Sindsyg Rig, En respektabel Sindsygdom!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 17:05

Der har vaeret en uheldig tendens til at
ville behandle og forebygge ting der ikke
burde behandles i DF Danmark!

Ogsaa selvom medicinal industrien
vist profitere en del paa det!

Men det ser ud til att det er lykkedes
Karsten Bjoernholt at helbrede nogen
for noget!

Men jeg er stadigvaek deprimeret!
Sindsyg rig virkede ellers som en udemaerket
loesning der i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 17:24

On Wed, 13 Jul 2011 18:05:18 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> for noget!

> Men jeg er stadigvaek deprimeret!
> Sindsyg rig virkede ellers som en udemaerket

Det her indlaeg er en del af et depot, der er opbygget
Igennem 13 aar!

Der er lagret i min hukommelse, foremaalet
med at det programmering var at naar jeg
begynder at skrive fra det, saa fremstaar jeg
som en person der er kreativ og ikke u-begavet!

Mens sandheden er at hele hjernemassen er et vrag!
Pga.
Programmering(smerte signaler til brainstem og limbic system)
Og min brainstem og underbevidstheds forsoeg paa
at fjerne smerten(via quantum entangelment)

Og magnesium salte osv osv osv....
som feks. Det kalium jeg fik udskrevet paaa
recept fornylig, i stedet for det producenten
levere og producere med en hard kerne inden
i, der afgiver Kalium og kommer ud igen, i den
anden enden!

Det er bare magnesium salte der ser ud som
de originale, men kopivaren oedelagger folks liv!

Men jeg har da overlevet i 13aar, og vaeret
programmeret til ikke at forsvare mig fra starten!

Jeg har faktisk gjort folk religioese, bare ved at vaere
i live idag!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-07-11 17:41

On Wed, 13 Jul 2011 18:23:35 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> programmeret til ikke at forsvare mig fra starten!

> Jeg har faktisk gjort folk religioese, bare ved at vaere

Jeg mener planen "dengang 1998" var at saette min forestillings evne
igang med at udtaenke ting og
Forbrydelser jeg skulle have gjort ved andre!

Udbetale erstatninger til dem
(De skulle vist vaere u-myndiggjorte ofrene)

Og oejeblikkelig goere forbrydelsen ved mig, saa
Jeg kunne laere hvor forkert det er at goere
sadanne ting eller at lyve!

Grunden til jeg blev sat til, at fortaelle sadanne
ting til at starte med var at Bjoernholt skulle
slippe vaek og hans vanvittige paa lageaflive mig!

Derefter erstatnings planen
Osv osv.........

Min hjerne(brainstem og underbevidsthed)
drevet af at ville have det "grimme" vaek!

Og har bare gjort som den fik besked paa!

Alle loegnhistorierne blev modbevist naesten med
det samme istarten, indtil underbevidstheden
bliver traenet til at lyve mere overbevisende!

For at faa smerte signaler til brainstem og
limbic system vaek!

Og efter det saa er det bare at kraeve beviser
fra virkeligheden af ens underbevidsthed!

Men der er saa meget boevl som er lavet af
Karsten Bjoernholt!

Under alle omstaendigheder saa har han ihvertfald
haft gjort mig til en loegnhals i 1998!

Det er jeg saa ogsaa bedre til end alle andre!

Sane Peter