Naa skeloejede!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 10:23

Dethar vist sig de er nogle skide skuespillere
Og slet ikke er skeloejede!

Fordi saa skylder Karsten Bjoernholt Russerne
En ubaad, og det politiske part DF err involveret
I foraedderi, og har tortur programmeret undertegnede
til at oedelaegge demokratiet og fjerne den frie vilje
Ved at styre folk til atn stemme paa det politiske
parti DF!

Det er nok bedst hvis de skeloejede, bliver aflivet
for U-dansk virksomhed!

Muligvis bliver de muslimske agenter i fjernsynet
Noedt til at blive torteret indtil de holder op med
at lade som om de er skeloejede for aaben skaerm!

De staar og goer grin med folk som virkelig har
vaeret udsat for noget grimt!

Ved at goere visuel terrorisme paa landets borgere!

De dumme svin har profiteret paa det ogsaa,
ved at oegede seer tal!

Desuden er det vigtigt at de aldrig faar en erstatning,
for deres foraedderi!

I ved selv hvad de bruger deres penge til, Muslimerne
i fjernsynet!

(vrede og sarkasme)

Jeg syntes det er bedre egentlig, hvis at de ligesom
i ved......det er jo rigtigt at de er uskyldige teknisk set,
men skaden de goer paa befolknings psyke og moral!
Ved der "terrorist angreb" pa Danske vaerdier!

Og nethinder, ved deres ny-grimhed!

Naa ja!

Stadigvaek ikke, "et dumt svin" paa den rigtige maade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 10:29

On Tue, 12 Jul 2011 11:22:33 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og nethinder, ved deres ny-grimhed!

> Naa ja!

> Stadigvaek ikke, "et dumt svin" paa den rigtige maade!

(vrede og sarkasme, skulle staa nederst og daekke
hele indlaegget)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 10:33

On Tue, 12 Jul 2011 11:29:12 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> (vrede og sarkasme, skulle staa nederst og daekke
> hele indlaegget)

> Sane Peter

Naa nu er det venstre floejen der er blevet livsfarlig,
naa det passer meget godt, se til venstre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 10:40

On Tue, 12 Jul 2011 11:33:00 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Naa nu er det venstre floejen der er blevet livsfarlig,
> naa det passer meget godt, se til venstre!

> Sane Peter

Egentlig er det noget svineri, at de forventer at profitere,
og faa en erstatning naar de frivilligt har det arbejde
de har!

Det havde vaeret noget andet hvis de bare var blevet
overfaldet hjemme hos dem selv, efter de var gaaet med
til at proeve noget emdr og saa blev torteret
kvante mekanisk aktiv! Af sadistiske landsforaeddere
Der forsoegte at programmere dem til at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 10:48

On Tue, 12 Jul 2011 11:40:23 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> kvante mekanisk aktiv! Af sadistiske landsforaeddere
> Der forsoegte at programmere dem til at stemme DF!

Det er nok det bedste for alle involvered, hvis de
Bliver torterede faar deres trommehinnder spraengt,
mens de har faaet lavet en rygmarvsblokade!

Og sidder og siger at de vil kneppe kvinder med en hund,
Fordi naar de nu ikke kan lide det politiske part DF
Saa vil de aabenbart have kvinder kneppet af
Muslimske hunde!

Og saa kan det blive vist frem i sjove hjemmevideoer
i hele verden!

Og faa der far myrdet, forsoegt gjort skyldig, og bagefter
faa at vide at det var selvmord istedet for!

For en sikkerhed skyld er det nok bedst, hvis
De bliver slaaet ihjel, for ligesom at goere et
eksempel! Saa folk ved at ingen finder sig i det!

(Sarkasme og Vrede!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 11:04

> [...]

> kvante mekanisk aktiv! Af sadistiske landsforaeddere
> Der forsoegte at programmere dem til at stemme DF!

Uanset hvad saa er de nogle dumme svin, de oedelaegger
folk psykisk, ved at staa der i fjernsynet og vaere skeloejede

Desuden er de nok nogle perversere i forvejen!

Saa det er nok bedst hvis at de bliver programmerede
Til at vaere Nazister,Perversere,Alkoholikere og
Pillemisbrugere!

Og efter de har forsoegt at oedelaegge folk psykisk!

Saa syntes jeg de har fortjent at blive programmeret
til at faa deres liv oedelagt, eller ihvertfald til at goere
alting paa en maade der er grim for dem selv, og
til at "forstaa alting paa en maade der er grim for dem selv"

Og egnetlig syntes jeg de skal programmeres til
at "goere det der er bedst for Peter Nicolaysen"

(vrede og sarkasme)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 11:13

> [...]

> kvante mekanisk aktiv! Af sadistiske landsforaeddere
> Der forsoegte at programmere dem til at stemme DF!

Desuden ska de programmeres til aldrig at have en
erstatning(jeg har slet ikke raad til det, nu naar jeg
selv er programmeret til at faa en erstatning, efter
At blive gjort til det mest torterede menneske
der nogensinde kommer til at eksister, tilsvinet i hele
verden og udsat for gruppe voldtaegt osv..)

Fordi jeg blev lidt deprimeret!

(Egentlig er det vel ogsaa Bjoernholt der skal betale
En erstatning til dem og ikke mig!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-11 11:39

On Tue, 12 Jul 2011 12:13:26 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> verden og udsat for gruppe voldtaegt osv..)

> Fordi jeg blev lidt deprimeret!

> (Egentlig er det vel ogsaa Bjoernholt der skal betale

Naa, er lige hos tandlaagen!

Det er ontopic da det drejer sig om emdr/tandspaend
og manipulation af vaelgerne, og oedelaeggelse
af den frie vilje, jordskaelv og meget andet!

Sane Peter