Misinformationer fra virkligheden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 11:54

http://mobile.nytimes.com/article?a=814622&f=110

Virkeligheden manipulere faktum i et desperat
overlevelses forsoeg!

-----Quote------
Panetta siger at Al Ked A muligvis besejret inden
For en uge
---------------------

Sindsygdommen og desperationen
I virkelighedens udtalelser antyder
at det er lykkedes at "Pande et A" og
at der er flere end et A!

Selv efter baada ASA(Botha) og Usa(ogsaa a)
Begge er blevet straffet for deres Blasfemi!

ASA ansatte en Clerk i deres kujonagtige doedskamp!

Al Ked A er skiftet om i Al Doed A!
Og er vasentlig mere top styrede,toptraended,
Og klar med et sekunds vaersel!

Ja Pan er ne
Forklare tingene!

Fuk Us Him A

De er rystede over loegnhistorierne virkeligheden
fyrer af i sin doeds kamp!

Sane Peter(Alfa Male, det stoerste A i universet, alle Alfa Males med
horn sat sammen til et fordi der har altid kun vaeret en mig! Allah)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 12:05

On Sun, 10 Jul 2011 12:53:36 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Sane Peter(Alfa Male, det stoerste A i universet, alle Alfa Males
med horn sat sammen til et fordi der har altid kun vaeret en mig!

Bare lidt skaermydsler of linjemobrydnings
palaver fra Helvedes fejlsikring og traefninger
paa et lidt hoejere niveau!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 12:24

On Sun, 10 Jul 2011 13:04:39 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Allah)

> Bare lidt skaermydsler of linjemobrydnings
> palaver fra Helvedes fejlsikring og traefninger

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-07-11 12:38

On 10/07/11 13:24, Peter Nicolaysen wrote:

> [...]

Har han sagt det?
De skal lige have fanget nogle af toplederne først, men måske kan du
hjælpe med entanglement.

I would say somewhere around 10 to 20 key leaders that between Pakistan,
Yemen, Somalia, AQIM in North Africa, if we can go after them I think we
really can strategically defeat al-Qaeda," he said.

Mvh
Martin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-07-11 14:34

> [...]

> Allah)

> Bare lidt skaermydsler of linjemobrydnings
> palaver fra Helvedes fejlsikring og traefninger

Menneskers vaerdi i forskellige valutaer ser ogsaa
Ud til at vaere fastlagt!

Det jeg ville have i livet, foer jeg blev programmeret
Til at have et daarligt liv, var en villa med
indedoers swimming pool, noget jeg uden
tvivl ville have haft!

Fordi jeg ikke havde det mellem 28-38!
Artens udryddelse og evig tortur i det kvante mekaniske
mareridt!

Det er det, det kostede mig at udrydde jer og faa
jer torteret for altid!

Det kan aldrig laves om!

Jeg vil simpelthen ikke risikere bestikkelse eller tortur,
for at lukkke folk ud af Helvede!

Ren Kvante Mekanik!

Det er saa alle individer og arten som helhed!
(med undtagelse af den umenneskelige Peter,
Hare Krisna/Jesus Kristus og De Muslimske Hunde/Muslimske Maend)

Sane Peter