vås vrøvl og løgn
Fra : @

Dato : 12-07-11 15:25

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1585845.ece?question_0%5B%5D=answer_0&active=&show_poll_results=true&show_advanced_poll_results=true&type=poll&login=false&id=1585881&user_id=-1&user_token=&submit=%A0Stem%A0

<<<<<<fra artiklen>
På fredag begynder seks bulldozere nemlig at jævne Østerild
Klitplantage i Thy med jorden
<<<<<<

lodret løgn -
der ryddes en lille del

<<fra artiklen>
Der er ikke givet tilstrækkeligt med bevis for, at det ikke vil skade
naturen
<<

vås og vrøvl -

der findes ikke natur overhovedet i Thy -

Thy er 100% kulturlandskab -læg her også mærke til at man rydder en
del af en plantage - altså en del af noget mennekser har plantet

<<fra artiklen>
Det er desuden vanvittigt at rydde skov for at gøre plads til en
vindmøllepark, når nu vi ikke har særlig meget skov
<<<<<<

der er rigeligt med træer i Thy - vel at mærke plantagetræer

der findes ikke skove i thy - eller andre steder i DK stort set

<<fra artilken>
Området, som bliver ryddet, er rigt på dyreliv i form af kronhjorte og
fugle, som de frygter ikke vil kunne eksistere på egnen længere.
<<<<

man glemmer at oplyse at til erstatning for den lille stump plantage
der fjernes HAR staten iværksat opkøb af andre og større arealer som
tilplantes så optimalt som muligt for vildtet -

vildtet og især da krondyrene stortrives i Thy og Han Herred -
der skal meget mere til end et par hundrede væltede plantagetræer før
bestanden får noget der bare vil ligne problemer

Fra : Bo Warming

Dato : 12-07-11 20:00

On Tue, 12 Jul 2011 16:24:54 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

> [...]
>der skal meget mere til end et par hundrede væltede plantagetræer før
>bestanden får noget der bare vil ligne problemer

Der er masser af skov nær København men jeg overdoseedes i min
spejderid og gider ikke picnic

Nørrebroparken er nok for mig

Privatiser skov og hede og lad os se hvor folk vil betale for
vedligeholdelsen når de er på skovtur eller deres elselskab placerer
vindmøller

Drop planøkonomi om hvad er smukt eller rigtigt eller naturlig

Lad folk stemme med pungen

Alle statens skove skal give overskud