Noget mere svineri takket vaere DF!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-11 05:48

I fjernsynet imorges, en cykel rytter paakoert
af en bil og en Dansk Soldat doed i Afghanistan!

Begge dele, hoere det fra fjernsynet, bliver
afledt af programmering og sidder og smiler
Et par sekunder senere indtil jeg bliver opmaerksom
paa det, det er "Goer det der er bedst for Karstten Bjoernholt"
Og "Du skal vaere et dumt svin" heldigvis ingen udover
mig selv tilstede, men der kunnne have vaeret det!

Jeg derfor begyndt at saette lighedstegn mellem
At "Goere det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Istedet for "Goer det der er bedst Peter Nicolaysen"
Og saa det at vaere en Perverser!

OnTopic da jeg fik besked paa at stemme DF
af Karsten Bjoernholt og hans vanvittige!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-11 07:16

On Mon, 11 Jul 2011 06:48:26 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og saa det at vaere en Perverser!

> OnTopic da jeg fik besked paa at stemme DF
> af Karsten Bjoernholt og hans vanvittige!

Der er ogsaa en forkert fysisk foelelse i hoejre side
af hovedet, faktisk er det fra hoejre arm, albuen
er et sted lige bag hoejre oere, det er signaler
sendt fra hukommelse til limbic system, den
Programmerede del af underbevidstheden
henter den og saetter den ind!

Det er en del af det Karsten Bjoernholt og
DJ Aevl stod og aftalte at goere i 1998-2004
I Humlehaven 27(min lejlighed)

DJ Aevl: "Vi kan goere hvad vi har lyst til og
give paracetamol skylden"

Hvorefter "proebv at forestille dig en kopi af din rygrad,
kroellet sammen til en kugle og sat ind midt i hjernen
(den fysiske foelelse fra hoejre testikel blev sat sammen
med det der for at forstaerke det!)

Og den fysiske foelelse fra Bihulen skal foeles som
Om den kommer fra hjernen, den skal ligesom flyttes op
i hjernen!

Desuden mangler jeg ca. Halvdelen af min IK!

Det har ikke hjulpet paa en depression!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-07-11 07:37

On Mon, 11 Jul 2011 08:16:06 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Om den kommer fra hjernen, den skal ligesom flyttes op
> i hjernen!

> Desuden mangler jeg ca. Halvdelen af min IK!

"bare selv find paa en god grund til at det her
har foregaaet men grunden fu finder paa, maa
ikke vaere at Karsten Bjoernholt har gjort noget
forkert"

Rumstere rundt derinde lige nu!

Det er ikke lykkedes at goere mig
Til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Heldigvis!

Jeg har paa fornemmelsen, at Bjoernholt har
taenkt sig at pastaa at han har helbredt mig for de
overstaaende!

Selv om jeg aldrig har haft de fejl!

Hvilkett nok foere til at jeg bliver en

Nazist,perverser,alkoholiker og pillemisbruger af
beskyldningerne!

Og afliver mig selv!

Sane Peter