creamygirl 2320
Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-11 06:28

Hvis et dansk par køber en lille øde ø sydfor Fyn og bor bor der og
får børn og dræber børnene som ingen har mødt, så Dem-om-Det. Politi
og mordsag er vigtigst når du og jeg og dine og mine børn er truet. De
ø-dræbte børn ejedes af morderen
Tilsvarende bør vi tage afslappet på om Kissinger tror på en gammel
mediehistorie om at Mao i sine første år som leder af sit Kina var
meddelagtig i at 45 mio omkom.
Han overtog et falllitbo og bør snarere roses for at den tids sult
ikke i dag skaber hungersnødens folkemord, og Kina har uddannet
ingeniører, der installerer chips i kulminernes ny gange, så
sammenstyrninger varskos om og, dødsofre falder med 7% om året, så
snart er disse tragedier fortid
Måske lynhurtig efterlignelse og overgåelse af os, skyldes lyst til
profit, for oprydning efter mineuheld er dyr. Vigtigst er, at de mange
der forlader de automatiserede rismarker og kun kan blive
minearbejdere, i dag har meget længere forventet levealder, når de har
stiftet familie.
Vor "forlængelse af levealder" er ofte statistisk kunstgreb om, at
spastiker-nyfødte holdes i live nogle år, men kinesernes er om voksne
menneskers trivselsår.
Når jeg i butikker boltrer mig i kinesiske varer til lav pris og høj
kvalitet, så oplever jeg, at jeg har fået en værdifuld legekammerat på
den anden side jorden - en berigelse, som Islam aldrig har givet mig,
for deres olie ville blive sejlet hertil, også hvis ingen muslim havde
overlevet 6-dages-krigen i 1967.
Rige hvide studerende på USA-universiteter er vrede over aldrig at
være nr 1 på deres hold, fordi asiatiske medstuderende er dygtigst.
Misundelsesskabt racehad af den type har fået en mandarin-datterdatter
med professorjob og professorægtefælle på det fine
Harvard-nabo-universitetet , Yale, til at skrive om sine døtres
enestående teenage-bedrifter som koncert-pianist og violonist, et par
vidunderbarn-sensationer der nærmer sig Mozarts.
Hendes pralende men overbevisende bestsellerbog "Kampråb fra en
tigermor" gør Vestens børneprofessionelle så grønne af misundelse, at
de truer at var det i deres kommune ville de få socialudvalg til at
tvangsfjerne, for teenagere skal nyde sexfester med jævnaldrende og
ikke pæses frem med trusler om ikke at få håret klippet moderigtigt ,
hvis ikke der øves Mendelsohn i timevis efter mors smag.
Danmark har netop oplevet uhyrlige tvangsfjernelses-sager af Tønder-
og Brønderslev teenagere, hvis forældre ikke havde pådraget de
mindste hudsår eller sultoplevelse, men afveget fra gængs nabosmag
Disse voksne er blevet årelangt fængslet for ikke at "skik følge eller
land fly" og det er ikke DF-aversion mod Koran og Sharia, der var
problemet.
Kina og Japan bør åbne vore øjne for, at Voltaire har ikke skabt
tolerance her, der er på højde med den fjernøstlige, hvor millioner
(bl.a. min danskboende samleverske og ex-kone) kan være medlem af
enhver kristen kirke, selvom dåb og bøn er buddhistisk og shinto i
flæng og disse to tempeltyper støttes på linie med tro-nr-3 en
interesssant ny kristen kirke, hvis hygge var attraktiv.
Det kan sammenholdes med, at vor intolerante biskop Norman Svendsen
har smidt mig ud af folkekirken, fordi jeg også var katolik.
Vestens nid og nag er en grotesk og meningsløs infighting, der tager
fra A og giver til B og aldrig udvider lykkekagen, altså har nulsum,
hvorimod arbejde skaber arbejde og ny typer job opstår og priser
falder fra Saigon til Beijing og fra Tokyo til Seoul, og ingen keder
sig og restlevetid forøges vedvarende for 50-årige.
Det sidste skyldes ikke højteknologiske reparationer på oldinge, der
hutles igennem til høj alderdom pr medicin og kirurgi - det skyldes
familier uden skilsmisser og samvær med børnebørn.