv en grænsekotrol der indføres

Folket er desperat og ønsker ny tiltag
DF er folkets talerør
Giv dem en afprøvning af de billige grænsestationer og omskol toldere
til politiarbejde og hvis trafik sinkes lidt, so be it

Europa hylder p.t. dansk frihedskæmperånd som er klogere end Flammens
og Citronens var

Folkets har som ledere kloge gamle DF-præster , der står fjernere fra
naziondskab end noget andet

De er idealister - ikke logebrødre som polititop

Krarup har bondefornuft, ikke velmeneri

Grænser er om vort folks ejendomsret og den bør socialister ikke
stjæle udfra EU-dagdrømme

TIDSÅND ER TIL AT SÆTTE HÅRDT IND MOD UDLÆNDINGE NU

Så tar vi de danske hjemmerøvere senere

Fra : @

Dato : 18-07-11 08:00

http://www.youtube.com/watch?v=W47HlYnV2go&feature=related

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 08:43

On Mon, 18 Jul 2011 09:00:09 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=W47HlYnV2go&feature=related

Dit link har smuk John Mogensen sang om Danmark for de danske, tak.

Fortæl i egne ord hvor du er uenig i, at os der har pløjet jorden og
har arvet den, har ejendomsret til marker og resourcer
Vi er måske ikke gode til at beskytte os mod indenlandske
hjemmerøvere, men lad og se om vi kan holde folk ude, som dem vor
politichef forhånede racistisk, hvorefter han bankedes på plads af
Radikales Stampe

Foretrækker du rumænere for danskere som turister?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-07-11 17:34

On 14/07/11 17:49, Snuden wrote:

> LMAO!!!! DF ikke hykleriske! Det er dagens bedste grin. Tak for det.

Jeg bryder mig ikke om folk der siger mao - du er bare dum - æv bæv - og
citatklippefusker...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-07-11 17:53

> Jeg bryder mig ikke om folk der siger mao - du er bare dum - æv bæv -
> og citatklippefusker...

LMAO betyder "Laughing My Ass Of", lille Martinse-dumse-numse. Du skal bare
lære at læse ord på fire bogstaver ordentligt, prøv eventuelt at få din
støttepædagog til at hjælpe dig lidt. Din støttepædagog vil formentlig
oversætte det til "griner røven ud af bukserne", ligesom vi gør af dine
dumheder.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-11 15:02

On Thu, 14 Jul 2011 18:33:39 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg bryder mig ikke om folk der siger mao - du er bare dum - æv bæv - og
>citatklippefusker...

Dk politik bør ikke handle om at kunne lide folk men om at belyse
politisk emne alsidigt og underholdende

Fra : @

Dato : 14-07-11 17:43

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 08:49

On Thu, 14 Jul 2011 18:42:32 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>svageste
>af sine egne vælgere – han pissede også på dem bagefter for derpå at

Nyrup har diskvalificeret sig som enperson med varmere følelser mod
rumænere end mod danskere - han vil sikre sine pamperjobs

Lang tids S-medlemskab skaber så dårlige politikere

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-07-11 17:46

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> LMAO!!!! DF ikke hykleriske! Det er dagens bedste grin. Tak for det.

Ja det var dagens bedste vits, den tager prisen.

LOL LOL LOL

Fra : J. Nielsen

Dato : 14-07-11 18:32

On Thu, 14 Jul 2011 17:49:16 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>LMAO!!!! DF ikke hykleriske! Det er dagens bedste grin. Tak for det.

"The basic idea is that a person's sanity is inversely proportional to
the number of exclamation marks they use!"

--

-JN-

Fra : Snuden

Dato : 14-07-11 19:41

On Thu, 14 Jul 2011 19:32:04 +0200, J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk>
wrote:

>"The basic idea is that a person's sanity is inversely proportional to
>the number of exclamation marks they use!"

Jeg har aldrig påstået jeg er mentalt rask :)

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-11 20:41

On Thu, 14 Jul 2011 20:40:50 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Jeg har aldrig påstået jeg er mentalt rask :)

Det er vi vist alle, så hvis ikke du går til behandling for
hallucinationer eller andet der belaster din dømmekraft, så lad os
regne dig for normal
GÅ EFTER BOLDEN

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-11 09:00

On Thu, 14 Jul 2011 20:40:50 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Jeg har aldrig påstået jeg er mentalt rask :)

Det(=uden psykiatrisk lidelse) er kinesere der gavner kinesere i
konfuzianske klan og familie netværk. Derfor overgår Kina snart os
økonomisk og mht trivsel og gavn for verden

Politikere der støtter rumænske hjemmerøvere for at få pamperjobs er
mentalt raske- helt som rå ulandsdiktatorer - men de gavner ikke EU
eller Danmark

Mussolini var mentalt rask men skadelig. Hvad er du - begge to ting?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-07-11 17:45

> Mere her:
> http://www.180grader.dk/Politik/poul-nyrup-var-ikke-stueren-om-soerlanders-nye-bog
>
> Mvh
> Martin

180 grader..., det er dit foretrukne højrerabiate medie, er det ikke ?

Fra : Ivannof

Dato : 16-07-11 00:57

On 14 Jul., 16:31, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> hykleriske – det er derimod Nyrup. Nyrup ikke blot svigtede de svageste
> af sine egne vælgere – han pissede også på dem bagefter for derpå at

Den sidste ægte socialdemokrat boede på Borgbjergvej i sydhavnen.
Sidenhen har det været overklasse slipse-akademikere som kun kan
foregive at høre til et arbejderparti. Men de har et godt teoretisk
forhold til at være menneske.

Hilsen Ivan