En kedelig dag i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 14:19

Hos bageren i morges, nede hos brillemageren
Ventede et stykke tid mens en mand af en anden
Etnisk oprindelse end Dansk og hans unge veninde
blev betjent, de var i forretningen da jeg kom ind
(praecis en scene der ville give en DF' er et foel)

Fik mine briller gaaet efter!
Gik over i sandwichbutikken Hoss Suss,
Og bestilte en vegetar sandwich, der blev lavet
Af en ung fysik attraktiv kvinde!

Regnvejr det meste af dagen!

Ikke noget ud over det saedvanlige!

Jeg har ventet tre dage ca. med at faa mine briller
lavet!

Det er da lidt positivt, at selv i DF Danmark, toer
folk godt snakke med hinanden selv om de ikke
har samme hudfarve, saa helt oedelagt er landet
Da ikke blevet af DF(det politiske parti)!

Lagde maerke til at disken i sandwich forretningen
Aabenbart er ved at blive lavet om!

Jeg er ikke blind overfor det programmering,
Der bruger minne egne evner og manipulere overalt!

Efter det jeg skrev igaar, kunne det sagtens virke som om
At jeg har vaeret i kambolage med nnogen i sandwich
butikken og bagefter faaet mine briller lavet!

Det er saa ikke sandheden, men igen:
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Og
"Du skal vaer et dumt svin"(i folks oejne)

Nu er det bare paa en anden maade!

Alle de implicerede, er fuldstaenddig uskyldige!
I hvad der end har foregaaaet!

Quantum entangelment manipulation af individuelle
Atomer i folks neurons og glia celler!

Det er ligesaa aegte, som Jordskaelv opaa Haiti,
Eller skeloejede i fjernsynet eller i sandwich butikken
Igaar!

Den rigtige loesning:

Karsten Bjoernhol skal have bank hver gang jeg
er et dumt svin i folks oejne!

Saa er det nemlig ikke at goere det der er bedst
Foor Karsten Bjoernholt, at vaere et dumt svin i folks
oejne paa den maade!(at folks oejne bliver kiksede)

Uden grund!

Jeg kunne selvfolgelig "goere noget for folks religion"
For at se om det kan afhjaelpe!

Igen, hvs der havde vaeret og jeg havde vaeret involveret
saa havde jeg bare skrevet om det!

Hvor mange doede paa Haiti?
Fukushima?
Osv......

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 14:49

On Thu, 14 Jul 2011 15:19:23 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> For at se om det kan afhjaelpe!

> Igen, hvs der havde vaeret og jeg havde vaeret involveret

Naaaa, ja jeg er ogsaa ved at rykke ca. 300 16aarige
ud af deres perfekte mentale helbred for Karsten Bjoernholt,
saaledes han(eller hans kollegaer) kan "repare/saelge dem"

Jeg ma sku indroemme at jeg ikke er villig
Til at aflive mig selv for deres skyld, og jeg maa kun
"Goere det der er absolut livsnoedvendigt for mig selv"
Og programmeret til
"goer alting paa en maade der er grim for mig selv"

Men det var en go sandwich!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 15:44

On Thu, 14 Jul 2011 15:49:12 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> "Goere det der er absolut livsnoedvendigt for mig selv"
> Og programmeret til
> "goer alting paa en maade der er grim for mig selv"

Jeg var ogsaa lige i Rema forresten og koebe ind
til aftensmad bagefter!

Grillede rodfrugter, Bernaise og Kyllinge-Schnitzel

Jeg burde egentlig have travlt med at bruge kvinder
til det de er beregnet til, istedet for at bruge tid paa
at skrive i nyhedsgrupperne, men det maa vente til
at jeg er helt vaagen!

Det har allerede fjernet 90 procent af menneskehedens resterende
livstid at jeg ikke har gjort det!

Tror i jeg lyver?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 15:52

On Thu, 14 Jul 2011 16:44:11 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> at jeg er helt vaagen!

> Det har allerede fjernet 90 procent af menneskehedens resterende

Og der roeg halvdelen resterende, ved tanken om
at stikke den i en grim!

Der burde ihvertfald vaere mindst 2 procent eller saadan
af landets kvinder mellem 17-32 der er brugbare!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 16:53

On Thu, 14 Jul 2011 16:52:12 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> at stikke den i en grim!

> Der burde ihvertfald vaere mindst 2 procent eller saadan
> af landets kvinder mellem 17-32 der er brugbare!

Og nej, jeg bruger ikke ludere, jeg har aldrig brugt
en luder i mit liv og kommer heller aldrig til det!

Det er noget med roedstroempe og saadan at goere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 19:41

On Thu, 14 Jul 2011 17:53:18 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> en luder i mit liv og kommer heller aldrig til det!

> Det er noget med roedstroempe og saadan at goere!

Der er stadigvaek en del med sprogbrug!
(fra de,dem og deres til dumt svin)

Det er en del irriterende, fordi jeg ikke er opmaerksom
paa det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 20:37

> [...]

> en luder i mit liv og kommer heller aldrig til det!

> Det er noget med roedstroempe og saadan at goere!

Ramt af noget modbydeligt, der oedelaegger hjernenassen
Og saenker artens levetid betydeligt, giver helvedes fejlsikring
overtaget, goer grimme ting ved neurons og glia celler!

(kors, hvem fanden skriver saadan noget lort, jeg havde aldrig
forventet skrive noget lignende, det aendre saa ikke paa at
det er sandt!)

Kvante mekanik, naa ja i ved!

Sane Peter