Na, ja endnu en af DF' svinestreger
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 07:53

"Du skal lugte grimt"

Det var Karsten Bjoernholt!
Efter jeg var programmeret til at goere
Saadan at han ikke var en loegnhals med hans paastande
om mig!

Dj Aevl brugte en del tid paa at sikre sig at hvis
Jeg lugtede grimt saa kunne jeg ikke lugte det
(programmering emdr/smerte signaler til brainstem
og limbic system)

Det var en del af at forsoege at goere mig paranoid!
folk reagere anderledes!

Desuden er det saa socialt oedelaeggende som noget
naesten kan vaere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 08:12

On Thu, 14 Jul 2011 08:52:53 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Det var en del af at forsoege at goere mig paranoid!
> folk reagere anderledes!

> Desuden er det saa socialt oedelaeggende som noget

Lugter en operson grimt i et par dage, saa er det bare
en person der lugter grimt!

Goer en person det i et aar, saa begynder det at
vaere oedelaeggende!

Er det i flere aar, sa er personen
"stinkeren "indsaet navn" "

Bjoernholt har ikke saa meget at miste,
efter det gik galt for ham at programmere
(Emdr plus smerte signaler til brainstem og limbic system)

Mig til at stemme DF, enten holder jeg kaeft ellers
er han spaerret inde og hans karriere afsluttet samt
tilladelse til at hypnotisere folk!

Saa enten er jeg en sindsyg folk tror er fuld af
loegn i folks oejne!

Eller ogsaa afliver jeg en der afliver mig selv!

Det er saadan ca. det der har faret igennem hans tanker!

Efter saa meget tortur og programmering:
for slet ikke at tale om tortur videoen:
Hvor jeg sidder og siger jeg vil kneppe kvinder med en hund
der blev vist i sjove hjemme videoer, jeg sidder
med en spraengt trommehinde og lim i oeret!

DF' s sociopater og psykopater syntes det var passende
fordi hvis jeg ikke kunne lide det politiske parti DF,
Saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af
"Muslimske hunde"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 08:15

On Thu, 14 Jul 2011 09:12:12 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> fordi hvis jeg ikke kunne lide det politiske parti DF,
> Saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af

Det har vaeret i 1998 efter jeg var programmeret til
ikke at forsvare mig selv!

Desuden er jeg ret sikker paa at der var en rygmarvs
blokade, der var ihvertfald en paa et tidspunkt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 08:27

On Thu, 14 Jul 2011 09:15:20 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> ikke at forsvare mig selv!

> Desuden er jeg ret sikker paa at der var en rygmarvs
> blokade, der var ihvertfald en paa et tidspunkt!

Det var efter jeg blev udsat for gruppe voldtaegt!
Og hele den milde del af torturen der gjorde mig
kvante mekanisk aktiv!

Jeg mente ellers det var senere paa et tidspunkt!

Det var ihvertfald foer min far blev myrdet og
Jeg forsoegt givet skylden, men den optagelse
Karsten Bjoernholt har hvor jeg forklare
hvordan jeg gjorde mordet der er det, det forkerte
rum!

(Bjoernholt har bare faaet besked paa at
det er blevet gjort, og saa taget over til mig
sat mig i trance og faaet mig til at forestille mig
at jeg gjorde mordet, men det er det forkerte rum
paa baandet! Da jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi
at han var doed i koekkenet ikke i stuen!

Naa softwaren i mit alarmsystem er lavet om
Og der staar en oedelagt pik statue ude foran!

Trampet flad fyldt med huller og der er ingen kugler
I kalaha spillet i statuens fundament!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-11 08:56

On Thu, 14 Jul 2011 09:26:45 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Naa softwaren i mit alarmsystem er lavet om
> Og der staar en oedelagt pik statue ude foran!

> Trampet flad fyldt med huller og der er ingen kugler

Uanset hvad flk end pastaar i deres vrangforestillinger,
Saa er det foraedderi atprogrammere vaelgerne
i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk
parti, ihvertfald via hypnose,emdr og programmering!

Det er et angreb paa landets regeringsform!

Den eneste maade det ikke er ulovligt paa ,
Det er hvis at jeg goer det, jeg maa gerne,
via quantum entangelment saa er det religioese mirakler!

Sane Peter